Zeštíhlování Arrivy pokračuje. Její byznys ve třech zemích bude mít nového majitele
Autobus Arrivy ve Varšavě. Foto: Arriva
Letos firma opouští švédský trh a provoz MHD v Lisabonu.
Letos firma opouští švédský trh a provoz MHD v Lisabonu.
Arriva umí výborně pouze nakupovat ojetiny od DB, efektivněji provozovat autobusovou dopravu než oni chce i nespecializovaná investiční společnost, a prodej efektivnější státní Finské železnici byl ještě rychlejší.
Viděl jste někdy jizdní řád Finských železnic? Na spoustě tratí forma náhodných výbuchů dvakrát denně, tak aby nám vyšly oběhy. Takže děkujeme, to radši opravdu zůstaneme u Arrivy.
A jak by měl jízdní řád ve Finsku vypadat? Hodinový takt z Pieksämäki do Joensuu a z Oulu do Kemijärvi?
Majitel mimo dopravní obor. Něco podobného jako nový majitel eurobahnu
Myslíte, že nový majitel dánské Arrivy ji spojí se švédským Snalltaget+Merresor, který je taky na prodej?
Hlavní důvod prodejů Arrivy je odvod dividend DB, aby snížili zadlužení.
Jsem zvědav kdo koupí Arrivu v ČR a v SR.
Polská železniční Arriva není na prodej resp. nikdo ji nechtěl koupit, protože jí letos končí smlouva na regionální dopravu na severu Polska. A pokračování smlouvy je předmětem obtížného vyjednávání s dotačním úřadem.
Že je majitel mimo dopravní obor až tak nevadí. Kdejaká firma má aktiviti mimo svůj hlavní obor, Severočeská Uhelná také na železnici (SD Doprava). Srandou by bylo naopak, kdyby to koupil Čajánek, který je z dopravního oboru, ikdyž na to nemá.
pardon, překlep: aktivit_u_
Mutares kupuje problematické firmy a snaží se je „uzdravit“ a následně prodat, v lepší kondici.