111 miliard korun. Boeing poprvé vyčíslil ztrátu z problémů MAXů
Výroba 737 MAX v závodě Boeingu v Rentonu. Foto: Boeing
Výrobce letadel Boeing poprvé oznámil, jak vysoké škody způsobuje uzemnění letadel 737 MAX. Ve zprávě pro burzu uvedl, že do
Tohle by mohla být šance pro návrat A380 zpět do výroby.
Místo 3 Maxů pošlou na trasu jednu A380.
Aerolinky jim ty létající rakve nakoupí tak jako tak, stejně není nikdo jiný kdo by je vyrobil a Airbus už tak nestíhá.
Copak o to, Boeing to ustojí (navíc už není nikdo, kdo by mu mohl nabídnout „záchrannou“ fúzi), ale mám obavu, kolik dopravců na to může doplatit a ostatně i pro letiště, zejména regionální, to může znamenat velké problémy, protože v případě redukce provozu kvůli nedostatku techniky jsou těmi, kde se bude redukovat nejdříve….
A dobře jim tak!
No spíše dobře NÁM tak – provar zaplatí členské státy NATO za povinný nákup zbraní od Spojence. A Bouing má zbrojní výrobu jako nosný pilíř viz. https://cs.wikipedia.org/wiki/Boeing. Takže si pomůžou jinak, vyčíslování, nevyčíslování.
to, ze jste paranoik, jeste neznamena, ze po vas nejdou 🙂
Boeing sice v poslední době vyhrál několik velkých vojenských tendrů, ale většinou za dumpingové ceny. Například v dodávce tankovacích letadel KC-46 hradí všechny prostoje výrobce a už nyní, díky problémům s náběhem výroby, sčítá velké ztráty.
Pokud podobně nezvládne vývoj a výrobu cvičných letadel nové generace, objednávka na nové F-15EX jej nespasí.
A to ještě nutně Boeing potřebuje zafinancovat vývoj NMA aby zaplnil díru po 757 a 767 a dnes už vlastně i po 737…
Nechápu, za co ty mínusy. To jako že firma, která takto hazardovala s lidskými životy jen v zájmu vyšších zisků, si nezaslouží nižší zisky a veliké ponaučení? Jestli je to jinak, prosím poučze mne.
Spojenec brání celý svět, nebuďme tedy k němu malicherní. Neporušujme tradici starou desítky let zpět.