ŽSR už vědí, proč nosník mostu praskl. V Popradu se večer obnoví provoz na jedné koleji koridoru
Odklízení zbytků propadlého mostu přes železniční koridor v Popradu. Foto: ŽSR

ŽSR zveřejnily informace o tom, co k mimořádné události vedlo.
Od 18.30 obnovena doprava bez omezení.
Víte, proč spadl ten most soudruzi železničáři?
Protože zrezivěl vole.
No to taky, ale co hlavně? No zkorodoval vy tupci!
Vyšetřovat: “Může za to cement.”
Cement: “Mě do toho netahejte, já u toho tenkrát vůbec nebyl.”
Most je silniční a trať vede pod ním.
to ale přeci neznamená, že nemůže most zreznout ani zkorodovat
Tak od 18.16 Je obnoven provoz na obou kolejích v mezistanicnim úseku. V úseku V. Saris – Košice je zastaven provoz kvuli srazenemu člověku v kolejiště.
Oprava Saris-Presov.
😁😁😁
Ten komentár patril inde …
Jak se to mohlo stat? Vzdyt zabradli bylo tak hezky natreno 🙂
https://maps.app.goo.gl/y8Y7JVGJTz3HA1j4A
😁😁😁
Nadměrné množství barvy způsobilo přetížení krajního nosníku.
To jsou ty olověný barvy, ony jsou pak těžké 😀 😀
Od 16:00 je pustená jedna koľaj. Diaľkové vlaky jazdia, pre regionálne zatiaľ ostáva NAD
SSC je obdoba ŘSD jen napůl, na Slovensku mají správu dálnic a I. tříd rozdělenou (do NDS a SSC).
Ano a je to tragédia. Lebo o polovicu menšie Slovensko má dve firmy a v ČR na to stačí jedna. Irónia je, že NDS sa založila pred 20 rokmi práve kvôli tomu, aby sa urýchlila výstavba tzv. „nadradenej“ cestnej infaštruktúry, teda diaľnic a rýchlostných ciest. Nuž cieľ akosi nevyšiel. No a SSC, tak to je katastrofa sama.o sebe, tam sa zastavil čas, niečo ako v ŽSR no a aj tak vyzerá tá sieť. Cesty 1.triedy sa síce za posledné roky ako tak dali dohromady, aj to len vďaka eurofondom, ale mosty, tak to ju hrúza a tu vidieť práve ako… Číst vice »