Změna tři týdny po změně. Liberecký kraj upraví po stížnostech jízdní řády

Autobusové nádraží v Novém Boru. Foto: IDOLAutobusové nádraží v Novém Boru. Foto: IDOL

Kraj změnou znemožnil včasný dojezd do školy, přidá spoje z Varnsdorfu do Prahy

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mauriicio

Na jednu stranu je úžasné, že placení pracovníci ani neumí zajistit obslužnost škol, na druhou stranu je dobré že zdejší úředníci nehodili šimla „bylo to na vývěsce tak si počkejte do dalšího termínu změny jř“.

Joseph

A to Korid LK nevěděl, že autobusy využívají k cestě také děti a studenti do škol? Tohle je opravdu spolek diletantů. Pamatuji si před lety, kdy se měřila vzdálenost a doba chůze od vlaku na autobusové zastávky či nádraží, do škol apod.

Vlado99

Tady se jasně ukazuje to, co se tu již léta diskutuje. Korid, spolek amatérů, který je tam na dvě věci.

Martin1

Měnit JŘ už po pár málo dnech neznačí moc dobrou přípravu KORIDu na nový grafikon. V posledních letech mě to ale u něho moc nepřekvapuje.

Švarc

Tohle fakt neni problém Koridu, ale spíše Ústeckého kraje, pro cestující z Libereckého kraje zůstává prakticky vše stejně, jen mají více spojů směr Varnsdorf.

Zyx

Ale jde to na vrub KORIDu. Nez se v tech linkach zacal stourat, tak mel mit lepsi podklady o prepravnich proudech a navaznostech. A ne planovat od stolu.

M19

Pro redakci (Jan Sůra): po zvýraznění nových spojů tučným písmem, pro změnu u odjezdů z Varnsdorfu zmizely v příslušném odstavci článku první dva spoje, tedy odjezdy v 4:50 a v 6:20. Ke konci roku už i ta technika občas zlobí a dělá psí kousky. Hezký zbytek roku přeji.

Leinad

O licenci nerozhoduje kraj (hejtman), ale stát. Co si kobliháři zvolilo, to mají

Michal

Stát (resp. Ministerstvo dopravy) vydává licence jen pro mezinárodní linky. Pro vnitrostátní linky vydávají licence kraje a jejich odbory dopravy.

Leinad

Že se to děje na kraji, je jen přenesená státní působnost.

PRO BUS

To se to rozhazuje. LK by mohl zveřejnit o kolik mu tímto a s tím spojeným krokem stouply náklady na zajištěn autobusové dopravy – nikoli již základní dopravní obslužnosti. Teď tím přidělal náklady i sousednímu, Ústeckému kraji.

Kernteriér

U té linky 400 se zvýraznění nových spojů nějak nepovedlo.

Jirka

Přesně tak. Hlavně teda nevim, k čemu mi je odjezd busu do VDF z NB. Já to přece potřebuju vědět, v kolik pojede z Prahy. Nebo ty přidané jedou jenom z Boru?