Zlín – Mnichov, Horní Planá – Prešov a Praha – Slavonski Brod. FlixBus vrací další linky

Cestující v autobusu FlixBusu. Pramen: FlixBusCestující v autobusu FlixBusu. Pramen: FlixBus

Spoj z Horní Plané do Prešova bude mít zastávky v Českém Krumlově, Českých Budějovicích, Třeboni, Vídni, Bratislavě, Budapešti a Košicích.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nyvlt

Zlín to fakt potřebuje?

medvěd

Takže budou vozit turisty mezi městy. Proč ne, když si to jako komerční spoj zaplatí.

M19

Jistě čekali na vaše schválení.

Lkprak

Jako dítě jsem si vymýšlel vlaky a na základě veřejně dostupných dat (z KJŘ) jsem pro ně sestavoval i jízdní řády. Jedním z těch vymyšlených vlaků bylo i IC vedoucí z Mnichova do Zlína (normálně přes Domažlice, Prahu a Přerov). Vůbec nevím, proč jsem si na to teď vzpomněl 🙂

slsp

Oni vychodzie a koncove body liniek urcuju hodom sipkou na mapu?

Twix

Ano, strategickou divizi firmy tvoří nejspíš jeden člověk s Google mapami v mobilu. To už tady bylo v diskuzi i posledně, když zaváděli obsluhu hraničního přechodu Strážný. Ještě by tu Horní Planou mohli v jízdním řádu uvádět jako Lipno lake north.

Frantisek

Něco jako „Mošnov, Ostrava Airport“? Snad raději ne…

Twix

Narážel jsem spíš na Prague west jako název zastávky Zličín u Flixbusu.

Pája

Zítra mám Brno, tak zvažuju, že se na trase ze Zlína svezu. Ještě se na to vyspím.

mlokXCM

Chce to pořádně promyslet.

Lektor

Horní Planá – Prešov je objevená díra na trhu.

kakov

stejne jako úsek Wien-BA-BUD

Vlastimil Kocurek

To ano, ale jde o úsek BUD – Slovensko celý po maďarské , dálnici, který byl vloni dokončen. Takže určitý smysl to dává.

Vlastimil Kocurek

… a dále třeba úsek Č. Budějovice – Mnichov je pro nás velmi důležitý, protože z Mnichova jede velmi hodně spojů do Jižního Tyrolska (Dolomity). Ovšem při té frekvenci unedené Flixbusem to nic spásného nebude.

kakov

Ale linka o které je řeč do Mnichova nejezdí. Proti trase ČB-Mnichov nic nemám ta smysluplná je, pokud to tedy Flix nepožaduje třeba přes Plzeň nebo Graz….

Vlastimil Kocurek

Tak říká se tržní nika, ne díra. Pro nás v Č. Budějovicích, kteří máme přes Rakousko kousek do Vídně a Bratislavy je to výhodnější, než cestování přes Prahu a Brno – to je dvojnásobná délka. Samozřejmě vůbec ani neuvažuji R mezi Č Budějovicemi a Brnem, jedoucí 60km/h.

Frantisek

Nemáte vlak přes Velenice? 🙂 Jen by to chtělo rychlejší než zastávkový…

Jiří Kocurek

Že by místo autobusu jela lokomotiva s jedním vagonem? (když je poptávka na 1 autobus, tak se 100 lidí nenajde)

kakov

Výhoda vlaku je, že to může být spojeny vlak na české a vlak na rakouské straně…… Takže kecy o o jednom busu jsou nesmysl

Vojta

Kdysi jsem tím jel, přestupoval jsem na to v ČB, neb to byl poslední spoj do Horní Planý ten den. Do Krumlova jsme tam jeli 2, dál už sám. Ale mám pocit, že to nejelo z Prešova, ale dokonce až z Bardějova.

libor

jeden čas jezdila linka Lučenec-Třeboň. taky to byla hodně zajímavá linka, co vyplnila díru na trhu, pak ale skončila…

M19

Kdysi jezdili mnohé linky jinak. Nic není na věčné časy.