LOT 3a leaderboard

Minus 79 milionů korun denně. Etihad Airways zůstaly v obrovských ztrátách

A350-1000 v barvách Etihad Airways. Foto: AirbusA350-1000 v barvách Etihad Airways. Foto: Airbus

Letecká společnost Etihad Airways zůstává třetím rokem velmi prodělečnou aerolinkou. Dopravce s hlavní základnou v Abú Zabí ve Spojených arabských

Zpět na článek
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vlada

Jak muze takova firma vůbec existovat?? Kdo to sponzoruje?

Jen tak

Uplne stejne jako kazda jina ztratova firma. Ztrata o sobe v podstate nic neznamena a kvuli ztratam se nebankrotuje. Bankrotuje se, kdyz dojdou penize. A ty muzou dojit i firme, ktera v podstate ve ztratach neni.

A jinak – penize do firem lejou vlastnici a investori.

Nekdo

tak tak, kdyz maji sejkove penize, tak si koupi libovolnou hracku. nekdo zavody pozlacenych velbloudu, jiny harem nebo aerolinky. az jim ovsem dojde ropa, bude to jinak. ale treba sazi na synergicky efekt prodelecnych aerolinek a zaroven rychlejsiho rozvoje ekonomiky v hubu. tady v tech orientalnich dzmahirijich se tak uplne nehraje pouze na zisk jedne jedine veci, ale i na jine…

Nicky

Ta strategie Etihadu, kdy expandoval díky skupování podílů ve ztrátových aerolinkách různě po světě (i např. Air Serbia) jen kumuluje ztrátu a uvažovalo se i o sloučení s Emirates, které je sice dlouhodobě v zisku, ale pravděpodobně jen díky kreativnímu účetnictví.

Nicky

Hlavní důvod krachu Air Berlin bylo, že Etihad zastavil další financování.

adam s.

Jaké kreativní účetní postupy provádí Emirates?