Znojmo čeká od neděle velká proměna MHD. Provoz přebírají Zemkovy AKV, končí nástup předními dveřmi
Nový autobus Mercedes-Benz Conecto. Foto: Znojmocity.cz
Autobusy Karlovy Vary nasadí ve Znojmě autobusy MB Conecto a Isuzu Novo Citi Life.
To co jste předvedli první pracovní den je katastrofa 4 krát jízda 803 jednou včas 3 krát sekera 5 ,10 a 20 minut
Ta fotografie je celkem vtipná. Na boční straně vozu: ČSAD Autobusy Karlovy Vary, Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o., IDS. JMK, Znojmo. Že by se nám IDS JMK rozšířil od Znojma přes Kolín až do Varů 😂
Fotka je z předváděčky pro Znojmo, která proběhla v létě, a jezdil tam vůz z Kolína.
Není mi jasné, proč firma z Karlových Varů podniká na jiném konci republiky. Nenašel se zde nikdo místní?
A proč McDonald’s má pobočky v ČR? Nestačily by tu franšízy Automatu Koruna?
Do výběrového řízení se může přihlásit jakýkoliv dopravce. Co je na tom k nepochopení?
Místní dopravce odnaučil lidi platit.. Proto museli nastoupit jiní.
To byl ale ještě ten předchozí. Ostatně myslím, že jsi tam tehdy byl se mnou, když jsem musel za sebe zaplatit 2x celé jízdné (1x do náprsní kapsy košile, 1x do kasy), abych dostal jízdenku (zlevněnou) do sbírky. Ovšem to byla doba, kdy bylo zcela běžné narazit na městské lince na Karosu s atmosfétickým motorem a zadní nápravou Rába.
Jojo, kde jsou ty ČASy.
Pod autogenem ve Vranovicích…
Za mě ok, kartu mám jak fyzickou tak i v mobilu tudíž zrychlení pro řidiče vítám.
Ale frantíku, to jsou přece fujky autobusky a musejí pro ně stavět ty ošklivý silničky.
To je jinej František 😉
Taky jsem si říkal, že by „originál František “ do škodlivého busu nevlezl:-)
806 nebude jezdit na Melkusova, to byl jen návrh. Nakonec bude jezdit na Vančurovu k DPS.
Proč se firma neprejmenuje nejak univerzálně, název: Autobusy Karlovy Vary evokuje jak by jezdili jen v KV
A urcite je zvláštní ve Znojmě mít firmu s názvem AKV
99 % cestujících neřeší název dopravce; 99,99 % cestujících netuší, jaké je pozadí písmen AKV.
Já bych ještě dodal že 99,9% cestujících řeší hlavně jízdní řád. V každém městě, místě…
Autobusy Karlovy Vary evokují jen to, že sídlo mají v Karlových Varech. Proč je to zvláštní?
Nu stejně jako bylo v Brně možnost využívat Bus Line ze Semil jako MHD. Je to o lidech ve firmě a nejen o řidičích ze znojemska.
Na které lince MHD podle vás jezdí v Brně Busline?
Jezdil na linkách 75 a 77. Že už nejezdí, je zřejmé z minulého času, který byl v příspěvku použit.
77 možná ne, tam to měl Bors a kurz 50504. Pardon.
Nemohu se hádat, v tom máš asi lepší přehled než já, ale rekl bych, že i tu 77 měli. Myslím, že dva spoje po sobě nějak kolem 7:45 z Úzké…?
Jo, myslím, že jo. Jen právě nevím, jestli ještě za jelenů, nebo až po Borsu, a tedy už za Bíteše.
Za zrušení nástupu předními dveřmi samozřejmě obrovský aplaus! Jen mě zajímá, jestli je to věcí dopravce nebo je to výmysl vedení města.
Ale nějak nevěřím té nízké ceně za vozokilometr. To budou řidiči živořit? Bude to mít kdo řídit?
Matne si spominam, ze Psotovi asi ako jedinemu v regione kvoli mzdam dvakrat strajkovali, takze na zivorenie budu zvyknuti… V kazdom pripade, pod statom urcene minimum urcite nepojdu. A Psota ma na stranke naborove inzeraty, nemyslim, ze im bude branene, ak sa niektori rozhodnu ostat.
Bylo to v podmínkách výběrového řízení, dopravce s tím nemá co dělat.
Proto mě to zajímalo, jestli si způsob odbavení určuje dopravce nebo město.
Město
Už vidím, jak si dopravce bude určovat něco, co si musí určit objednavatel 🙂
A proč ne? Jsou to jeho autobusy, i když má od města svoje peníze jisté.
To nemyslíš vážně, že ne?
Ta MHD je jaksi součástí nějakého systému, platí ji město. Takže dopravce plní zadání, nemůže si vymyslet ano barvu vozu.
Tu si vymyslet může pokud není nařízena.