Autobusy 67 nových autobusů. SAD Lučenec modernizuje vozový park 26.11. 2023 19:30 67 nových autobusů pro SAD Lučenec. Zdroj: SAD Lučenec Nové autobusy Iveco vyšly na více než 17 milionů eur. Zpět na článek Pravidla diskuzí na stránkách deníku Zdopravy.cz 12 Komentáře nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené Inline Feedbacks View all comments Emanuel 11 měsíců Za 17 míčů by nejspíš neměli ani 2 nový vlaky velikosti 810… Klabavátor Reply to Emanuel 11 měsíců Nebo jo? Nagymarosznik Reply to Emanuel 11 měsíců To je v eurech nikoliv v korunách. Na koruny je to přes 400 milionů. Jiří 11 měsíců SAD Lučenec a na autobusech staré dobré logo ČSAD… M19 Reply to Jiří 11 měsíců A? Hlásí se ke své historii. Co je na tom špatně? Jiří Reply to M19 11 měsíců To byl jen postřeh, který nic nehodnoti pane Pezos 11 měsíců Schválně: kolik z nich je vysokopodlažních? Pezos Reply to Pezos 11 měsíců Aha, pardon, přehlídl jsem to v článku. No, na Slovensko docela pokrok. Pezos Reply to Pezos 11 měsíců Pro minuskáře: třeba Žilinský kraj ve smlouvě výslovně určuje, že nějaká část nových autobusů musí být vysokopodlažní (resp. určuje MAXIMÁLNÍ podíl nízkopodlažních autobusů). Takže nákup jen nízkopodlažních vozidel je posun v myšlení. M19 Reply to Pezos 11 měsíců Zdroj pro vaše tvrzení? Pezos Reply to M19 11 měsíců Třeba zde, strana 58. https://www.zilinskazupa.sk/files/zmluva-orava-858_2022.pdf Pezos Reply to M19 11 měsíců A zde v praxi: 78 nových autobusů pro SAD Žilina, v toho 1 (slovy: jeden!) nízkopodlažní. https://www.busportal.cz/clanek/sad-zilina-sazi-na-ceske-autobusy-crossway-19633
Za 17 míčů by nejspíš neměli ani 2 nový vlaky velikosti 810…
Nebo jo?
To je v eurech nikoliv v korunách. Na koruny je to přes 400 milionů.
SAD Lučenec a na autobusech staré dobré logo ČSAD…
A? Hlásí se ke své historii. Co je na tom špatně?
To byl jen postřeh, který nic nehodnoti pane
Schválně: kolik z nich je vysokopodlažních?
Aha, pardon, přehlídl jsem to v článku. No, na Slovensko docela pokrok.
Pro minuskáře: třeba Žilinský kraj ve smlouvě výslovně určuje, že nějaká část nových autobusů musí být vysokopodlažní (resp. určuje MAXIMÁLNÍ podíl nízkopodlažních autobusů).
Takže nákup jen nízkopodlažních vozidel je posun v myšlení.
Zdroj pro vaše tvrzení?
Třeba zde, strana 58.
https://www.zilinskazupa.sk/files/zmluva-orava-858_2022.pdf
A zde v praxi: 78 nových autobusů pro SAD Žilina, v toho 1 (slovy: jeden!) nízkopodlažní.
https://www.busportal.cz/clanek/sad-zilina-sazi-na-ceske-autobusy-crossway-19633