Zmenšení zabralo. Úřad povolil další přípravu nového depa RegioJetu v Praze
Zázemí RegioJetu v Praze - Malešicích. Foto: Jan Nevyhoštěný / Zdopravy.cz

Úřad odmítl námitky městské části Dolní Měcholupy.
Úřad odmítl námitky městské části Dolní Měcholupy.
Vypuštění myčky? Příroda musí jásat, jaké obrovské eko zátěži se vyhnula. (ironie).
Jako, že vadí lakovna, můžu chápat. Ale, že vadila i myčka?
Tak zrovna myčka tvoří celkem hodně odpadu, dle kvalifikace nebezpečného = zásadní zjednodušení. No, a lakovna je už dne s celkem mimo, co jde se polepuje a zbytek pokud to jen trochu funguje na vodou ředitelné ekobarvy, takže odpadu minimum.
Vadí i trolejbus místo dieselu. 🙂 Takže nejsem ani trochu překvapen, že se někdo příčí, překvapen ale jsem, že to tok drhne i v dávném průmyslovém areálu.
Také mi to přijde jako zcela nelogické. Kdyby v projektu byla myčka, bude muset splňovat veškeré náležitosti, včetně odlučovače olejů a bezpečné likvidace odpadové vody. Takhle to budou muset umývat kbelíky a znečištěná vode se bude v lepším případě lít do výlevky…
Ta voda bude stékat jako doposud do kolejiště
škoda že to dopadlo jen osekané verzi, takové depo nemá ani čd
Sž se nemělo zbavovat Žižkova tam by bylo depo pro všechny.
By se v tech Mecholupech taky nepo…. Delaji, jako kdyby to tam bylo nejaky raj
No podle fotomap (možno dohledat na dveprahy.cz ) začaly Měkochlupy „expandovat“ směrem k průmyslové zóně… A najednou se diví, že se v průmyslové zóně „průmysluje“… 🙂
Nezávidím lidem, kterým někdo nalhal, že „stavební pozemky jsou v klidném, tichém prostředí bla bla bla“
Toalety budou moci jezdit vypouštět na to plánované odstavné kolejiště SŽ v Malletově.
To si myslím, že budovali v Malešicích
Nebude to zase salámová metoda?
Doufejme, že ano.
Kdyz to casem budou chtit rozsirit, budou to muset znovu projednat a splnit podminky. Takze z pohledu tohoto zameru je to jedno.
Depo bude výrazně větší než na Zličíně, bude mít o podúrovňový soustruh a je blízko Malešic. K tomu je otázka, kdy končí na Zličíně nájem.
A myčku popřípadě i lakovnu může řešit dodatečně.
Vypuštění myčky je v případě RegioJetu spíš špatná zpráva, řekl bych.
Taky si myslím, neb čistota a dobrý lak jsou důležité. Přeci nemohu jezdit tak, aby vagóny i lokomotivy vypadaly jako když právě projeli bahnitou kaluží.
Vlak je neživotný a lokomotiva ženská, takže projely…
Je vtipné že napíše vypadaly ale projeli už s měkkým i
To je statistický přístup. Aspoň jednou to bude mít dobře.
Proc? Vzdyt tak jezdi celou dobu a v neustale expanzi jim to nijak nebrani.
Protože i vy jste byl kdysi malej a hloupej ale snažíte se zlepšovat
Zajímalo by mě, jak to bude s budováním zázemí na Ústecku, když tam bude většina Os výkonů příští rok převedena pod RJ.
stejně jak s R23…bude se jezdit do Prahy
Trochu daleko. Já bych to viděl stále na Děčín.
Děčín je nevhodný pro údržbu jednotek. Proto i ČD plánovali údržbu Panterů v nové hale v Chebu. Takže pochybuji.
Konkurence je zdravá a zvyšuje kvalitu služeb v železniční dopravě…
Někdy ne. Třebas R8. Místo Avmz lehátko z Citynightline předělané na sedačky
V kontextu debaty o konkurenci je to reko lehátko místo Aee145/Bee273, které tam jezdily pod ČD.
Bee mělo stolky, funkční topení a bylo čisté… žlutý šrot na R8 nemá nic z toho
Avmz není ale ani vůzkterý tam měl puvodně jezdit, zatimco předělane lhatko schvalilo MD
Většinou nic nepřinesla… arriva se svým šrotem 845 se taky nepředvedla
Vidím že Jančura haters zhusta neuznávají ani základní ekonomické postuláty…
A k jakému zlepšení s ním došlo? Chová se hůř než ČD před rokem 2008
To záleží na délce paměti…