70 kilometrů s omezením. Na D1 začala modernizace letos posledního úseku
Modernizace D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem. Foto: Skanska
Řidiči na dálnici D1 mezi Prahou a Brnem musí počítat s omezením dopravy již na celkem sedmi úsecích. O víkendu
Podle mě je D1 nekonečně opravována 😀 tady jsem četl https://www.dopravniznaceni.com/jak-dlouho-sejeste-bude-opravovat-d1, že to celkově ještě potrvá.
Chvili jsem si rikal, ze vlastne neni tak spatne, ze se opravy protahnou, ze aspon nebude zavrena moc velka cast dalnice zaroven, to vzdycky zvysi rizika, ze se neco v nekterem zuzenem useku stane a nepujde projet a stejne to nakonec mame zavrenou tretinu zaraz 🙁 A stejne nebude hotovo, protoze jsme nekonecne oddalovani dokonceni modernizace elegantne vyresili vyskrtnutim modernizace mostu, ktera bude(?) navazovat.
Ten most Šmelkalka přitom šlo dělat jednodušeji při dnešním provozu. Nemusel by se ani stavět další most vedle. Nicméně jsme hold v EU, takže na vše musíme mít byrokracii.
nechapu? to je poradek. Tvuj nazor je trochu z 19.stoleti
Mno na té úvodní fotce to vypadá rozje… žděně, až to pěkné není. Kolikžeto, 50 roků provozu? Už aby byla ta oprava hotová.
40 let, tento úsek byl poslední dokončený. Viz http://www.ceskedalnice.cz/dalnice/d1/
Možná se na něm podepsalo i již pomalu dech ztrácející socialistické hospodářství, i když asi ještě ne tak markatně jako na D1 Holubice – Vyškov, kde byl CB povrch rozpadlý už po 15 letech.
Spíš se na něm podepsala horečná snaha dálnici dokončit za každou cenu v plánovaném termínu slavnostního otevření na den VŘSR.
Kéž by ta oprava vydržela aspoň těch 15 let …
CB směrem na Vyškov byl otřesný už hned jako nový. Nejspíš to byla nějaká jiná technologie. Povrch byl mimořádně hrubý, že by daň za správnou drsnost? Lesklý beton na silnicích nechtějí, protože za mokra hrozně klouže, ale tohle byl druhý extrém. Nějaký odborník snad bude vědět, co to tam bylo za hrůzu…
Nekecejte a už to dodělejte! Je to ostuda opravovat 8 let 160km dálnice.
Moc doufám, že tento rok modernizace na 7 úsecích zároveň nikoho nebude stát život.
Nechci se nijak ŘSD zastávat, ale jestli si myslíte, že se třeba v Německu dálnice opravují rychleji, tak to se mýlíte. Stavba za provozu je vždy náročnější, než na zelené louce.