Zpoždění dva měsíce, ale o 37 % levněji. SŽ na druhý pokus vybrala firmu na opravu trati podél Nisy

Instalace nového mostu v Chrastavě na trati do Hrádku nad Nisou. Jde o součást modernizace stanic Chrastava a Hrádek nad Nisou. Foto: Pavel Švestka s. r. o.Instalace nového mostu v Chrastavě na trati do Hrádku nad Nisou. Jde o součást modernizace stanic Chrastava a Hrádek nad Nisou. Foto: Pavel Švestka s. r. o.

Vlaky se na trať z Liberce do Žitavy mají vrátit 27. listopadu.

Odebírat
Upozornit na
guest
4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
František

Že by se konečně i z trojzemí začalo i do zahraničí jezdit rychleji s vidinou výrazného zrychlení Praha/Kolín – Mladá Boleslav – Liberec by mohlo jít například o altrnativní pomalejší spojení do Berlína přes zapomenutou, ale ožívající slovanskou Lužici. Nakonec takové spojení Salzburg – Linz – České Budějovice – Praha – Liberec – Chotbus – Berlin – Rostock/Stralsund by mohlo být docela zajímavý pokus.

Marťas

Bohužel jsem tam jel jen asi třikrát a mnógo lět tamú nazád, takže neznám tamní prostorové podmínky, ovšem zcela laicky, co vychytávám za šumy z kyberprostoru, by úseku z Liberce na hranice velmi slušela dvojkolejka a dráty (byť nikde kolem nejsou… ovšem první vlaštovka…)

Jiří Šrámek

Drážní těleso bylo připraveno na druhou kolej. Většinu trasy je to ještě vidět, ale v jakém je stavu, to netuším.

Kikous

To zpoždění na stavbě v Chrastavě bych kvůli špatnému technickému stavu mostu pochopil, ale i v Hrádku nabírá stavba zpoždění a přitom žádná taková překážka jako v Chrastavě, tam není.