ZSSK dokončila další novou halu na údržbu vozidel. Většinu zaplatila evropská dotace

Hala technicko-hygienické údržby Nové Zámky. Foto: ZSSKHala technicko-hygienické údržby Nové Zámky. Foto: ZSSK

Nové zázemí má výrazně zlepšit pracovní podmínky.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Spocenej cyklista

Mám osobní zkušenosti se Slovenskou železnicí, jako cestující musím ocenit moderní vozidla na valné většině spojů, pomineme-li nějakých pár vlaků vedených 460 u Košic, jako celek třeba i oproti České republice nevnímám kvalitativního rozdílu. Obrovskou propastí je však mimo jiné zalostalost infrastruktury. Z důvodu všemožných pomalých jízd třeba na BA – KE nabírá dálková doprava velká zpoždění, která se přenáší na ostatní vlaky, jelikož přípoje čekají i při zpoždění 20 min.

Michal

Přípoje čekají i při zpoždění 20 min.? To jako vážně? Tak to je solidní extrém ve srovnání s tím, jak to funguje v ČR.

Jozef Sec

Mám za to, že toto je dopravní web. . Těch prvních osm komentářů je politika. Pokud se příspěvky netýkají článku, prosím o vymazani, pro politiku jsou urceny jiné stránky. Dekuji.

jva

Hyper super pracovní podmínky – kvalita oprav bude taky špičková? Asi ne…

Vašek

Podle čeho soudíte? Bude také záležet na dostatku a kvalitě náhradních dílů

Granja

Novostavba haly v Humenném si nejméně rok odpočine od jakýchkoli vozidel.

Romino

hej no koordinacia jak hrom. Ale ZSSK to plánovala dlhodobo a museli dokončiť akciu do 31.12.2023, lebo EU fondy končia tento rok z rpedch. obdobia. ŽSR sa zobudilo neskoro a platia elektrifikáciu z Plánu obnovy, takže majú čas do 06/2026. Aspoň že sa začalo, o tej elektrifikácii sa hovorilo 30 rokov….Dovtedy si to v depe aspoň nacvičia :-). I tak to nemajú ešte skolaudované, takže sa to bude spúšťať postupne…

standa

jojo všetko špatné pricházá zo západu a všetko dobré z východu ale keď peňážky putuju zo západu tak je to fajne čo?

Tomáš

Tak až takmer 23% voličov hlasovalo za Smer a priklonilo sa k východu, takže asi treba baliť tašky a ísť čo najďalej z tej pseudokrajiny. Avšak zas na druhú stranu môžme byť radi, že sa aspoň niečo realizuje. Na Slovensku, ak sa máme baviť ku téme článku, investície do infra sú naozaj pomalé. Ale my buď na to nemáme alebo nevieme čerpať eurofondy, alebo oboje zároveň. Takže ja osobne som rád, keď vidím, že sa aspoň robia nejaké úseky diaľnic a rýchlostných ciest. Stačí pozrieť články médií a sociálne siete. Železničná doprava na Slovensku nie je téma a nikdy ňou… Číst vice »

Konecne

Bydlet na Slovensku? jedine Bratislava Eurovea a nebo radsi Rakousko – Cesko…

Kubrt

23 %? A co ty Republiky a podivní lidé kolem Danka?

Vašek

Pan Fico říká nahlas, co si myslí spousta lidí. I u nás. Také proto vyhrál.

Kubrt

To bude rozčarování, až ti jeho voliči zjistí, že za jejich životní problémy nemůžou ani Ukrajinci, ani imigranti.

Vašek

Budou možná méně rozčarováni než voliči našich ,,pravicových“ stran. (Důvěra v naši vládu 2%).

El Barto

Naše vláda nestojí ani za starou bačkoru. Ale že by Fico byl lepší? No však uvidíme.

El Barto

Což je smutné. Konzistence názoru p. Fica je asi taková, že řekne prakticky cokoliv, jen aby mu to přineslo snadno hlasy. A taky tvrdil, že v roce 2014 už nebude v politice.

Vašek

Co platí dnes z toho, co říkal pan ,,F“ před volbami? Jedině snad, že bude změna, že k horšímu už ale zapomněl říct.

El Barto

A co tím chtěl básník říci?

Aha, takže klasika: „Můj neoblíbený politik udělal to a to, což ospravedlňuje/zlehčuje stejné/horší/podobné jednání mého oblíbeného politika.“
Nebo tedy, v tomto případě: „Fico může klíďo píďo (nejen) před volbami lhát, protože ten hnusný Fiala dělal/dělá totéž.“

Gajda

Já pořád čekám na penízky, co by do Košic vrátily trolejbusy a zatím o tom ani nikdo nemluví.