Deset milionů za nevyjetí, 500 korun za chybějící toaletní papír. Zlínský kraj zveřejnil smlouvy
Motorový vůz 842 v Uherském Hradišti. Foto: České dráhy
Zlínský kraj zveřejnil tři nové smlouvy, které uzavřel se společnostmi České dráhy a Arriva vlaky na provoz vlaků od prosince
Bez obav, Arriva nevjede, nemá čím. To co našla v křoví v Německu ani nestartuje.
bude i pozdější spojení mezi Veselím nad Moravou a Hradištěm? Poslední spoj jede už ve 21.02.
21.00……21.48 kladívka a potom 23.03
No nejkomičtější je ta story s konzultantskou firmou. Kraj si najmul konzultanskou firmu. A prý byla kupodivu propojená personálně s dopravcem… A dopravce kupodivu vyhrál:-)
„Z původních 3,5 milionu vlakokilometrů navýšil Zlínský kraj objednávku na 4,9 milionu vlakokilometrů ročně. Vrací se tak k objemu provozu před více než deseti lety.“ Tento nesmysl uvádí autor opakovaně, požádal bych tedy o doložení čísel. V materiálech Zlínského kraje se mi podařilo najít následující hodnoty vlkm objednávaných ZK: 2005 – 3890 tis. vlkm 2006 – 3933 tis. vlkm 2007 – 3943 tis. vlkm 2008 – 3853 tis. vlkm 2009 – 3802 tis. vlkm 2010 – 3595 tis. vlkm Evidentně někde chybí milion vlkm 😀 Ale i bez konkrétních čísesl je jasné, že se nevracíme na hodnoty před 10 lety.… Číst vice »
ale ty chybějící km neplatil kraj, teď to platí kraj i ty vlaky co začínají a končí mimo zlínsko.
Ha, pěkné. Takže vidím že do Beskyd budu od příštího JŘ jezdit autem, aneb nepřípoje jsou super. Vlastně se tam vůbec nijak rozumně nedostanu. To je k pláči. Abych čekal 40 minut ve Vsetíně na přestup do Karlovic to opravdu nee. Stejně tak když budu chtít jet směr Horní Lideč. Čekání 28 minut ve Vsetíně je opravdu super. Nehledě na to že tohle spojení bude možné pouze v sobotu, v neděli nedojedu vůbec nikam. A předchozímu spoji ujíždí přípoj ve Vsetíně o 8 minut. No tohle chtělo kvalitní matroš, aby něco takového krajští úředníci vypotili. Jen tak dál.
Není problém sednout do auta, i já jsem našel dva spoje kde nestačil shark svou kapacitou a ty také zmizely. Už jsem o tym psal a nějak mně poslali……….
Fungují někomu ty odkazy?
mně ano, i teď jsem to zkusil a funguje to.
ale asi čdákům podle reakcí nefunguje nic.haha
Nevíte někdo jak to bude s Ids zk pro pravidelné dojíždějící ze Zlínského do Jihomoravského kraje ?
Dnes pravidelnému cestujícímu na trati z Veselí n. M do Uherského Hradiště stačí traťová jízdenka Čd, ale po změně Jř zde bude jezdit souběžně Arriva a Čd( R směr Praha, Sp směr Brno), bude existovat traťová jízdenka z UH do VNM u ids zk popř. u idsjmk?
A co teprve, když někdo dojíždí z Bylnice do Podobořan přes Bakov nad Jizerou?
Kraj loni prezentoval, že příhraniční oblasti v ZLK budou zapojeny jak do IDS JMK, tak ty v JMK do ID ZK. Snad to ještě platí.
Pěkné. Doufám, že při příštím výběrku bude požadavek na nové soupravy. Přerov – Břeclav si to zaslouží.
Přerov – Břeclav bude co se týče vozidel nejhorší trať v oblasti.
šak tam jezdí i panteři sice, ale od zlínskýho tarifu budou dražší. Bude líp, ušetříme.
Zajímaly by mě ty vozy „Btee“ na břeclavském rameni. Řekl bych, že minimálně jedno písmenko v označení vypadlo. Dočkáme se změny nebo zůstanou současné Bdmtee? 🙂
asi současný ty dva bdmtee, sysel a eso
Tenhle nesmysl opisuje autor už v několikátém článku.
cestující to nezajímá, oni vědí, že přijede vlak a mají ty dveře v prostředku.
