Zlín shání nové autobusy, první soutěž zrušil kvůli drahé nabídce

Autobus Irisbus Citelis v barvách DSZO. Foto: DSZOAutobus Irisbus Citelis v barvách DSZO. Foto: DSZO

DSZO současně soutěží velkou zakázku až na 60 trolejbusů.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukas

každodenní praxe autobusu na trolejbusových linkách se ještě vylepší.
Ale snad snad se tímto nákupem zlikviduje ta mašrutka co tu udivuje v centru na lince 38. napadlo někoho, v rámci pochybných úspor, že v tomto vozidle se někomu dělá zle stejně jako v automobilu?
Takže si držme palce, aby se po letech pod dráty vrátili trolejbusy a na autobusových linkách jezdily skutečné autobusy.

Lukas

omlouvám se: „vrátily trolejbusy“

oy302

bude clanek i o soutezi na trolejbusy, az bude znam vysledek?

Cuba

Laický dotaz:

To se při takto malé poptávce nedá připojit k nějaké větší soutěži jiného města?

Nebo se třeba s tím městem dohodnout o odkupu tří autobusů (s tím, že by onen DP vzal prostě o tři busy víc, než potřebuje)?

Poskok

Nevím, jestli jsou nějakému dopravnímu podniku momentálně dodávané sólo a kloubová Iveca 🙂

platamond

Např.Dopravní podnik Praha

Filip

A tak čistě theoreticky, samozřejmě, ano, prakticky to bude narážet na spoustu překážek, takže prakticky ne. První věc je, že když vezmeš jakýkoli autobus, který by i splňoval zadávací podmínky – třeba Iveco Urbanway, tak v úplně základním provedení nemáš v tom busu skoro nic – klimatisaci, ergonomickou sedačku, poptávkové otevírání dveří atd. Každý dopravní závod má jiné představy o tom, za co chce, a za co nechce, připlácet. Jasně, klimatisace, USB zásuvky, to už dneska nepoptává opravdu málo kdo. Ale, třeba, ergonomická sedačka řidiče, informační panely a systémy, počet a rozmístění sedaček – to už se dopravní závod od… Číst vice »