Zlín poptává čtyři bateriové trolejbusy, odhadovaná cena je 52 milionů
Trolejbus DSZO. Pramen: DSZO
Poslední nové trolejbusy do Zlína dodala společnost Škoda Electric v roce 2019.
Poslední nové trolejbusy do Zlína dodala společnost Škoda Electric v roce 2019.
Má to jen obsluhovat linku 55, nebo jezdit ze Štěrkáče až do Zlína jako jezdí některé spoje linky 2? Protože od toho se odvíjí, zda to budou kloubové, nebo sóla. Ten jeden nový kloubový, (co je za vyřazenou 401?) je celkem ucházející. Obecně je samozřejmě vždycky potřeba někam dát trakční baterii (u karoserie Solaris to odneslo 5 zadních sedadel), ale ty s dieselem mají ještě nějakou divnou bednu uvnitř a ta zabírá další 2 sedadla. No a pokud to budou sólo vozy, tak jen proboha už ne SOR se 4 dveřmi a mizernou kvalitou. Jde vůbec legálně napsat výběrko tak,… Číst vice »
Vím, že 401 patřila k těm spolehlivým, jenomže po zhruba 1 000 000 celkových km (nejen ve Zlíně) koroze. Co je tedy místo ní? Jinak svezení na Štěrkáč na dieselagregát nebo baterie je tedy alespoň pocitově dost rozdíl. Akcelerace, hluk, v zimě v dieselu zima…
Osobně doufám, že 30Tr se už ve Zlíně nikdy neukazou.
Tím pádem rozšiřuju na zbylé portfolio společnosti SOR.
Je fakt, že do Zlína čtyřdveřové 12 m dlouhé vozy nejsou potřeba. Na lince 4 a 5, kde jezdí, je tolik dveří spíš na obtíž. Snad vyhraje Škodovka s 26tr. Při nejhorším SOR. Hlavně ať tu nemáme Bogdan…
A co takhle 36 Tr? 😀
35 autobus
Vůbec bych se nedivil, kdyby se Škoda přihlásila s karosérií Temsa. Elektrobus v kastli Temsy už mají a parciální trolejbus se od elektrobusu moc neliší.
Nejste sám.
Nebo 36 autobus
Nikdy nevíte, kam se pokusí umístit výběhové kusy 😀