Takze Vlary – Brumov-Bylnive nic nepojede? Mimochodem vcera na CT2 v 10:50 bezel porad Hranice v srdci – Plnou parou Vlarou, porad je dostupny i v iVysilani Ceske televize, primy odkaz zde: https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/12070702297-hranice-v-srdci/
tady taky něco- http://zlin.cz/535213n-zeleznice-v-kontextu-21.-stoleti.-zasadni-modernizaci-potrebuje-nejen-trat-z-otrokovic-do-vizovic
Mě by zajímalo, jestli si budu na Arriva pokladně koupit jízdenku například do Prahy.
ano. Můžete taky prostřednictvím stránek arriva.
Naschvál par excellence aneb nepřípoj v Bylnici:
Os 23210 ze Vsetína přijede ve 20:16.
Os 4318 do Starého Města u UH odjede ve 20:15.
zkuste to nahlásit na kraj.
Ano,už je líp 🙂
A není? Včera jsem jel ze zlína do malenovic trolejbusem a měl jsem na výběr ještě autobus a vlak, ještě před lety tohle na jeden jízdní doklad bylo nepředstavitelné. Bude lépe.
To pěkně kecáte: Již od roku 1983 byly zavedeny kupóny k předplatním časovým jízdenkám MHD Dopravního podniku města Gottwaldova, které platily i na železnici v úseku Gottwaldov – Otrokovice – Příluky a na příměstskou autobusovou dopravu. To je považováno za první implementaci myšlenek integrovaného dopravního systému v socialistickém Československu.
Vznik Zlínské integrované dopravy je datován rokem 2002.
Tak jaké nedávno?
Já jsem tak jak popisujete jezdil na měsíční kupóny vlakem z Otrokovic na Příluky a zpět a to se prosím pěkně psal rok 1992. Už tenkrát se na jízdné MHD jezdilo i vlakem.
neměl jsem bydliště v gottwaldově ani ve zlíně, tak na ten kupon jsem nedosáhl.
Ale na tárání hlupot přesto dosahujete stále …
berou režijku v trolejbusu? Kdybys přijel vlakem do zlína, můžeš třeba do zoo jet na režijku? Jedno povím, jak začne zlínský tarif, tak skončíš na středu.
Petr.R má zase vycházky a nezklamal. Jedna blbost za druhou. Škoda, že zde nelze v diskusi skrýt některé uživatele, jeho bláboly by tady opravdu nechyběly.
tak si mně skryj, jdeto a nečti mně a než to uděláš, tak sem dej fotky nádraží Zlín-střed, ale napiš jen pro otrlé.
Zlín střed je nádraží spíše regionálního charakteru, úlohu hlavního Zlínského nádraží plní logicky nádraží v Otrokovicích. A upřímně jsou i mnohem horší nádraží v ČR než je tohle. A jak to souvisí s tématem tohoto článku a s tím, že tady píšeš akorát blbosti bez znalosti věci?
Nechtoho, jako čdáci se řídí podle tebe, kde postavit nástupiště a kde né a proč na mně reaguješ a nedodáž fakta? Já jsem se ptal, jaký krajský město má horší nádraží jak zlín. neumíš diskutovat. Kdybys místo povolávání oveček(je to ve dvou tvých příspěvků)napsal nějaký fakta, třeba o tym A(a)zlín-přerov, tak bych to pochopil.
Co mají ČD společného s nádražím Zlín střed a s budováním nástupišť? 😁 Fakta? 😀 Že se fakty oháníš zrovna ty. O tom kdo tady umí diskutovat bych být tebou taky raději pomlčel.
a honza se prozradil, reaguje jen na nick a nečte vůbec nic…Honzíku čsd měla na starosti i tratě a nástupiště, mělo, mělo, ale ve zlíně neudělalo ani ňo. Asi mladší ročník?
Zastydlí šotoušci z ČD se také dostali k internetu a tak si musíme číst jejich naříkavé bláboly, jak jim ve většině Zlínského kraje nebude platit režijka (skryté do téma jak se dostanu na jednu jízdenku ze Slavičína do Zbytin a podobné bláboly) nebo osobní útoky na jiné.
