-46 milionů denně. American Airlines spočítaly, kolik je stojí odstavené 737 MAX

Boeing 737 MAX v barvách American Airlines. Foto: BoeingBoeing 737 MAX v barvách American Airlines. Foto: Boeing

Největší provozovatel letadel Boeing 737 MAX na světě jako první přesněji spočítal, kolik prodělávají na uzemnění tohoto typu letadel. American

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Nějak jsem žil v domnění, že největším provozovatelem B737 MAX jsou Southwest Airlines, a vida, po přečtení tohoto článku jsem zas o něco chytřejší.

Michael

Ako je to myslené tým 46 miliónov denne a 185 miliónov za štvrťrok? Akože 46 je myslené ako obrat a 185 ako zisk? Lebo inak mi to nesedí.

Pampara

Výpadek vyrovná vývoj a výroba zbraní, které si od nich spojenci dobrovolně nakoupí.

Jiří Kocurek

Cože? To jako že American Airways vyrábí zbraně?

Pampara

Jestli AA vyrábí zbraně nevím, ale Bouing z jejich výroby a vývoje má tolik, že může kompenzace zamáznout levou zadní.

Y.K.

A to víte, nebo si to myslíte? Docela by mě zajímal profit/ztráta z civilní výroby a z vojenské. Máte čísla?

Pampara

wiki

Y.K.

Můžete mi to přepsat? Přečetl jsem celou anglickou stránku na Wiki a není tam jediné slovo, které by podporovalo vaše tvrzení. Slevy na daních, půjčky… Civilních letadel vyrobeno 8x více než vojenských. Možná jsem slepý, nevím. Docela by mě zajímlo kolik to „tolik“ z vojenské výroby je. Ptám se vážně.

Jan

Dost by mě zajímalo jaký tohle bude mít pro Boeing konec a jestli tuhle situaci bude muset všem kompenzovat… Jestli existuje nějaká spravedlnost, tak doufám, že k tomu dojde.

Jen tak

nebude… spolecnosti dostanou “jen” vyznamnou slevu na era a bude klid.

Šalinář

Vláda USA Boeing podrží, stejně tak by se stalo v případě Airbusu a EU… Nikdo nedopustí ztrátu tak významného podniku.

Filip

Boieng to ustojí sám, 737 je pro něj vyznamná složka nikoli však ta bez které by se neobešel.

Martin

Děláte si legraci? Většina zisku Boeingu v civilním sektoru pochází právě ze 737. NA dreamlinerech si moc nevydělá.

Filip

Jenže BA není jen civilní sektor, dělá všechno možné od stihaček až po vesmírné rakety. 737 jsou jen střípek v moři. Nehledě na to že jen volné CF by tyto ztráty samo o sobě uhradilo. BA to ustojí ikdyž ho (firmu, akcionáře, zaměstnance) bude bolet.

Filias

Myslím, že je to ani moc bolet nebude. Výrobní kapacity Boeingu nemá kdo nahradit. 737MAX přejmenují a pojede se vesele dál.

J.L.

Pěkná díra do rozpočtu. Přitom MAXy dělají jen 2,56% jejich „fleet“. U Smartwings dělají uzrmněné MAXy téměř 14,6% celého letového parku!