Zmizí dalších 500 „drátoskel“. Praha repasuje starší zlaté zastávkové přístřešky, ušetří tak náklady

Pražské zastávky firmy JCDecaux. Foto: THMPPražské zastávky firmy JCDecaux. Foto: THMP

Opravené přístřešky budou doplňovat nový černý městský mobiliář ARTĚL.

Odebírat
Upozornit na
guest
28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zemko

by me zajimalo, jestli se takhle bude resit i zastavka Volha, kde dratoskla nahradili plechy, ktere pravidelne, po akcich v El Magico obnovuji, tyhle sklenene budou za chvili hole 🙁

Jarda

Hodilo by se aby byla stříška na každé zastávce. To je pak lepší jezdit autem než zmoknout či mrznout atd při čekání na bus atd.

Jméno

Někomu zjevně přijde normální, že člověk přijede do cíle své cesty zmáčený, a následně to třeba týden odmarodí. Hlavně aby nejel tím zlým autem, a raději někde na dešti poslušně čekal na autobus.

Martin1

No vida, tak se repasují poměrně nedávné zastávky, zatímco jinde, například v Letňanech se setkáváme nadále s těmito hrůzami. https://share.google/eFLGV1uOnuewjaJOL

PetrH

V dnešním dešti mne napadlo, že jsou ty přístřešky hodně malé, na zastávce stojí tak 4x tolik lidí… Ale je fakt, že stejně není cílem ochrana před deštěm.

thegrid

Ty zlaté alespoň plnili funkci. To je jak s těmi novými autobusy v PID. Nedá se sedět ani na sedačce, aniž bych neklouzal.

Frantisek X

Takže nekloužete. 🙂 Slovo aniž už zápor obsahuje…

Eda

Co se deje na Podolske vodarne zast smerem centrum?
Uz nejakou dobu je tam jen oznacnik, aktualne uz par mesicu ani neukazuje casy odjezdu, je zamrzly a nezda se, ze by se jej chystal nekdo resit.
Da se cekat repace zastavky? Je to tam celkem zoufale.

Milan M Mikulovsky

Za kluzkost Vašeho vlastního oblečení materiál sedaček BUS určitě nemůže a plastové bez čalounění koženkou jsem tam ještě neviděl – narozdíl od TRAM, kde se to po letech mění alespoň pogumovaným sedàkem a to ani nemluvě o prvních sedadlech v 15T z ohýbané překližky, které do vozidel MHD schválil naprostý idiot.

Pavel

Proč je v Praze nadále tolik vůbec ne nevytížených zastávek tramvají, kde není žádná možnost se schovat? Na Černokostelecké, na Bělohorské, Jana Želivského, na spoustě míst v centru… Způsob osazování mobiliáře je záhadný už desetiletí a bohužel ani s odchodem JCD se mnoho nezměnilo. Existuje třeba nějaká stránka, kde je možno požadavek na přístřešek hlásit, zjistit, zda a kdy bude postaven nebo co tomu brání?

Mickey

Nic nezkazíte podnětem na změňte.to 🙂 na spoustu tramvajových zastávek se přístřešek prostě nevejde.

Milan M Mikulovsky

Tak zejména v okrajových částech na zastávkách ZC lidí jen vystupují, a tedy nečekají na spoj, tak nepotřebují přístřešky ani lavičky, ale z některých takových zastávek jezdí BuSy mimo Prahu, tak tam mají lavičky i přístřešky smysl.

Jbalonce

Takže zmizí posledních pár přístřešku,. které sice nejsou úplně hezké, ale muže v nich cestující schovat před deštěm a větrem.
Nové pseudomoderní přístřešky tomuto účelu neslouží, protože cestující při větru a dešti zmokne. Slouží jen jako další reklamní smog.

Jbalonce

Ministři si za trest stoupnou na celý den do pseudomoderního přístřešku na celý den až bude zase celý den pršet a foukat.

MP22

Logický krok, periferní málo využívané zastávky úplně ten nový mobiliář nepotřebují a takhle se tam dá něco lepšího. Bohužel tyto zastávky kde nefunguje sociální kontrola často končí špatně kvůli vandalismu, tak snad s tím nebudou příliš vysoké náklady

Grossák

Nejvíce zvandalizované zastávky jsou však v centru a leckde v širším centru. Zejména leptáním skel.

Punkz

A co zastávkové sloupky s e-ink displeji (prototyp je na Vysočanské)? to by teprve uspořilo náklady na výměnu papírových JŘ.

MP22

E-link je mrtvý, nikde se to neosvědčilo. Zavádí se kombinace odjezdové tabule a označníku s tištěným jízdním řádem. Nebo jak jste spočítal tu úsporu u celkem drahého elinku který samozřejmě potřebuje údržbu a výměny jízdních řádů na papíře jednou za rok? Jste z oboru?

Filip Jirsák

Kde v Praze se mění jízdní řády jenom jednou za rok?

MP22

No dobře, třikrát..přiřítí se auto, otevřou vytráž, udělají šup šup a jedou pryč. Pár desítek lidí vymění za jednu noc všechny zastávky. Může s tímhle soupeřit technologie v exteriéru náročná na provoz i instalaci, vyžadující pravidelný i mimořádný servis?

Aaabbb

Možná spíš desetkrát 🙂

M19

Zapomněl jste na přípravu na tuto akci. Tedy vytisknout všechny jízdní řády, správně je roztřídit, zkontrolovat… to se také samo neudělá… Je s tím hromada práce, kterou nevidíte.

Filip Jirsák

Akorát že DPP zjevně těch pár desítek lidí nemá. Když jsou výluky na pár dní, jízdní řády se ani nevyměňují. A pravidelné změny nebývají všude vyvěšené přes noc, pokud se toho mění hodně.

Vzhledem k tomu, že by zastávky stejně měly mít elektronické displeje s aktuálními odjezdy, stejně tam potřebujete napájení i konektivitu. Napojit na to i e-ink jízdní řád už je to nejmenší.

Peeetr

Papírový jízdní řád měněný 1-3x a rok, s uvedeným údajem, kde si na mobilu můžete zkontrolovat mimořádnosti. Na ostatní věci nebude v upadající EU pro masové nasazení na všech zastávkách ani dostatečná bezpečnost ani peníze na údržbu.

MP22

Upadající EU? Lol, kdo vás krmí propagandou? Babiš, Okamura, Macinka nebo rovnou Vláďa?

Filip Jirsák

Na spoustě zastávek se ten jízdní řád mění tak dvacetkrát za rok. Pokud si budu muset jízdní řád kontrolovat na mobilu, nemusí tam být papírový jízdní řád vůbec.

Upadající EU 😀

Frantík

Ted ještě ale aby to aktualizovali na zastávkách, když web taky neni úplně stoprocentní.

JanM

V Ostravě u Slovanu eink po pár letech přestal fungovat, budoucnost je papírový jízdní řád a odjezdová tabule