posily_do_teamu

Zmenšení zabralo. Úřad povolil další přípravu nového depa RegioJetu v Praze

Zázemí RegioJetu v Praze - Malešicích. Foto: Jan Nevyhoštěný / Zdopravy.czZázemí RegioJetu v Praze - Malešicích. Foto: Jan Nevyhoštěný / Zdopravy.cz

Úřad odmítl námitky městské části Dolní Měcholupy.

Odebírat
Upozornit na
guest
35 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hans N.

Vypuštění myčky? Příroda musí jásat, jaké obrovské eko zátěži se vyhnula. (ironie).
Jako, že vadí lakovna, můžu chápat. Ale, že vadila i myčka?

platamond

Tak zrovna myčka tvoří celkem hodně odpadu, dle kvalifikace nebezpečného = zásadní zjednodušení. No, a lakovna je už dne s celkem mimo, co jde se polepuje a zbytek pokud to jen trochu funguje na vodou ředitelné ekobarvy, takže odpadu minimum.

Y.K.

Vadí i trolejbus místo dieselu. 🙂 Takže nejsem ani trochu překvapen, že se někdo příčí, překvapen ale jsem, že to tok drhne i v dávném průmyslovém areálu.

vlachjan

Také mi to přijde jako zcela nelogické. Kdyby v projektu byla myčka, bude muset splňovat veškeré náležitosti, včetně odlučovače olejů a bezpečné likvidace odpadové vody. Takhle to budou muset umývat kbelíky a znečištěná vode se bude v lepším případě lít do výlevky…

Michal.S

Ta voda bude stékat jako doposud do kolejiště

Avlaky

škoda že to dopadlo jen osekané verzi, takové depo nemá ani čd

Muk

Sž se nemělo zbavovat Žižkova tam by bylo depo pro všechny.

Jan Honza

By se v tech Mecholupech taky nepo…. Delaji, jako kdyby to tam bylo nejaky raj

Petr K.

No podle fotomap (možno dohledat na dveprahy.cz ) začaly Měkochlupy „expandovat“ směrem k průmyslové zóně… A najednou se diví, že se v průmyslové zóně „průmysluje“… 🙂
Nezávidím lidem, kterým někdo nalhal, že „stavební pozemky jsou v klidném, tichém prostředí bla bla bla“

Os5600

Toalety budou moci jezdit vypouštět na to plánované odstavné kolejiště SŽ v Malletově.

noerf

To si myslím, že budovali v Malešicích

Jaaa

Nebude to zase salámová metoda?

SaulGoodman

Doufejme, že ano.

Jakub P

Kdyz to casem budou chtit rozsirit, budou to muset znovu projednat a splnit podminky. Takze z pohledu tohoto zameru je to jedno.

noerf

Depo bude výrazně větší než na Zličíně, bude mít o podúrovňový soustruh a je blízko Malešic. K tomu je otázka, kdy končí na Zličíně nájem.
A myčku popřípadě i lakovnu může řešit dodatečně.

Bjorn

Vypuštění myčky je v případě RegioJetu spíš špatná zpráva, řekl bych.

Jan Horský

Taky si myslím, neb čistota a dobrý lak jsou důležité. Přeci nemohu jezdit tak, aby vagóny i lokomotivy vypadaly jako když právě projeli bahnitou kaluží.

Jan

Vlak je neživotný a lokomotiva ženská, takže projely…

visei

Je vtipné že napíše vypadaly ale projeli už s měkkým i

a8n

To je statistický přístup. Aspoň jednou to bude mít dobře.

Ondra L.

Proc? Vzdyt tak jezdi celou dobu a v neustale expanzi jim to nijak nebrani.

Petr K.

Protože i vy jste byl kdysi malej a hloupej ale snažíte se zlepšovat

Miloš

Zajímalo by mě, jak to bude s budováním zázemí na Ústecku, když tam bude většina Os výkonů příští rok převedena pod RJ.

Medvěd JihoČech

stejně jak s R23…bude se jezdit do Prahy

Zapa

Trochu daleko. Já bych to viděl stále na Děčín.

Medvěd JihoČech

Děčín je nevhodný pro údržbu jednotek. Proto i ČD plánovali údržbu Panterů v nové hale v Chebu. Takže pochybuji.

Jan

Konkurence je zdravá a zvyšuje kvalitu služeb v železniční dopravě…

Ggjfdsssf

Někdy ne. Třebas R8. Místo Avmz lehátko z Citynightline předělané na sedačky

Juraj

V kontextu debaty o konkurenci je to reko lehátko místo Aee145/Bee273, které tam jezdily pod ČD.

Verrr2

Bee mělo stolky, funkční topení a bylo čisté… žlutý šrot na R8 nemá nic z toho

Avlaky

Avmz není ale ani vůzkterý tam měl puvodně jezdit, zatimco předělane lhatko schvalilo MD

Verrr2

Většinou nic nepřinesla… arriva se svým šrotem 845 se taky nepředvedla

Jan

Vidím že Jančura haters zhusta neuznávají ani základní ekonomické postuláty…

Verrr2

A k jakému zlepšení s ním došlo? Chová se hůř než ČD před rokem 2008

Jan

To záleží na délce paměti…