Zemětřesení na slovenských železnicích. ŽSR vážně zvažují hromadné propouštění

Modernizovaná trať Haniska pri Košiciach - Moldava nad Bodvou. Foto: ŽSRModernizovaná trať Haniska pri Košiciach - Moldava nad Bodvou. Foto: ŽSR

O práci by ještě v létě mohly přijít stovky lidí.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Qoper

SŽ má cca 17000 zaměstnanců. A trojnásobnou síť proto ŽSR.

Dave

Nicméně přebujelé byrokratické řízení by také zasloužilo provětrat.

TnM

Kolik je na Slovensku jeste zavoraru, hradlaru, vyhybkaru v malych stanicich a dalsich podobnych zeleznicnich delniku z dob analogoveho provozu?

Marťas

No jo, jenže pokud ty tratě jsou ve stavu, který toto vyžaduje … Ať je to u nás jaké chce, tak se celkem brutálně modernizuje… Na Slovači se zastavil čas…

Aaabbb

To je to, co nechápu. Proč se tam daleko víc neinvestuje do dálkového řízení tratí, které by uspořilo stovky pracovních míst (a ŽSR ty lidi nemá).

Marťas

Protože nejsou bankovky… Mnoho přemnoho jich bylo kamsi odkloněno či se použily na naprosto jiné účely, no a teď už si poskytovatelé dotací dávají veliký pozor, co se s jejich penězi stane… A jelikož je nutno prokázat, že mimo dotaci jsou i peníze na zbytek stavby, jaksi to nemá řešení…

Josef Pešek

Nikdy se to tak nedělalo.

2101

Hradlařů míň než u nás, u závorářů bych se nedivil kdyby taky, ale ve stanicích je tam ta přezaměstnanost strašná

N.N.

… mechanického provozu. Elektromotor v PZZ nemusíte řídit digitálně.

Otik

O prácu by mali prísť ľudia v kanceláriách, pochybujem ze to ZSR pomôže. Keďže nemá ľudí v prevádzke a na údržb.

Marťas

Tak pokud přijdou o práci lidé v kancelářích, kteří jsou, jak připouští i šéf odborů (což už je sakra co říct) zbyteční, ŽSR to velmi pomůže finančně – ušetří haldy peněz za jejich mzdy, odvody, benefity, náhrady a podobně… Pokud tedy jsou opravdu zbyteční…