Zeštíhlením ke splácení dluhů. Dánská skupina DSV definitivně ovládla DB Schenker
Nákladní vlak. Foto: DB Schenker

Výnos z prodeje použije Deutsche Bahn na snížení zadluženosti.
Výnos z prodeje použije Deutsche Bahn na snížení zadluženosti.
Převoz kamionových přívěsů, pěkné.
předpokládám že tedy brzo dojde k přejmenování společnosti z DB na DSV nebo zcela jiný název. Nikde jsem se o tom ale zatím nedočetl. Pochybuji že současný název zůstane z odkazem na DB, které už nejsou vlastníkem. Prodej ovšem není všechno, Arriva je po prodeji stejně hrozná jako před, alespoň je pochopitelné, proč se DB toho radši zbavují.
Jak se určuje že je Arriva hrozná?
Nebo jak se to pozná?
třeba takhle kdy totéž platí i po pěti letech od napsání tohoto článku https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/arriva-doprava-zeleznice.A200111_093915_domaci_knn a stížností na Arrivu co se týká kvality služeb jak u vlaků tak i autobusů je velké množství. Už jen vozový park Arrivy u vlaků je ukázka kvality sama o sobě, obstarožní vysokopodlažní motoráky z 80. let sice po rekonstrukci, ale klimatizace jen zkušebně v jedné či dvou jednotkách, jediné moderní vlaky mají po ČD Pantery. Nevím jestli se dá označit firma za super i z hlediska toho, že její železniční podnikání je založeno na vracích s pozlátkem nového interiéru (počet požárů jejích vlaků je taky… Číst vice »
Proboha, Arriva působí v desítkách zemí,hodnotit ji podle specifického trhu,v kterém se pohybuje v ČR je zaslepenost. Některým šotuškům prostě leží jisté motoráky natolik v žaludku,že jsou schopni hodnotit nadnárodní Arrivu jako hroznou jenom proto, že jim znemožnila používat přirozené jízdní doklady na jejich toulkách po železnici.
Arriva byla neoblíbená i v UK a jinde…
To je možná pravda, ale nikoho krom české šotoobce to nezajímá 🙂
a) předchozí i současný majitel od Arrivy především očekává, že se mu jako investice zhodnotí a on později vydělá na jejím prodeji. Jak u toho vypadá a co si myslí šotouši o jejích vlacích, je majiteli úplně fuk.
b) Úroveň služeb na Arrivou provozovaných motorových rychlících definuje Ministerstvo dopravy jako jejich objednavatel. Žádný dopravce, ani ČD ani Arriva ani nikdo jiný, by tam nejezdil s něčím lepším, protože dostává zaplaceno právě za tu službu, kterou tam poskytují 628.
A hlavně tam neplatí režijka. Njn… Alespoň jezdí včas. Na rozdíl od správného dopravce. 😉
Tak on je to především Schenker a až potom DB. Dříve tam žádné DB nebylo a v budoucnu tam zase žádné DB nebude. Na to nepotřebujete extra článek s vysvětlením.
Presne tak. Da se predpokladat, ze nazev se zmeni na DSV Schenker, pripadne Schenker (DSV Group) ci neco podobneho.