Železniční koridory stály. U Zdic vykolejila podbíječka, u Roudnice najel vlak do trakčního vedení
Vykolejení podbíječky ve Zdicích. Foto: Hasiči SŽ

Události byly podle mluvčího hasičů SŽ bez zranění.
Události byly podle mluvčího hasičů SŽ bez zranění.
A co “koridor” Č. Budějovice, Třebíč Brno.?
Třeba by stálo za to ho vybudovat. Jako záložní trasu, rozvoj území, napojení Bavorsko-Brno, Vídeň …A aby se všechno lehce nebloklo…válka taky není nereálná…
V Roudnici pod mostem stahovačka. Už dlouho.
Zapomněli zmínit i to že v Řeži EC srazilo človèka (byla to čistou nahodou ta sama posadka z EC ktere se střetlo v té roudnici s tim vedenim. Moje mamka (vlakvedouci Krušnohory) tam taky stála…
V Roudnici jel po druhé koleji vlak EC, , poškodil to nákladní vlak PKP CI , jedoucí po 1. SK.
Rozbité sklo na Vectronu od izolátoru ?
Z fotky to není úplně jasné, ale skutečně ta podbíječka vykolejila způsobem, že nemohl být vzápětí obnoven provoz po sousední kolejí?
To že vlak najede do poškozeného trakčního vedení se stát může. Co je ale naprostá ostuda, že nikdo na železnici není schopen cestujícím včas říct, že ty vlaky hned tak nepojedou. Místo toho na informační tabuli neustále naskakují minuty zpoždění a když se člověk zeptá pokladní, ta se vymlouvá, že výpravčí jí nic neřekl. Člověk musí být znalec, aby se podíval do aplikace doufaje, že tam napíšou příčinu zpoždění a podle toho odhadne, na jak dlouho to asi bude… Červené čepice by si mohly uvědomit, že se svět netočí kolem železnice a cestující mají i jiné způsoby, jak se dostat… Číst vice »
Souhlasim. Totez dnes prevedla SZ s rychlikem po 8 smer Plzen z Prahy. Nejdriv vyhodila vlak s odjezdem ve 20:05 kolem osme hodiny, pak kolem 20:05 to cele zhasla, zadne informace, zadny duvod. Lidi zmatene stali a vedeli kulove.
Hlavne ze ma SZ plakaty o dobre sprave a pan Svoboda a vedeni SZ maji odmeny a platy ve vysi statisicu…
Doplňuji vlastní zkušenost: vůbec nechápu proč pendolino zastavili na 2 hodiny v Dobřichovicích, když se chlubí, jak zajistili náhradní autobusovou dopravu. Že by doporučili (nejspíš nejen) pro cestující do Plzně alespoň přestup na osobní vlak do Berouna nebo mimořádně zastavili Berounku pro přiblížení k náhradní autobusové dopravě, si může cestující nechat jen zdát. IC 556 pro jistotu odřekli úplně a následnou Berounku zpozdili – viz výše. Takže opět setrvalý stav: osobáky jezdí s NAD a dálkové vlaky trčí hodiny na trati nebo nejedou vůbec. Jen pro informaci pan Svoboda má dle veřejně dostupných zdrojů plat s odměnami 7 milionů ročně.… Číst vice »
Jsem si říkal, kdy se do té hákovnice nějaký nešťastník chytí… Jako by tam nestačily 2 děliče za sebou a vypínačka. No, tak to tu máme…
Tam už jich bylo, zejména, když to spustili.
To byl první týden minimálně jeden denně.
Žádná “ vypínačka“ tam není, je tam natvrdo stahovačka a v reakci na již několik servaných smetáků nařídil moloch # mynic výpravčím Hrobce + Hněvice ptát se každého vlaku , zda je zpraven o stahovačce. No a stejně se stane průser, otázka zda fakt náklad stáhnul a spadlo to stejně nebo ne.. Ale to asi není problém to zjistit.
Pokud se musí výpravčí ptát každého vlaku na stahovačku,tak ať se p.Gejza nedivi, že červená čepice nestíhá podávat informace o zpoždění. K tomu sloužil operátor/ka železniční dopravy.ale někdo, zajisté moudřejší, usoudili, že tito zaměstnanci jsou zbytní.
No právě, ale mohla by být a stačila by. Stačilo by oddělit uzemněný úsek na obou stranách dvěma děliči.
Místo toho se bude exhibovat s hákovnicí kousek od perónu a důsledky známé…
A je to opravdu podbíječka s tím kartáčem v předu?
Ne, je to PUŠL 😉.
Dokonce to není ani PUŠL,ale SSP ☝️.Jinak samozřejmě je to pluh.
Dík za opravu, tyhle stroje znáš tisíckrát líp než já 😉.
Zábřeh bez mála 40 let už jsem něco.poznal.Dik.Podle fotky tipuji na stroj firmy STRABAG.
Za těch bez mála 40 let………….☺️
není, zase tady někdo kecá…
Když už vykolejí i podbíječka, tak to je konec… Ještě by mohli vykolejit železniční jeřáb. K tomu už vlastně taky došlo… Je to adrenalin.
K vykolejení jeřábu už došlo také vícekrát 😁.
Obdobně vykolejený železniční jeřáb, jako je tato podbíječka, se dokáže nakolejit sám, samozřejmě díky schopné obsluze. O podbíječce to pochybuji a přiznám, že i s tímto mám zkušenost.
Po obědě stála několik hodin i trať Praha Kralupy, přejetá osoba v Řeži.
Když se daří,tak se daří!
Tak se ukažte, drážní soptíci.