Škoda, že stále nejde zavést autobusový spoj ze Zdounek (od vlaku) na Bunč. Většinou tu bývá tolik aut, že ani nejde kde zaparkovat, autobus by tomu mohl výrazně ulehčit.
Jadris
1 rok
Zajímavější je návrh JŘ 2024, kde se počítá s Sp Kojetín – Zlín střed a jejich napojení na R8..
Petr
1 rok
Doprava kol ve Zlínském kraji je docela výsměch, krom zmíněných Pusteven skončí se člověk s kolem dostane dost daleko od turisticky zajímavých destinací a pouze vlakem, přitom na hranicích JMK se dá dostat vlakem/cyklobusem až přímo k posledním vesnicím pod úpatím Bílých Karpat a to i díky navazujícím spojům i ze slovenské strany.
kodl
1 rok
Mestso Zlin je ubohy dopravni skanzen.
Chleba Nakup
1 rok
Pěkná titulní fotka.
Frantík
1 rok
Potěší i takové drobnosti jako zpravidelnění obsluhy zastávek na lince 375, kde už jenom školní spoje mají v zastávkách svislou čáru. Třeba u úpravny vody moc lidí nastupovat nebude, ale nemá smysl tuto možnost odpírat.
A to jsou jinak všechny změny na 375 ?
To se na nic jiného zde už nezmohli?
Třebas navázat alespoň ty víkendové spoje trochu na příjezd/odjezd vlaků ze Starého Města?
Trochu to vyznívá, že na lince 990 se přidává pouze jeden spoj, ale nikoliv.Krom zmiňovaného spoje v sobotu v 16:45 se přidává nový spoj i v neděli v 6:45 a 12:40 a naopak se ruší spoj linky 991 v 16:45 z UB. Samozřejmě jsou přidány i spoje zpět z Brna, to je nově cca v sobotu 19:45 z Brna přes UH, v neděli 10:30
svojsin
1 rok
On někdo jezdí ze Zlína busem do Brna s přestupem?
A ta 20:20 má opačný spoj kdy?
Tak ono by to šlo. Brejlovec, přes Kyjov nebo přes Kroměříž. Jenže:
– Jelo by se s dieslem pod dráty
– Takový vlak nikdy nejezdil
– Lidi by to zneužili
– Důležitější je obnovit lokálku do Morkovic
– Autobusům by se nesmělo povolit víc jak 60 km/h na silnicích I. třídy. A to si Jančura nařídit nenechá.
Můžete být konkrétnější? To je zase nějaké nové zdržení?
auto
1 rok
Cyklobusy, autobusy jezdící o víkendech…to se tak krásně čte, jak se lokálkovým fanatikům jejich pseudoargumenty pro nesmyslné provozování dražších vlaků vyvrací přímo před očima 🙂 .
A v tom etalonu lokálek je navíc autobusový motor, jen žádné emisní normy nezná… A místo aby jezdil za 7 litrů, jak je vtloukáno do hlavy, tak žere 35 litrů na 100 km/h.
Zlínský kraj nemá železnice na omezení osobky. Velký obce a malá hustota sítě, resp. jde spíš o tzv. hlavní tratě.
Jediná výjimka je Kroměříž – Zborovice, ta může skončit klidně dnes dopoledne.
Ale tak aspoň se jim pomstít za druhou světovou, že tomáš Baťa 8 let po smrti nedostavěl tu trať než začala válka.
Zrušená je lesní železnice v Rajnochovicích a vlečka do zrušené Zbrojovky na Vsetíně. …pak vyčítejte porevolučnímu režimu, že chce zabíjet lidi a proto ten zbrojní průmysl zrušil.
Škoda, že stále nejde zavést autobusový spoj ze Zdounek (od vlaku) na Bunč. Většinou tu bývá tolik aut, že ani nejde kde zaparkovat, autobus by tomu mohl výrazně ulehčit.
Zajímavější je návrh JŘ 2024, kde se počítá s Sp Kojetín – Zlín střed a jejich napojení na R8..
