BOHUŽEL ODKAZ NA ODVOLÁNÍ SE OBCE NOVÁ VES NENÍ DOSTUPNÝ. DĚKUJI ZA NÁPRAVU!!!!!
Petr
1 měsíc
Standardní sobecká reakce. Typícké NIMBY!
Nejenže navržené přemostění údolí Jeřice jde prakticky mimo obec a bezprostředně bude vidět z několika domů, ale navíc se údolní nivy rušivě nedotkne. Zřejmě současná šílená doprava, která vede právě údolím Jeřice a přítoku Fojtky, „nejcennějšímu krajinnému prostoru“ prospívá více.
Snaha o doplnění mostu o sjezd přímo do miniaturní obce je už přímo v rozporu se snahou, aby se přemostění údolí krajiny dotklo co nejméně. Navíc z dopravního hlediska už žádný obecný přínos nepřináší. Buď jde o nějaký individuální osobní zájem nebo jen o snahu stavbu něčím dalším zkomplikovat.
Ne že bych souhlasil s námitkami, ale v rozporu to není, ten sjezd jde vyřešit právě tím že namísto msotu bude klesání a stoupání a dole bude křižovatka.
Ale to je přece jasná logika, „my ten most nechcem a proč vlastně z něj není sjezd k nám?“
Luboš
1 měsíc
Tak to stopněte, než si to místní vyříkají mezi sebou. Jestli hustý provoz nebo plevel.
Vladimír Lukeš
1 měsíc
Zase budeme chránit nějaké „žabičky“, ale co lidi v Mníšku. Budou stále dýchat ty stovky aut a bát se přejít silnici? Jděte se “ žabičkami“ někam. Však víte kam.
Dnes ráno jsem cestou do auta, která trvá asi deset vteřin, potkal mloka skvrnitého a skokana hnědého. Můžeme tu žít společně, jak řidiči, tak žabičky, tak proč si to kazit. Někam jděte vy.
„Jděte se “ žabičkami“ někam.“
Nebo raději:
Jděre s auty někam.
Nose Peak
1 měsíc
No vida, úspory už se rýsují. Já bych ten lont pokrokem neobtěžoval. Ať si tam žijou podle svýho. A za svoje.
Gryf
1 měsíc
Trasa by byla ještě ok, ale chybí mi na ní alespoň dva tunely. Také sjezd na starou silnici by se imho neměl řešit skrze KO v Albrechticích, ale dole pod nimi a hned za ním by mohl začínat krásný tunel až před Dětřichov..
Neudělali tunel, ale zato mají v sedle kruháč 😁. Opravdu by si obyvatelé výběžku nezasloužili lepší trasu tunelem, nehledě na výhodu, že odpadne zimní údržba ?
to Gryf: Zřejmě jen ironie.
Pokud ne, tak doplňte ten druhý tunel (asi od KS do NS?)
Kdyby na to byly peníze, tak by byl nejlepší tunel od Krásné Studánky až do Dětřichova. Zmizely by sněhové kalamity v Albrechtickém sedle.
Jenže to je jen utopie a zase by se našli odpůrci jako vždycky.
Hlavně o tunelové variantě se hovořilo už před x lety, přitom se naposledy tahle varianta vůbec neřešila.. a stejně jako v případě Albrechtic, i od Hejnické dává smysl tunel hlavně kvůli strmému terénu.
Tunel(y) je čistá utopie. Ekonomické náklady na výstavbu (vyšší miliardy) a zejména na provoz (desítky mil/rok) jsou neopodstatněné. Legislativa požaduje, aby v přípravné fázi projektu, kdy prognóza na následujících 15 let ukazuje, že intenzita dopravy přesáhne 10tis vozidel za den, byl v době, kdy je tato hodnota překročena, k dispozici tunel s dvěma tunelovými troubami pro jednosměrný provoz. Dle posledního sčítání dosahují aktuální intenzity 8tis/den. Paralela s připravovanou I/35 Ohrazenice-Úlibice, kdy Turnov požadoval dlouhou tunelovou variantu obchvatu města (byla velmi rychle shozena ze stolu). Roční náklady na provoz tunelu byly vyčíslené na vyšší desítky mil Kč / rok. Otázka je,… Číst vice »
Takže raději vynaložíme jednorázově méně financí na zbytečně nedokonalou investici, aby pak provoz stál společnost mnohem víc každý rok?
Tunel pod sedlem by uspořil nejen množství prostředků na nákladnou zimní údržbu, ale i vliv dopravy na životní prostředí díky kratšímu stoupání do menší nadmořské výšky by byl výrazně menší – a nemusí to přece nutně být dlouhý „úpatní“ tunel, protože ty nepříznivé zimní podmínky přece nezasahují extrémně i nižší partie.
A pokud jde o náklady, co třeba ušetřít právě za kritizovaný most?
Vychytralost a sobectví. Každopádně NIMBY je u nás v kurzu!
Nechápu, když proběhlo řízení EIA, tak to stěžovatelé nevěděli? To řízení je především o vlivu stavby na ŽP.
Tvrdí to od začátku, ne až teď
BOHUŽEL ODKAZ NA ODVOLÁNÍ SE OBCE NOVÁ VES NENÍ DOSTUPNÝ. DĚKUJI ZA NÁPRAVU!!!!!
