90 Boeingů 737 MAX je opět uzemněno, zřejmě jen krátce
Boeing 737 MAX 8 v barvách Southwest Airlines. Foto: Southwest Airlines
Omezení se týká v posledních týdnech dodaných letadel.
Omezení se týká v posledních týdnech dodaných letadel.
Díky bohu že tu máme Airbus. Boeingem pohrdám víc a víc …
To je jak z nějakého špatného vtipu. Už to zabalte a Maxe dejte k ledu.
Tak ten problém se potenciálně týká okolo 450 Maxů:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-04-09/boeing-grounds-some-737-max-jets-over-possible-electrical-issue?srnd=premium-europe
Potenciálně, ale tolik jich nyní rozhodně ještě nelétá.
Nezdá se, že by Boeing kvelitou výroby “bodoval” jak je v článku uvedeno. Asi chtěl autor napsat “ bojuje”.
Už to zabalte a pošlete do pouště,
Tak to řekněte aerolinkám co mají 20 krát tohle skvělé letadlo které je už dávno bezpečné ,ted se spíš jedná o kontrolu která stejně nic neprokáže ale jelikož se jedná o Max tak z toho média udělala BOOM
Už dva roky ho neměl nikdo kupovat, nejsem majitel aerolinky, ale kdybych byl, tak nad koupí ani nepřemýšlim—letěl jsem s ním 3x a uvnitř z hlediska pasažéra taky žádná sláva…
A co koupíte? Problémy musíte řešit s každým letadlem (i když MCAS byl opravdu významný a bezprecedentní). Třeba z posledního měsíce: A350 https://rgl.faa.gov/Regulatory_and_Guidance_Library/rgad.nsf/0/32c762eb329549fb862586a4005315d2/$FILE/2021-03-08.pdf A330 https://rgl.faa.gov/Regulatory_and_Guidance_Library/rgad.nsf/0/1fa0c2897d25dde6862586ae00564ae6/$FILE/2021-06-07.pdf +mnoho různých motorů u různých typů (PW4077, PW41xx atd) A tak letectví funguje, kusy se neustále zkoumají a co se najde do se reportuje a nařizuje k opravení. Není to spotřebák, kde váš výrobek dožije s vadou o které možná víte, možná ne. Vy si vytváříte zkreslený obraz z médií, oni mají precizní risc management, kde zjišťují detaily do nejmenšího a musí zvážit spoustu aspektů (cenu, provozní náklady, čekací doby /jsou roky/). Není to mobil… Číst vice »
jak myslíte
Stačí se podívat sem:
https://www.faa.gov/regulations_policies/airworthiness_directives/
Každý den celá kopa direktiv k provedení prohlídek, oprav, úprav k zachování způsobilosti všech existujících typů.
Když pak bude mít problémy Airbus, je konec s letectvím. To jste chtěl, sám sobě znemožnit létání?
hybaj zpatky na novinky 🙂
zaprvé aerolinky ho mohly koupit ještě před těmi dvěmi havariemi a navíc je to aktualně uplně s velkou nadsázkou řečeno stejné letadlo jako a320neo za druhe jak to vypadá uvnitř nezáleží na tipu letadla ale na provozovateli a například u Alaska airlines to vypadá ve vnitř uplně stejně jak v b737max tak v a320neo
Už to zabalte a všechno pošlete do pouště…