Zrušíme hřiště, bude více místa pro auta. Pardubice se pochlubily vylepšením parkovacího domu

Stavba parkovacího domu v Pardubicích, stav v září 2024. Foto: Pardubice.euStavba parkovacího domu v Pardubicích, stav v září 2024. Foto: Pardubice.eu

Hrací plocha by podle města byla příliš drahá.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Radek

A není to málo, Antone Pavloviči? Anebo možná ještě lépe slovy Polívky z Pelíšku – a bude to stačit, myslíš?

Alibaba

Tomu se říká podpora veřejné dopravy a eliminace zbytečných cest do centra města, omezování zácp.

A takhle si tu v Pardubicích žijem.

(celý je to ironie, kdyby to někdo nepochopil)

JIM

Jak hřiště, tak i parkoviště je dotování záliby a koníčku občanům, nejde o ekonomicky výnosnou činnost. S tím, že parkoviště zabere více plochy, na který by se právě mohla provozovat ta ekonomicky výnosná činnost.

martin749

Dotování parkování je akorát dotování vytváření problémů v dopravě. Ostatně ten parkovací dům dopravní situaci v centru zhorší. Jen přiláká další auta do už tak ucpaného centra města.

mgr.pavel

Kolik míst tam bude pro cyklisty, prosím?

mgr.pavel

Já ten dotaz myslel vážně.

Kolik parkovacích míst volně a kolik v parkovacích domech je v rovinatých Pardubicích pro kola a kolik pro auta? Odpovídá to modal splitu? Nebo se i zde z veřejných peněz více podporuje jeden konkrétní mod dopravy..?

Alibaba

Sice jste ten dotaz myslel vážně, ale jako pardubickýmu cyklistovi mě je parkovací dům pro plechovky ukradený a ani bych nechápal potřebu míst pro kola v něm.

Jako cyklista potřebuji místa u sportovních zařízení, obchodů, úřadů, železničních stanic, a cpát kolo do veřejného parkovacího domu by mě nenapadlo, a ani by mě to nenapadlo jako návštěvníka Pardubic, který přijel na kole.
To že se podporují hlavně točvolanti, to s váma souhlasím.

Slepý blázen

Hele, to je taková kravina, každé zbytečné parkoviště. Největší prasárna je nahrazovat takové plochy parkingem.

Náhodný Kolemjdoucí

Podpora individuální automobilové dopravy je jedním z témat, kde v Česku panuje celkem široká politická shoda.
Faktem je, že to hřiště na střeše parkoviště asi nebylo zrovna praktické řešení a ani na procházky zelení by tam nikdo moc nechodil.

mgr.pavel

To, že je na něčem široká politická shoda, to ještě neznamená, že je to něco rozumného, prospěšného či smysluplného.

V Rusku je široká politická shoda na válce na Ukrajině. V Rakousku nebo Německu je politická shoda na zákazu jaderných elektráren. Ve Francii zase na směšně nízkém věku odchodu do důchodu. V Brně je zase až podezřelá politická shoda na odsunu nádraží, i přes vůli cestujících.

Situaci v Pardubicích neznám, je možné, že ten parkovací dům je potřeba. Ale pozor na arugmenty „politici se na tom shodnou, tak to musí být správné“. Nemusí.

Daně

S tím Rakouskem bych být váma počkal do zítra do večera, aby to mrzeníčko nebylo tak velký, až zelený komunisti vyletí z parlamentu.

mgr.pavel

To je jedna strana z mnoha z těch co jsou proti jádru.

Nevím jak se Svobodní změnili od Haidera, ale tento p.. ehm, populista, tento populista v 2002 inicioval referendum proti Temelínu. Kdožeto v těch volbách vyhraje..?

Radek

Vy si koukám dokážete obhájit ledasco. Třeba zelené střechy se primárně nebudují kvůli procházkám, ale kvůli adaptaci na klimatickou změnu – zadržují vodu + se tak nerozpalují a neakumulují teplo. Vzpomeňte si na to, až budou další povodně, vedra či sucho.