Další expert dorazil. Mohu Vás ujistit, že režijku nevlastním, takže nic výše uvedeného mě trápit nemusí. Ta vaše posedlost režijkou je nějaká nemoc, že to zmiňujete v každém příspěvku?
Kdy vám končí vycházky?
Máte tam překlep. Správně jste měl napsat „Kdy nám končí vycházky?“ … takhle Vám petr.r neodpoví 🙂
jels někdy trolejbusem? A martine, připrav se na článek, že zlínský kraj odmítne režijky, to budete kolabovat jak kuželky.
Jen aby pak v lékárnách byl dostatek prášků.
Trondova oprávněná obava: jemu zjevně právě docházejí …
Pěkný řád..budu mít nárok na vrácení části peněz z inkarty, když nebudu jezdit dále vlakem z důvodu nevyhovujícímu řádu?
Co má společnýho in-karta se zlínským krajem?
Nic ale zhrzení šotouši bez své modli in-karty nebudou moct vůbec existovat, i když s jinými dopravci je pak jízdné na úrovni In25 i bez karty podle hesla, nechci slevu zadarmo.
A nevadí Vám, že my třeba jezdíme na IN 100 po celé republice a nyní to nepůjde? To má být podpora veřejné dopravy? Vracíme se o pár desetiletí zpět, ale tehdy aspoň na železnici platily jízdenky v celé republice. Je to nekoncepční, je to bineca za to by měl někdo nést odpovědnost.
a nevadí Vám, že vaříte obědy jen pro sebe, můžu přijet?, stravenky mám, ale dám je jinému.
Četl jste smluvní podmínky před zakoupením té inkarty, nebo jste to jen odfajfknul?
„mimo zimní měsíce“ – To jako v zimě si nebudeme mít čím utřít pr*el?
A jak to bude s rychlíky Praha – Luhačovice? Budou končit ve Starém městě u Uherského Hradiště?
Rychlíky budou jezdit do Luhačovic tak jako dosud, žádná změna u rychlíků nebude.
Myslím, že jde jen o vodu, která v nádržích zamrzá. I když mírný ohřev by nebyl od věci (ale v případě poruchy komplikace), dá se to řešit vlastní vodou v láhvi (držené tou čistou rukou :-)).
Dá se ti řešit i vlhčenym a zabaleným ubrouskem v kapse.
A jak mají řešený, když ten hajzlpapír někdo z cestujících ukradne? Jsme na Moravě a dráhy tu nevozí lidí ale prasata…..
to se bude asi řešit kontrolou, podpisem s časem.
asi jej budou muset zamykat 🙂
https://free1.cz/3859-papiiir-dosel-papir-pustte-si-se-zvukem
Stando, máš naprostou pravdu, co tady není uzamčené a přivařené svářečkou, to lidé ukradnou. Byl jsem dlouho v Čechách a tam to není takový nešvar, jako na Moravě.
Nesuď tebe podle sebe….
A jak to mají pořešený, když to někoho „chytne“ a spotřebuje ruličku papíru? Třeba v půli cesty vlaku. Hodí to zas na chudáky vlakvedoucí – však ty „dabljůsí“ místnosti stejně kontrolují, tak budou u kontroly lístků ještě revidovat i haj.lpapír, utěrky, občas po nějakém tom zvířátku i mísu štětkou umejou … maj to vymyšlený, předsedo, to teda jo 😀 Bývalí příslušníci StB se musí tetelit blahem a litovat, že neměli internet. By to bonzáctví měli zdarma a bez práce. A že jich dnes je.
U strojvedoucího nebo průvodčího se bude fasovat odměřené normované množství toaletního papíru. Jinak to nejde, pořádek musí být.
Rád bych se dočetl, že nouzovým řešením za absenci tekoucí vody v zimních měsících bude alespoň dezinfekční gel, ale asi stále platí, že s vlaky některých dopravců zásadně cestovat až po tělesné potřebě, či s vlhčenými ubrousky.
Půl mega za nevyjetí…. Tak to Ariva brzo skončí
No jestli je tím míněno, že nepřistaví dané a nsmlouvané vozidlo, tak se podivuji, že čd tady ještě jsou.
