Zlín chystá proměnu parkovacího systému. Dojíždějící za prací blokují místa, vysvětluje radnice
Parkování ve Zlíně. Foto: Zlin.eu
Podle nového systému bude město rozděleno do čtyř zón.
Podle nového systému bude město rozděleno do čtyř zón.
Tak ten jejich dotaznik na webu je fakt skvelej 😀 1. Jste občanem města Zlína s trvalým pobytem zde ve městě? Pokud NE, dotazník NEVYPLŇUJTE! Himl, holoto, co tady mas co pohledavat, kdyz tady nemas pravo domovske?! Hybaj zaparkovat na P+R ve sve vesnici a dojed metrem…err, teda, tram… er, vlastne, trolej… errr, tedy, autobusem! BTW: Pozoruhodny pristup k parkovani maji treba v Neratovicich. Tam je aut zejmena okolo sidlist ohromne mnozstvi. A svete div se, modre zony tam nejsou a snad ani nejsou uvazovany. Proc? Protoze vsechna auta jsou… ano, spravne, auta rezidentu, takze nejake rezidentni parkovani by krom… Číst vice »
Zlínská radnice argumentuje, že jsou místa zablokována auty. Zvídavá otázka: které auto blokuje dané místo více: dojíždějícího, co tam nechá auto cca 9 hodin přes den, 5 dní v týdnu? Anebo rezidenta, co tam auto nechá přes většinu týdne, a na víkend jede pryč?
Chápu, že chce město umožnit parkování hlavně svým volič.. eh, rezidentům, ale mělo by to říct na férovku.
Ten dojíždějící. Kvůli němu se místo musí postavit, avšak využívá jej jen zhruba z 27 %.
A po zbylou dobu tam může stát i někdo jiný.
Které parkovací místo je víc využívané – to kde pořád stojí to stejné auto, nebo to kde se za den protočí 4 auta? Co je pro mobilitu lepší, hm?
Takže naše ulice dál má sloužit jako parkoviště pro dojíždějící? I když v ní není dodnes chodník, přestože je vlastně v centru? Máte Vy vůbec děti?
Mám tři děti, ale souvislost mé osobní rodiny s odůvodněním řešení parkování ve Zlíně tedy nechápu.
Však stačí jen postavit více parkovacích stání a rozdat je lidem zdarma. Tím zabezpečíme dostatek parkování pro všechny. Posledních 30 let potvrzuje funkčnost této strategie. Oh wait…