Doprava kol ve Zlínském kraji je docela výsměch, krom zmíněných Pusteven skončí se člověk s kolem dostane dost daleko od turisticky zajímavých destinací a pouze vlakem, přitom na hranicích JMK se dá dostat vlakem/cyklobusem až přímo k posledním vesnicím pod úpatím Bílých Karpat a to i díky navazujícím spojům i ze slovenské strany.
Mestso Zlin je ubohy dopravni skanzen.
Pěkná titulní fotka.
Potěší i takové drobnosti jako zpravidelnění obsluhy zastávek na lince 375, kde už jenom školní spoje mají v zastávkách svislou čáru. Třeba u úpravny vody moc lidí nastupovat nebude, ale nemá smysl tuto možnost odpírat.
A to jsou jinak všechny změny na 375 ?
To se na nic jiného zde už nezmohli?
Třebas navázat alespoň ty víkendové spoje trochu na příjezd/odjezd vlaků ze Starého Města?
Někde ještě změnili trasu. Podívejte se sem, ještě tam jsou i staré, takže můžete je přepínat mezi sebou a uvidíte rozdíly.
Tipuju že ne, asi by to bylo moc práce…
Trochu to vyznívá, že na lince 990 se přidává pouze jeden spoj, ale nikoliv.Krom zmiňovaného spoje v sobotu v 16:45 se přidává nový spoj i v neděli v 6:45 a 12:40 a naopak se ruší spoj linky 991 v 16:45 z UB. Samozřejmě jsou přidány i spoje zpět z Brna, to je nově cca v sobotu 19:45 z Brna přes UH, v neděli 10:30
On někdo jezdí ze Zlína busem do Brna s přestupem?
A ta 20:20 má opačný spoj kdy?
16:40 z Luha přes UH
Kdyby SŽ nebyla banda budižkničemů, tak by se vlakem na trase Brno-Zlín(-Vizovice) mohlo jezdit i pohodlně a bez přestupu…
Tak ono by to šlo. Brejlovec, přes Kyjov nebo přes Kroměříž. Jenže:
– Jelo by se s dieslem pod dráty
– Takový vlak nikdy nejezdil
– Lidi by to zneužili
– Důležitější je obnovit lokálku do Morkovic
– Autobusům by se nesmělo povolit víc jak 60 km/h na silnicích I. třídy. A to si Jančura nařídit nenechá.
Na Přerovce ne, no. Ale po Vláře do Židenic by se vešly. Problémem je absence kolejových spojek tady:
https://mapy.cz/s/kererenuro
Kapacita obou kolejí by se tím znatelně zvýšila.
Tak po Vláře asi ze Zlína do Brna by asi nikdo nejezdil. Přes Břeclav možná, ale na přímou trasu je to zajížďka.
Budete se divit, ale přímé vlaky Zlín – Brno v plánu jsou, jen se nejdřív musí zadrátovat Zlín a Kroměříž a zkapacitnit trať 300.
A na zkapacitnění Přerovky se dělá územní řízení, které ale SŽ svou arogancí oddálila, jelikož se vykašlala na celou jednu obec při posudku EIA.
Můžete být konkrétnější? To je zase nějaké nové zdržení?
Cyklobusy, autobusy jezdící o víkendech…to se tak krásně čte, jak se lokálkovým fanatikům jejich pseudoargumenty pro nesmyslné provozování dražších vlaků vyvrací přímo před očima 🙂 .
A v tom etalonu lokálek je navíc autobusový motor, jen žádné emisní normy nezná… A místo aby jezdil za 7 litrů, jak je vtloukáno do hlavy, tak žere 35 litrů na 100 km/h.
U nás se taky ani vlaky neruší.
Zlínský kraj nemá železnice na omezení osobky. Velký obce a malá hustota sítě, resp. jde spíš o tzv. hlavní tratě.
Jediná výjimka je Kroměříž – Zborovice, ta může skončit klidně dnes dopoledne.
Ale tak aspoň se jim pomstít za druhou světovou, že tomáš Baťa 8 let po smrti nedostavěl tu trať než začala válka.
Zrušená je lesní železnice v Rajnochovicích a vlečka do zrušené Zbrojovky na Vsetíně. …pak vyčítejte porevolučnímu režimu, že chce zabíjet lidi a proto ten zbrojní průmysl zrušil.
Vlečka do leteckých závodů v Kunovicích…