obnoveny

Zpoždění devět měsíců. Důležitý most v Pardubicích otevřou až v červenci

Práce na opravě mostu Pavla Wonky. Foto: Pardubický krajPráce na opravě mostu Pavla Wonky. Foto: Pardubický kraj

Komplikace s opravou přinesly i zdražení celé zakázky, účet šplhá k čtvrt miliardě.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
J.Š.Hájek

Odborník by předpokládal, že min. kopie prováděcí dokumentace bude uložena například na dopravním odboru města, takže projektant této rekonstrukce by měl mít možnost nahlédnout na to jak se to dělalo, případně jak jsou uloženy i takové základní věci jako vodovod. Stejně i tak finální podoba současné rekonstrukce v realizační podobě. Ale to bych asi chtěl moc že ?

Výpravčí

No, přidejte nepreferenci MHD na křižovatkách a jejich nesmyslné (se)řízení a rázem je každý trolejbus či autobus zpožděný o klasických pardubických 5 – 10 min…

Šejdr

Někde preference MHD funguje výborně, třeba na křižovatce u zimáku, u univerzity nebo na Zborovském náměstí. Někde funguje všelijak, třeba na křižovatce u Domu služeb (ve směru z náměstí do ulice 17. listopadu je preference zcela nefunkční, naopak z Palackého funguje docela pěkně). A někde je to naprostá antipreference, ve které jasně vládne odbočka z náměstí Jana Pernera na terminál, protože semafor zcela ignoruje vozidla v koloně a během pětivteřinové zelené stihnou odbočit jen dva vozy. Když se tam ve špičce sjedou busy MHD a k nim se přidají linkáče, tak se tam při čekání na odbočení dá strávit i… Číst vice »

Noname

Na křižovatce u zimáku je preference kdy? Každý den vidím, jak to jede v pevném cyklu bez ohledu na to, jestli tam nějaký spoj MHD je, nebo není

Výpravčí

Náměstí Jana Pernera je naprostá tragédie a na tom často padá i návaznost na vlak. U univerzity a zimáku je to asi jak kdy, někdy projedeme relativně normálně, někdy vytvrdneme. Ale spíš mi to přijde, že když projedeme, trefíme se zrovna do cyklové zelené.

JFK

Můžete vysvětlit, jak odlišné uložení lan volného předpětí má zásadní vliv na dobu realizace zakázky.

Jiří Kouba

Vyžádalo to přeprojektování. Nejen stavby, i jejich rekonstrukce se dělají podle projektu.

ABCD

Trochu štěstí je , že bude nový o kus dál Dubina- Trnová.

Šejdr

Smůla ovšem je, že na opačné straně je rozpadající se most v ulici Kpt. Bartoše, kde je už téměř tři roky povolena pouze kyvadlová doprava s omezením hmotnosti vozidel, což samozřejmě ve špičkách kapacitně zdaleka nestačí. A na dlouho slibovaném náhradním mostním provizoriu se zatím ani nekoplo do země.

Alibaba

Už aby to bylo, hlavně otravné přejíždění/přecházení (na funkční stranu) cyklistů/chdců na jeden chodník.