21 hodin na kolejích. European Sleeper zavede noční vlak z Bruselu do Benátek

Elmer van Bureen (vlevo) a Chris Engelsman, zakladatalé European Sleeper. Foto: European SleeperElmer van Bureen (vlevo) a Chris Engelsman, zakladatalé European Sleeper. Foto: European Sleeper

Linka bude v provozu zatím dva měsíce.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomāš

Ideální k tomu, aby do Benátek snadno dorazili turisté, kteří předtím přijeli do Bruselu přímým vlakem z Bratislavy 🙂

jaroslav.dohnalik

Mi bude muset někdo vysvětlit, co je na tomhle udržitelného

rodilyslavkovak
Aleš Petrovský

Na tyhle srandy už jsem moc starej.

Mivoj Táček

Prosím prosím, bude zážitek

Avlaky

Ví se odkud vezmou a kolik vozů?

V Evropě je docela problem sehnat lehátka

Dobředu píšu že vyřazené od Já čirý není odpověď

Air Traveller

vzdyt je to v tom textu … ze stavajicich spoju, ktere mimosezonu jezdi mene casteji.

Rušňovodič Peter

Poneváč, to v članku nie je upresnená trasa useku München-Innsbruck, aj z prilozenej jednoduchej obrazkovej prilohy sudim, že trasa vedie nie po typickej a rýchlej Unterintallbahn cez Kufstein, ale cez Garmisch-Partenkirchen po Karwendelbahn. Teda ďalší vyznamný a prijemný bonus najmä pre ultrašotosegment cestujúcej verejnosti ktorý by tento spoj využil.

Matěj

Nezdálo se mi to, ale s ohledem na jízdní dobu 3 hodiny to bude skutečně tak.

Cargo

Není se čemu divit, trať přes Kufstein je už tak silně přetížená, odhadem je na 120% své kapacity, kapacitu by možná bylo možnost dostat, ale to bude za jiné peníze za dopravní cestu, to je asi mimo rozpočet ES.

Daniel

Aleši..?

tarten

Když u nás začínali soukromníci, slibovali modré z nebe, nejmodernější vlaky na světě div ne se salonním vozem a bazénem. Předváděcí jízda pak s jetým Desirem a běžný provoz retro, občas i z přelomu šadesátek a sedmdesátek. Přeji European Sleeperu přesně opačný vývoj.

xyz

První soukromníci u nás byli (v osobní dopravě) Viamont, JHMD a GJW.

Nejsem si vědom, že by kterýkoliv z nich sliboval to, o čem píšete.

Panda

Brusel – Kolín za 6 hodin místo necelých dvou. Chápu, že u nočního vlaku nejde vždycky o rychlost, ale tohle už je fakt extrémní zajížďka – místo toho, abych jel z Bruselu v 8 večer po práci, tak si budu muset vzít volno, abych stihnul odjezd v 5… Byl by potenciál o tolik nižší, kdyby místo Holandska zařadili Oostende, Bruggy, Gent, Leuven, Liége, Aachen a Bonn?

Pájin

Na noční Vídeň Zurich mají v plánu dovézt cestující vyspalé a po snídani. Proto s vagonama šoupou 3 hodiny po Salzburgu.
Není to jedno jak se ten čas natáhne?

troglj

Firma je primárně z Nizozemska. Vynechat ho nedává smysl.
Můžete dojet z Bruselu ICE nebo Thalyaem a nastoupit až Kolíně.

Drak Mrak

Se soupravou ESleeper to je hotové cestování v čase. 🤣 Něco pro fajnšmekry a amatérské šotoentomology.

Rušňovodič Peter

…a pro šotoideológy :-p

troglj

Lepší se to. Píšu právě z lehátkového kupé ES do Bruselu. Vůz je starý, ale přišel zjevně modernizaci. Jsou tu své zásuvky a klimatizace. I tak jde otevřít okno, to oceňuji. A je tu poměrně ticho, i když s WLABmz ČD se to nedá srovnat.

Cargo

Vlak pro opravdu ortodoxní šotouše.

Garry

Anebo příprava na to až eurokomouši zakáží létat a nebudete mít dost morálních kreditů aby bylo možné vycestovat.Kdo viděl film Demolitionman pochopí.😁😁😁

Cupra

Další antireklama na vlak 🤷‍♂️ když se člověk podívá na času i mezi jednotlivými městy, tak tak rychlost je fakt zoufalá

Gajda

Rychlost je jedna věc a kvalita vlaku druhá, a ta tomu rozhodně taky moc nepřidá. Jo, ne každej pojede z Bruselu do Benátek, ale je to sadomasochismus.
PS: Myslím, že by to Aleš měl otestovat.