Zlín poptává čtyři bateriové trolejbusy, odhadovaná cena je 52 milionů

Trolejbus DSZO. Pramen: DSZOTrolejbus DSZO. Pramen: DSZO

Poslední nové trolejbusy do Zlína dodala společnost Škoda Electric v roce 2019.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pája

Má to jen obsluhovat linku 55, nebo jezdit ze Štěrkáče až do Zlína jako jezdí některé spoje linky 2? Protože od toho se odvíjí, zda to budou kloubové, nebo sóla. Ten jeden nový kloubový, (co je za vyřazenou 401?) je celkem ucházející. Obecně je samozřejmě vždycky potřeba někam dát trakční baterii (u karoserie Solaris to odneslo 5 zadních sedadel), ale ty s dieselem mají ještě nějakou divnou bednu uvnitř a ta zabírá další 2 sedadla. No a pokud to budou sólo vozy, tak jen proboha už ne SOR se 4 dveřmi a mizernou kvalitou. Jde vůbec legálně napsat výběrko tak,… Číst vice »

Pavel Vavříček

35Tr nebyla za 401. Kdyby nebyla zkorodovaná, tak by jezdila ještě dnes spolu s ní. 30Tr už to nemůže být, protože končí jejich výroba.

Pája

Vím, že 401 patřila k těm spolehlivým, jenomže po zhruba 1 000 000 celkových km (nejen ve Zlíně) koroze. Co je tedy místo ní? Jinak svezení na Štěrkáč na dieselagregát nebo baterie je tedy alespoň pocitově dost rozdíl. Akcelerace, hluk, v zimě v dieselu zima…

Jiří 3

Osobně doufám, že 30Tr se už ve Zlíně nikdy neukazou.

Pavel Vavříček

Už ani je, protože končí výroba série NB

Jiří 3

Tím pádem rozšiřuju na zbylé portfolio společnosti SOR.

Botik

Nikdy nevíte, kam se pokusí umístit výběhové kusy 😀

...

Je fakt, že do Zlína čtyřdveřové 12 m dlouhé vozy nejsou potřeba. Na lince 4 a 5, kde jezdí, je tolik dveří spíš na obtíž. Snad vyhraje Škodovka s 26tr. Při nejhorším SOR. Hlavně ať tu nemáme Bogdan…

Travegoist

A co takhle 36 Tr? 😀

Hana

35 autobus

Ondra K.

Vůbec bych se nedivil, kdyby se Škoda přihlásila s karosérií Temsa. Elektrobus v kastli Temsy už mají a parciální trolejbus se od elektrobusu moc neliší.

Pája

Nejste sám.

Hana

Nebo 36 autobus