Standardní sobecká reakce. Typícké NIMBY!
Nejenže navržené přemostění údolí Jeřice jde prakticky mimo obec a bezprostředně bude vidět z několika domů, ale navíc se údolní nivy rušivě nedotkne. Zřejmě současná šílená doprava, která vede právě údolím Jeřice a přítoku Fojtky, „nejcennějšímu krajinnému prostoru“ prospívá více.
Snaha o doplnění mostu o sjezd přímo do miniaturní obce je už přímo v rozporu se snahou, aby se přemostění údolí krajiny dotklo co nejméně. Navíc z dopravního hlediska už žádný obecný přínos nepřináší. Buď jde o nějaký individuální osobní zájem nebo jen o snahu stavbu něčím dalším zkomplikovat.
Ne že bych souhlasil s námitkami, ale v rozporu to není, ten sjezd jde vyřešit právě tím že namísto msotu bude klesání a stoupání a dole bude křižovatka.
Hm, a kolik to stoupání vyjde? Ta silnice je jednička, tam norma nějaké extra krkolomnosti nepřipouští…
Ale to je přece jasná logika, „my ten most nechcem a proč vlastně z něj není sjezd k nám?“
Tak to stopněte, než si to místní vyříkají mezi sebou. Jestli hustý provoz nebo plevel.
Zase budeme chránit nějaké „žabičky“, ale co lidi v Mníšku. Budou stále dýchat ty stovky aut a bát se přejít silnici? Jděte se “ žabičkami“ někam. Však víte kam.
Zvířata > lidi. Change my mind
Dnes ráno jsem cestou do auta, která trvá asi deset vteřin, potkal mloka skvrnitého a skokana hnědého. Můžeme tu žít společně, jak řidiči, tak žabičky, tak proč si to kazit. Někam jděte vy.
Vždy se nikdo kvůli žabičkam neodvolává, jde jim o výhled a rychlou dopravu.
Taky nechápu, že žabičky a broučci mají přednost před lidským životem.
Tak dejte auto do šrotu a zůstanou na živu všichni.
„Jděte se “ žabičkami“ někam.“
Nebo raději:
Jděre s auty někam.
No vida, úspory už se rýsují. Já bych ten lont pokrokem neobtěžoval. Ať si tam žijou podle svýho. A za svoje.
Trasa by byla ještě ok, ale chybí mi na ní alespoň dva tunely. Také sjezd na starou silnici by se imho neměl řešit skrze KO v Albrechticích, ale dole pod nimi a hned za ním by mohl začínat krásný tunel až před Dětřichov..
A ještě kruháče, ne?
Neudělali tunel, ale zato mají v sedle kruháč 😁. Opravdu by si obyvatelé výběžku nezasloužili lepší trasu tunelem, nehledě na výhodu, že odpadne zimní údržba ?
Odpadne zimní, přibude celoroční (ventilace, osvětlení, bezpečnostní systém, kamery…)
Oproti zimní údržbě kopce je ta údržba tunelu procházka růžovým sadem.
to Gryf: Zřejmě jen ironie.
Pokud ne, tak doplňte ten druhý tunel (asi od KS do NS?)
Kdyby na to byly peníze, tak by byl nejlepší tunel od Krásné Studánky až do Dětřichova. Zmizely by sněhové kalamity v Albrechtickém sedle.
Jenže to je jen utopie a zase by se našli odpůrci jako vždycky.
Hlavně o tunelové variantě se hovořilo už před x lety, přitom se naposledy tahle varianta vůbec neřešila.. a stejně jako v případě Albrechtic, i od Hejnické dává smysl tunel hlavně kvůli strmému terénu.
Tunel(y) je čistá utopie. Ekonomické náklady na výstavbu (vyšší miliardy) a zejména na provoz (desítky mil/rok) jsou neopodstatněné. Legislativa požaduje, aby v přípravné fázi projektu, kdy prognóza na následujících 15 let ukazuje, že intenzita dopravy přesáhne 10tis vozidel za den, byl v době, kdy je tato hodnota překročena, k dispozici tunel s dvěma tunelovými troubami pro jednosměrný provoz. Dle posledního sčítání dosahují aktuální intenzity 8tis/den. Paralela s připravovanou I/35 Ohrazenice-Úlibice, kdy Turnov požadoval dlouhou tunelovou variantu obchvatu města (byla velmi rychle shozena ze stolu). Roční náklady na provoz tunelu byly vyčíslené na vyšší desítky mil Kč / rok. Otázka je,… Číst vice »
Takže raději vynaložíme jednorázově méně financí na zbytečně nedokonalou investici, aby pak provoz stál společnost mnohem víc každý rok?
Tunel pod sedlem by uspořil nejen množství prostředků na nákladnou zimní údržbu, ale i vliv dopravy na životní prostředí díky kratšímu stoupání do menší nadmořské výšky by byl výrazně menší – a nemusí to přece nutně být dlouhý „úpatní“ tunel, protože ty nepříznivé zimní podmínky přece nezasahují extrémně i nižší partie.
A pokud jde o náklady, co třeba ušetřít právě za kritizovaný most?