Zpoždění devět měsíců. Důležitý most v Pardubicích otevřou až v červenci
Práce na opravě mostu Pavla Wonky. Foto: Pardubický kraj

Komplikace s opravou přinesly i zdražení celé zakázky, účet šplhá k čtvrt miliardě.

Komplikace s opravou přinesly i zdražení celé zakázky, účet šplhá k čtvrt miliardě.
Odborník by předpokládal, že min. kopie prováděcí dokumentace bude uložena například na dopravním odboru města, takže projektant této rekonstrukce by měl mít možnost nahlédnout na to jak se to dělalo, případně jak jsou uloženy i takové základní věci jako vodovod. Stejně i tak finální podoba současné rekonstrukce v realizační podobě. Ale to bych asi chtěl moc že ?
No, přidejte nepreferenci MHD na křižovatkách a jejich nesmyslné (se)řízení a rázem je každý trolejbus či autobus zpožděný o klasických pardubických 5 – 10 min…
Někde preference MHD funguje výborně, třeba na křižovatce u zimáku, u univerzity nebo na Zborovském náměstí. Někde funguje všelijak, třeba na křižovatce u Domu služeb (ve směru z náměstí do ulice 17. listopadu je preference zcela nefunkční, naopak z Palackého funguje docela pěkně). A někde je to naprostá antipreference, ve které jasně vládne odbočka z náměstí Jana Pernera na terminál, protože semafor zcela ignoruje vozidla v koloně a během pětivteřinové zelené stihnou odbočit jen dva vozy. Když se tam ve špičce sjedou busy MHD a k nim se přidají linkáče, tak se tam při čekání na odbočení dá strávit i… Číst vice »
Na křižovatce u zimáku je preference kdy? Každý den vidím, jak to jede v pevném cyklu bez ohledu na to, jestli tam nějaký spoj MHD je, nebo není
Náměstí Jana Pernera je naprostá tragédie a na tom často padá i návaznost na vlak. U univerzity a zimáku je to asi jak kdy, někdy projedeme relativně normálně, někdy vytvrdneme. Ale spíš mi to přijde, že když projedeme, trefíme se zrovna do cyklové zelené.
Můžete vysvětlit, jak odlišné uložení lan volného předpětí má zásadní vliv na dobu realizace zakázky.
Vyžádalo to přeprojektování. Nejen stavby, i jejich rekonstrukce se dělají podle projektu.
Trochu štěstí je , že bude nový o kus dál Dubina- Trnová.
Smůla ovšem je, že na opačné straně je rozpadající se most v ulici Kpt. Bartoše, kde je už téměř tři roky povolena pouze kyvadlová doprava s omezením hmotnosti vozidel, což samozřejmě ve špičkách kapacitně zdaleka nestačí. A na dlouho slibovaném náhradním mostním provizoriu se zatím ani nekoplo do země.
Už aby to bylo, hlavně otravné přejíždění/přecházení (na funkční stranu) cyklistů/chdců na jeden chodník.