Posun tratě o půl metru. Tramvaje se po dvou měsících vrátily na nábřeží E. Beneše
Nová trať je na betonové desce s pružným upevněním kolejnic, což podle DPP sníží hluk a vibrace z provozu.
Po více než dvou měsících Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v noci na dnešek ukončil tramvajovou výluku na nábřeží Edvarda Beneše mezi Čechovým a Štefánikovým mostem. Rekonstrukce tratě měla původně skončit už v polovině října, kvůli nečekaným problémům na stavbě se ale protáhla.
Dělníci během prací narazili na železobetonové konstrukce nábřežních zdí, které byly výše, než bylo uvedeno v projektové dokumentaci. Projekt se proto upravoval, zdi bylo třeba opravit a zaizolovat. Trať se totiž posouvala o 50 centimetrů směrem k řece, což DPP zdůvodňuje lepším využitím profilu ulice.
Nová trať je na betonové desce s pružným upevněním kolejnic a asfaltovým povrchem, což podle DPP sníží hluk a vibrace z provozu. Ve směru na Klárov byly kolem tratě nainstalovány tvarovky, překážky, které brání vjezdu aut na trať. Díky tomu se má zlepšit průjezd v tomto směru. Ve směru z centra naopak jezdí auta nově po tramvajovém tělese.
Po nábřeží pod Letnou jezdí linky 15, 17 a 93 (i historické 42 a 43).