-46 milionů denně. American Airlines spočítaly, kolik je stojí odstavené 737 MAX
Boeing 737 MAX v barvách American Airlines. Foto: Boeing
Největší provozovatel letadel Boeing 737 MAX na světě jako první přesněji spočítal, kolik prodělávají na uzemnění tohoto typu letadel. American
Nějak jsem žil v domnění, že největším provozovatelem B737 MAX jsou Southwest Airlines, a vida, po přečtení tohoto článku jsem zas o něco chytřejší.
Ako je to myslené tým 46 miliónov denne a 185 miliónov za štvrťrok? Akože 46 je myslené ako obrat a 185 ako zisk? Lebo inak mi to nesedí.
46 je v Kč, 185 v USD
Výpadek vyrovná vývoj a výroba zbraní, které si od nich spojenci dobrovolně nakoupí.
Cože? To jako že American Airways vyrábí zbraně?
Jestli AA vyrábí zbraně nevím, ale Bouing z jejich výroby a vývoje má tolik, že může kompenzace zamáznout levou zadní.
A to víte, nebo si to myslíte? Docela by mě zajímal profit/ztráta z civilní výroby a z vojenské. Máte čísla?
wiki
Můžete mi to přepsat? Přečetl jsem celou anglickou stránku na Wiki a není tam jediné slovo, které by podporovalo vaše tvrzení. Slevy na daních, půjčky… Civilních letadel vyrobeno 8x více než vojenských. Možná jsem slepý, nevím. Docela by mě zajímlo kolik to „tolik“ z vojenské výroby je. Ptám se vážně.
Dost by mě zajímalo jaký tohle bude mít pro Boeing konec a jestli tuhle situaci bude muset všem kompenzovat… Jestli existuje nějaká spravedlnost, tak doufám, že k tomu dojde.
nebude… spolecnosti dostanou “jen” vyznamnou slevu na era a bude klid.
Vláda USA Boeing podrží, stejně tak by se stalo v případě Airbusu a EU… Nikdo nedopustí ztrátu tak významného podniku.
Boieng to ustojí sám, 737 je pro něj vyznamná složka nikoli však ta bez které by se neobešel.
Děláte si legraci? Většina zisku Boeingu v civilním sektoru pochází právě ze 737. NA dreamlinerech si moc nevydělá.
Jenže BA není jen civilní sektor, dělá všechno možné od stihaček až po vesmírné rakety. 737 jsou jen střípek v moři. Nehledě na to že jen volné CF by tyto ztráty samo o sobě uhradilo. BA to ustojí ikdyž ho (firmu, akcionáře, zaměstnance) bude bolet.
Myslím, že je to ani moc bolet nebude. Výrobní kapacity Boeingu nemá kdo nahradit. 737MAX přejmenují a pojede se vesele dál.
Pěkná díra do rozpočtu. Přitom MAXy dělají jen 2,56% jejich „fleet“. U Smartwings dělají uzrmněné MAXy téměř 14,6% celého letového parku!