LOT_PRAGA_X-2021---WWW---III_728x90_new

737 MAX pro nejméně cestujících. Singapore Airlines představily novou podobu letadel po Silk Air

Ekonomická třída v 737 MAX 8 společnosti Singapore Airlines. Foto: SIAEkonomická třída v 737 MAX 8 společnosti Singapore Airlines. Foto: SIA

Z názvu letadla u singapurského dopravce zmizelo označení MAX. Přebírá je po Silk Air.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Y.K.

Já bych tomu asi vytkl, že to nejsou slim sedačky a to je tam ještě kapsa u kolenou, takže to s tím místem na nohy v Y nebude nijak extra i přes pěkné číslo rozteče. Menší Asiati tohle asi úplně neřeší a preferují plně využitá záda sedačky.

Ale jinak pěkný, to se musí nechat.

SYN

Týjo, „celých“ 30 inčů rozteč v ekono třídě? A to je špičková hodnota v daném typu? Tak ti ostatní musí být už supersardinky…
A taktéž, plně rozkládací vodorovné sedadlo/lůžko na 45 palcích? To snad není fyzikálně možné…?

J.K.

Katarci to v bussinesu takhle mají a je to v pohodě, natáhnete se, letíte, je vám krásně…

Y.K.

Nevím čemu se divíte. Ten let se musí zaplatit, čím méně sedaček, tím méně lidi zaplatí pořád stejné náklady = vyšší cena letenky. Pokud lidi budou ochotní platit násobky ceny za více prostoru, aerolinky jim to nabídnou. Obecně cestující jdou primárně po ceně = co nejekonomičtější konfigurace, ti ochotní platit si zaplatí lepší třídu.

SYN

Ale tak to je snad jasné, ale jak může být vodorovné lůžko délky 1,1 metru?? To snad může být tak maximálně šikmé, a to ještě s tou rovností nic moc, jinak by jim lidi sjížděli…

Y.K.

V tiskové zprávě je tabulka a píšou tam pitch 44″ (1,1 m), rozložitelné do „lůžka“ (fully flat bed) délky 76″ což je 1,9 m. Určitě to je chytrým využitím prostoru, nohy zasunout do prostoru kde je nějaká dutina sedadel vpředu. Sedačky bussinesu jsou šachovnicově – viz. str 9 tady v PDF. https://www.singaporeair.com/saar5/pdf/travel-info/sia-narrowbody/SIA_B737-8_Product_Brochure.pdf

David Tomáško

Myslím si že se už aerolinky nemusí stydět za Boeing 737 MAX. Je to hodně zkontrolované letadlo a myslím si že i nejvíc bezpečné

Thomas

Naprosty souhlas. Za mě se jedna o jedno z nevice bezpecnych letadel.

Bob

Tak proč se za něj teda stydí a přejmenovávají ho na nenápadné 737-8? Protože to PAXům furt vadí. Jinak by to nedělali.