obnoveny

Železniční tunel u Stromovky a podzemní stanice Dejvice si jdou pro stavební povolení

Vizualizace trati Stromovkou. Foto: Správa železnicVizualizace trati Stromovkou. Foto: Správa železnic

Oproti stávající trati bude ta modernizovaná téměř kompletně v hloubeném tunelu.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Na letiště jsem byl vždy pro metro. Ale ono se takhle vlastně nic moc nemění. Akorát přibude jeden přímý a krátký přestup. Buď Veleslavín, nebo Hradčanská. A navíc možnost i přestupu z B (Masaryčka) nebo z C (Vltavská).

Takže za mě už 👍.

Gawain

Jestli tomu dobře rozumím, tak tento úsek nepůjde otevřít bez navazujícího úseku Dejvice – Veleslavín?

Modré zábradlí

Chápu vizualizaci 3/6 správně tak, že cyklisti a chodci budou ze stezky skákat rovnou do kolejiště?

sch1

Postup výstavby je úžasný, po dlouhé výluce se trať zprovozní, aby se za rok zase zavřela a až se dokončí úsek do Dejvic, tak se začnou razit tunely do Veleslavína.
U téhle trati je velká škoda, že se nepostavila již před 30 lety podle původního projektu, protože kromě zahloubeni stanic Dejvice a Veleslavín, kde jsou jasné dopravní důvody, mohla ta drahá být postavena celkem rychle na povrchu a v zářezech.

mic

1, Měli bychom si zvykat, že dráhu po městě je nejlépe stavět v tunelu. Klidně mělce zahloubeném, ale v tunelu. Něco to stojí, ale užitná hodnota je velká.
2, Je škoda, že ani jedna trať v okolí nedokáže obsloužit oblast Vítězného náměstí. Ale chápu, že nelze mít všechno.

lumír63

Nádraží Dejvice je tak 5 min pěšky od Kulatáku to se Vám zdá daleko ? Jen nevím z článku, jestli to krásné staré nádraží zbourají a nové bude pod zemí a ten volný prostor tam zastavějí krabicema a tím to vše zničí……

Ondřej Wagner

Nádraží Dejvice je průměrnou chůzi dál než 5 minut. V současné době jeho umístění moc lidí neláká na to, aby jej využili, zatímco když bude trať moderní a blíže Hradčanske, tak bude více využito.

ABCD

Pojďme si spočítat kdy nám stykem „všechno pod zem“ dojdou peníze. Postavíme pár Potěmkinovych vesnic a na zbytku území budeme smutně koukat, že jsme švorc.

Václav M.

Proč by to měla být škoda?! Od „kulaťáku“ se můžete metrem snadno dostat na Hradčanskou a s tím i nádraží Praha – Dejvice. A když tam nepotřebujete být za každou cenu co nejrychleji, tak tam můžete dojít i pěšky. A nebo trochu dál na nádraží Praha – Veleslavín. Ovšem s tím, že by dráha po městě měla být nejlépe v tunelu se souhlasit nedá. A to ani ne tak proto, že je to nechutně drahé, ale proto, že je to mnohdy zcela zbytečné. Dráha (řekněme klasická železnice a metro) totiž nejsou od toho, aby za každou cenu obsloužily každou druhou… Číst vice »

Martin

Cena je šílená a měli by ji zaplatit ti co nechtějí rozšíření stávající trati s ne my všichni.

SYN

Čtu tu mapu dobře že tento úsek nebude ani celý kilometr dlouhý??

55p

3 km

Matěj V.

Skvělá zpráva, ačkoliv mi cena přijde poněkud vysoká.

55p

Miliony se musí kutalet i mimo