Zlín – Mnichov, Horní Planá – Prešov a Praha – Slavonski Brod. FlixBus vrací další linky
Cestující v autobusu FlixBusu. Pramen: FlixBus
Spoj z Horní Plané do Prešova bude mít zastávky v Českém Krumlově, Českých Budějovicích, Třeboni, Vídni, Bratislavě, Budapešti a Košicích.
Zlín to fakt potřebuje?
Takže budou vozit turisty mezi městy. Proč ne, když si to jako komerční spoj zaplatí.
Jistě čekali na vaše schválení.
Jako dítě jsem si vymýšlel vlaky a na základě veřejně dostupných dat (z KJŘ) jsem pro ně sestavoval i jízdní řády. Jedním z těch vymyšlených vlaků bylo i IC vedoucí z Mnichova do Zlína (normálně přes Domažlice, Prahu a Přerov). Vůbec nevím, proč jsem si na to teď vzpomněl 🙂
Oni vychodzie a koncove body liniek urcuju hodom sipkou na mapu?
Ano, strategickou divizi firmy tvoří nejspíš jeden člověk s Google mapami v mobilu. To už tady bylo v diskuzi i posledně, když zaváděli obsluhu hraničního přechodu Strážný. Ještě by tu Horní Planou mohli v jízdním řádu uvádět jako Lipno lake north.
Něco jako „Mošnov, Ostrava Airport“? Snad raději ne…
Narážel jsem spíš na Prague west jako název zastávky Zličín u Flixbusu.
Zítra mám Brno, tak zvažuju, že se na trase ze Zlína svezu. Ještě se na to vyspím.
Chce to pořádně promyslet.
Horní Planá – Prešov je objevená díra na trhu.
stejne jako úsek Wien-BA-BUD
To ano, ale jde o úsek BUD – Slovensko celý po maďarské , dálnici, který byl vloni dokončen. Takže určitý smysl to dává.
… a dále třeba úsek Č. Budějovice – Mnichov je pro nás velmi důležitý, protože z Mnichova jede velmi hodně spojů do Jižního Tyrolska (Dolomity). Ovšem při té frekvenci unedené Flixbusem to nic spásného nebude.
Ale linka o které je řeč do Mnichova nejezdí. Proti trase ČB-Mnichov nic nemám ta smysluplná je, pokud to tedy Flix nepožaduje třeba přes Plzeň nebo Graz….
Tak říká se tržní nika, ne díra. Pro nás v Č. Budějovicích, kteří máme přes Rakousko kousek do Vídně a Bratislavy je to výhodnější, než cestování přes Prahu a Brno – to je dvojnásobná délka. Samozřejmě vůbec ani neuvažuji R mezi Č Budějovicemi a Brnem, jedoucí 60km/h.
Nemáte vlak přes Velenice? 🙂 Jen by to chtělo rychlejší než zastávkový…
Že by místo autobusu jela lokomotiva s jedním vagonem? (když je poptávka na 1 autobus, tak se 100 lidí nenajde)
Výhoda vlaku je, že to může být spojeny vlak na české a vlak na rakouské straně…… Takže kecy o o jednom busu jsou nesmysl
Kdysi jsem tím jel, přestupoval jsem na to v ČB, neb to byl poslední spoj do Horní Planý ten den. Do Krumlova jsme tam jeli 2, dál už sám. Ale mám pocit, že to nejelo z Prešova, ale dokonce až z Bardějova.
jeden čas jezdila linka Lučenec-Třeboň. taky to byla hodně zajímavá linka, co vyplnila díru na trhu, pak ale skončila…
Kdysi jezdili mnohé linky jinak. Nic není na věčné časy.