90 Boeingů 737 MAX je opět uzemněno, zřejmě jen krátce

Boeing 737 MAX 8 v barvách Southwest Airlines. Foto: Southwest AirlinesBoeing 737 MAX 8 v barvách Southwest Airlines. Foto: Southwest Airlines

Omezení se týká v posledních týdnech dodaných letadel.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Din

Díky bohu že tu máme Airbus. Boeingem pohrdám víc a víc …

Pavel

To je jak z nějakého špatného vtipu. Už to zabalte a Maxe dejte k ledu.

Filip

Nezdá se, že by Boeing kvelitou výroby “bodoval” jak je v článku uvedeno. Asi chtěl autor napsat “ bojuje”.

Jakub Hritz

Už to zabalte a pošlete do pouště,

Martin Csabo

Tak to řekněte aerolinkám co mají 20 krát tohle skvělé letadlo které je už dávno bezpečné ,ted se spíš jedná o kontrolu která stejně nic neprokáže ale jelikož se jedná o Max tak z toho média udělala BOOM

Jakub Hritz

Už dva roky ho neměl nikdo kupovat, nejsem majitel aerolinky, ale kdybych byl, tak nad koupí ani nepřemýšlim—letěl jsem s ním 3x a uvnitř z hlediska pasažéra taky žádná sláva…

Y.K.

A co koupíte? Problémy musíte řešit s každým letadlem (i když MCAS byl opravdu významný a bezprecedentní). Třeba z posledního měsíce: A350 https://rgl.faa.gov/Regulatory_and_Guidance_Library/rgad.nsf/0/32c762eb329549fb862586a4005315d2/$FILE/2021-03-08.pdf A330 https://rgl.faa.gov/Regulatory_and_Guidance_Library/rgad.nsf/0/1fa0c2897d25dde6862586ae00564ae6/$FILE/2021-06-07.pdf +mnoho různých motorů u různých typů (PW4077, PW41xx atd) A tak letectví funguje, kusy se neustále zkoumají a co se najde do se reportuje a nařizuje k opravení. Není to spotřebák, kde váš výrobek dožije s vadou o které možná víte, možná ne. Vy si vytváříte zkreslený obraz z médií, oni mají precizní risc management, kde zjišťují detaily do nejmenšího a musí zvážit spoustu aspektů (cenu, provozní náklady, čekací doby /jsou roky/). Není to mobil… Číst vice »

Jakub

jak myslíte

Y.K.

Stačí se podívat sem:
https://www.faa.gov/regulations_policies/airworthiness_directives/
Každý den celá kopa direktiv k provedení prohlídek, oprav, úprav k zachování způsobilosti všech existujících typů.

Jiří Kocurek

Když pak bude mít problémy Airbus, je konec s letectvím. To jste chtěl, sám sobě znemožnit létání?

Tomas

hybaj zpatky na novinky 🙂

Martin Csabo

zaprvé aerolinky ho mohly koupit ještě před těmi dvěmi havariemi a navíc je to aktualně uplně s velkou nadsázkou řečeno stejné letadlo jako a320neo za druhe jak to vypadá uvnitř nezáleží na tipu letadla ale na provozovateli a například u Alaska airlines to vypadá ve vnitř uplně stejně jak v b737max tak v a320neo

Hilldiar

Už to zabalte a všechno pošlete do pouště…