256 cestujících za den. Provoz na Ruzyni se v květnu zvedl, zůstal ale miniaturní
Embraer E-175 společnosti KLM v Praze. Foto: Letiště Praha
Letošní duben zůstane pravděpodobně na dlouho nejhorším měsícem v provozních statistikách Letiště Praha. Ukazují to čerstvá data za květen. Podle
Já osobně doufám, že se vše i přes případnou druhou vlnu COVID-19 začne vracet k normálu. Zrovna jsem nakoupil docela dost letenek u společností, které se v krizi zachovaly solidně, nabízí flexi letenky za dobré ceny (Finnair, Qatar, …). Věřím, žě se tento solidní přístup v post-covid době těmto společnostem nakonec vyplatí. U SmartWings bych teď nic nekupoval…
Jsem s tim s Vami za jedno. Nove letenky co jsem tedka kupoval byly vsechny u dopravcu, kteri se zachovaliy solidne a vratily penize, (Easyjet, United, Ryanair, Condor). Naopak od OK/QS stale cekam na vraceni letenek, u LOTu, Brussels airlines jakbysmet. Takze nakupu letenek pres tyto spolecnosti se radsi vyhnu a nez letet primo s OK/QS, poletim radsi s prestupem.
No, LOT mne zklamal. Koupena PRG-TBS. Zruseno. Prebookovano na jiny termin v cervenci – zruseno znovu. A ted uz refund ani nenabizi…
Ryanar vracel peníze? kdy prosím vás? ten je vracel, pokud jste zrušil letenku na začáku března – pokud se rušilo později, tak vracel velké kulové.
přístup ČSA/QS je příšerný a vzorem toho, jak to nedělat – aneb rušit letenky s odkazem na to, že let nepoletí … a přitom je dál prodávat.
tak smertwings nepotrebuji zakazniky tem staci statni dotace..
zkontrolujte si adresní řádek omylem jste zadal http://www.zdopravy.cz Asi jste chtěl http://www.seznam.cz
u smartwings klidně ano .. ale jen jakok codeshare od někoho jiného.
Se smartwings nikdy. Maji vysoke ceny a zadny servis navic neustala zpozdeni. Za letenky penize nevraci a se zakaznikem se nebavi a jeste chteji podporu? Tak co je tohle za spolecnost?
A vas někdo nutí s nimi létat?
Úplně stejně je na tom většina ostatních dopravců. Snad s výjimkou těch zpoždění, tam je SW opravdu nejhorší.
Ty peníze nevrací ani tolik vychvalované Emirates. Nezbývá než obrátit se na banku s žádostí o chargeback, pak se dočkáte vrácení peněz tak za 2-3 měsíce.
Jsem na tom úplně stejně. Mě s refundacemi nejvíc překvapil Wizzair. V součtu mi viseli něco kolem 10 tisíc a peníze jsem měl komplet zpátky na kartě asi týden po podání žádosti. A to bylo na začátku dubna, během té úplně největší krize, kdy nikdo netušil, jestli to potrvá ještě týdny, měsíce či roky.