- Autobusy •
- Město •
- Trolejbusy
Zlín zavádí platby kartou v MHD, novinka začne platit v prosinci
Trolejbus Škoda 30Tr ve Zlíně. Foto: DSZO

Nové validátory jsou již instalované, čeká se na certifikaci.
Nové validátory jsou již instalované, čeká se na certifikaci.
Z textu mi není jasné zda to má být „pípni a jeť“ po vzoru Brna/Ostravy anebo system kde ten automat jízdenku vytiskne Plzeň/Praha
Možná má jiné starosti
https://www.dszo.cz/aktuality/misto-novych-trolejbusu-musi-dszo-udrzovat-vozy-ktere-uz-chtela-vyradit/
Kecám
https://www.dszo.cz/aktuality/oznacovace-ve-vozech-dszo-zvladnou-i-platebni-karty-ale-az-od-1-prosince/
A kde je tam odpověď na dotaz, který položil Dfg? Informace o tom, že „může bez problémů cestovat“, žádné další podrobnosti neobsahuje.
Upřesnění zde…
https://www.zlin.eu/tiskove-zpravy/cestujici-ve-zline-budou-ve-vozech-mhd-platit-kartou-mobilem-nebo-hodinkami-666c
Zlín a celý kraj je stále skanzen a nejen v dopravě 😉
Olomouc má každopádně už několik let automaty, které karty berou. Sice jen někde, ale aspoň něco. Ve Zlíně se pořád loví drobáky po kapsách…
Ten návrat z Brna, kde si člověk na „Pípni a jeď“ zvykne velmi rychle, tak ten je občas šok.
„Pípání“ při výstupu je ovšem dost nepraktická komplikace oproti jinde používanému řešení.
Poslední roky využívám v Olomouci mobilní aplikaci. Není to kdovíjaký zázrak, ale nákup jízdenky to řeší.
A co takhle integrace do IDZK
Tak v jistém smyslu už funguje Fairtiq, ale Zlín (DSZO) vždy obdrží plnou minimální cenu jízdenky, i kdyby se mestskym spojrm uživatel pohyboval i 3 minuty z celkových 30 (a 20 minut krajským), takže to už he nějaký ústupek od kraje.
Myslím že logičtější to bude až se zruší souběh krajské dopravy s městskou, tedy po modernizaci železnice – snad.
Žádný souběh se rušit nebude, protože neexistuje – vlak a trolejbusy tam mají své vlastní úkoly. Trolejbusů možná bude o něco méně, ale nikoliv 0.
Jo, jestli.myslite vlaky a trolejbusy, tak tam netuším jak moc to bude integrované, ale dneska uz to částečne je (ale za příplatek..)
Ne, z krajského autobusu se bude přestupovat na vlak. Ty mají těch zastavek přibližně stejně.
Trolejbusů určitě nebude méně, podle mě naopak, jich bude více. Protože vlak bude mít jen tři zastávky Zlín-střed, Malenovice-obec ( přesune se současná v Malenovicích ) Otrokovice žel. stanice, zbytek se zruší. Takže více lidí, kteří jezdi po té „historické“ lokálce přejde do MHD/aut protože jejich zastávky už nebudou existovat.
Takže nikdy….