To proto, že pokuty vůči ČD jsou doposud velice benevolentní, kosmetické.
chtěl bych se zeptat na A-a-zlín-přerov-to je zlínský expres, kde to bude platit kraj a od přerova stát? nebo se bude jednat o nové spojení?
Osobní vlaky financuje kraj vlaky R, EX, IC a EC stát. Ale i tak ten kraj vlastně dostane prachy od státu.
tak se bude jednat o nové spojení zlín-přerov?
Bude.
díky už jsem našel jízdní řád a bude Sp.jen hulín a otrokovice-malenovice-prštné-střed a potom mezi vizovicema vynechá příluky a želechovice, to bude jezdit shark?
prominte, nemyslel jsem, že se to dotkne vyžírků čd, že budou pěnit i nazpátek a chtěli odříznout zlín. Ale je asi jasno, ty koženky kdyby nebylo kraje, tak stále jezdí a čdáci se mstí?stačí se jen o té trati zmínit…
Je vidět, že ve zlíně se jich nebojíme a zveřejnujeme smlouvy. My společně aji tu čd donutíme jezdit pro lidi a šotouši nám pomohou, chtělo by to apku podobnou city monitoru aby to šlo přímo na kraj-city trans.
V té řiti jménem Zlín se ani bát nemusíte 😉
ano máte pravdu, ale lidi jsou na čdáky vysloveně naštvaní, protože čsd jak mělo ještě ve správě i koleje, tak z vyšších míst komunistické odnože čsd vznikla tajná zpráva, že nekomunistický ˇbatův zlín potopíme za každou cenu, prostě tady nechtěli postavit ani nějaký náznak nástupiště a tak to komunistům vydrželo do teďka. Je nějaký krajský město co se taky dostalo do seznamu nic nebudovat?
Take diky bohu, ze soudruzuli se tam moc neuplatnovali. Diky tomu si Zlin zachoval svuj batovsky genius loci a propo trat Otrokovice – Vizovice je zrala na prestavbu vlakotram… idelani primestska trat vedouci skrz cele mesto a toho by se melo vyuzit…
Ano a štestí, že nezlikvidovali ten kanál. Baťa co postavil, tak bylo ok a všichni chválí ty zase jeho odpadní kanály které jsou mimo silnici, aby si nezničil svoje trolejbusy a vyhřívaný koupaliště s betonovou skluzavkou..proč se pragocentralismus tak mstí.
Co to tu plácáte? Brno je dle Vás taky nekomunistické, že nám tu vydrželo antikvární nádraží (a zjevně i komunisticko, že ho neopravili ani po listopadu a rakušácké za první republiky, že se nezměnilo ani už tehdy).
vy tam taky máte sypaný nástupiště?
Tak teď jste trumfl i Petra.R.
Jak chcete po vlakotramvaji vozit uhlí do Zlínské teplárny a kontíky do Lípy?
Stejně jako po současné lokálce – nevidím v tom žádný problém.
za chvilku to nebude lokálka, ale dvoukolejná elektrifikovaná střídavina a ty kontejnery budou vozit traxxy od metransu.
Jenže ta aktuální „lokálka“ má únosnost 22,5 t na nápravu. Navíc jak připomněl Petr.r, přibude tam drát na 25kv a 50hz…
Takže v zimních měsících bez vody legálně? Jako vážně? V roce 2020?
Jinak nevíte jestli ve spolupráci se Slováky dojde k nějakému navýšení dopravy v úseku Vlárský Průsmyk – Trenčín?
Tady čd mají 810 a tam to není vyhřívaný.
a zase čdáci kolabují..ať to vidí všichni, že tady jezdí vlaky, co v zimě jim neteče voda a vidím, že čdáci místo aby jezdili trenčín chodí do hospody, copak je to něco tajnýho v eu, že tady jezdí 810? Jestli na to čdáci nedostali dotaci a místo toho dotují pendolíno a linku do vídně, kde RJ jezdí bez.
„čdáci místo aby jezdili trenčín chodí do hospody“
Prosim? 😮
copak do trenčína platí režijka? Stačí se zmínit o trase do trenčína a čdáci nestačí klikat.
Dobrej magor