Zelená pro Hloubětínský tunel. Praha může pokračovat s přípravou klíčové části Průmyslového polookruhu
Kbelská ulice pro přestavbě, vizualizace. Pramen: Město Praha

Aktuální plán počítá se zahájením stavby v roce 2028.
Aktuální plán počítá se zahájením stavby v roce 2028.
Stavba by měla smysl jedině pokud by její součástí bylo i odstranění všech zbytečných semaforů a přechodů až po sjezd na Jižní spojku. Ani jeden sjezd a přechod tam není nutný a vznikly tam až poslední roky a pouze provoz zrdžují. Stačil by tento sjezd a potom až sjezd na Jižní spojku do Štěrbohol.
Jak by ale byla řešena křižovatka mezi Průmyslovou a Jižní spojkou tak aby tam nebyly semafory to nikdy nikdo nepíše
Zvláštní, že dálnice uvnitř největšího města země významný vliv na životní prostředí údajně nemá, kdežto lanovka ho má tak děsivý, že EIA ani neprojde.
Jestli toto je dálnice, tak lanovka do Bohnic byla celej skiareál.
Je to mozna stale jeste kontroverzni pohled, ale realisticke by dle me bylo zrealizovat tohle, upravit zbytek Prumyslove po JS, odstranit urovnova krizeni, upravit MUK Cernokostelecka/Jizni spojka aby byly prime smery JS-Prumyslova, zastresit Holesovicky a smele to nazvat Mestskym okruhem. Jsou to zamery, ktere dramaticky zlepsi kvalitu zivota v okoli, pomuzou i dopravne a nejsou to megaprojekty jako Blanka II/Vlasta. Je rok 2025, doba silnicnich megaprojektu ve mestech proste pominula, co jsme nestihli doted aspon jakztakz pripravit uz budeme horko tezko lepit. Pak jdou delat nejake dilci upravy, ale at se veskere usili misto Blanky II radsi venuje metru a… Číst vice »
Osobně jsem pro ať se tohle co nejdříve postaví, resp. už dávno tam nějaké řešení mělo stát z mnoha důvodů (absence mnoha částí SOKP i MO, masivní vystavby na Praze 9) nicméně moc nechápu proč se to mimoúrovňově nepřipraví a neřeší skutečně celé, tedy i na Průmyslové až ke Štěrboholské radiále a také mě zajímá jak se to vyřeší u vyústění a zúžení do 1 pruhu na Kbelské u napojení Novopacké/Vysočanské radiály.
Nepsalo se ještě loni, že tento projekt byl aktuálním vedením přesunut do šuplíku? Každopádně je fajn, že se přeci jen pokračuje, je to relativně dostupná záplata na konkrétní bolavé místo.
A mohli bychom ty oddělené cyklostezky vidět? (což je otázka na město a projektanty, ne na redakci). Na vizualizacích z doby zahájení projektu to bylo peklo z Prašňáku a Hradčanský jak přes kopírák. Pod zemí dálnice a na povrchu furt automobilový peklo s pár pikrogramy, aby se neřeklo…
Našel jsem jen textový popis v EIA. Dopručuji dát hledat „cyklo“ https://portal.cenia.cz/eiasea/download/RUlBX1BIQTEyNDNfb3puYW1lbmlET0NfMTY5MjE2MDY4OTQxMTY2NzI4NS5wZGY/PHA1243_oznameni.pdf
Tak jsem to našel, strana 138
Co vůbec Blanka 2 a EIA? Jestli jim to propadne tak bude hřib na kriminál
vyjádření zezhora (nemohu jmenovat) : cca 30% sance, ze se podari prosadit, aby k propadnuti nedoslo (zarazeni stavby mezi klicovd liniovd, kterych se to netyka), zcela bez sance, ze se stihne povolovaci proces.
Naprosto zbytečná stavba. Okamžitě ať se začne stavět Blanka dvě a na tohle se vykašlou
To je jako požadovat, aby se místo paralelní ranveje na Ruzyni stavěl rovnou kosmodrom.
Naopak, toto je investice, která přinese efekt prakticky okamžitě, ve srovnání dalším gigantickým tunelovým projektem, který zatím není ani rozumně připraven, natož aby se mohl začít stavět.
Tahle stavba je populární až tak, že jí podporuje i auto*mat, který je jinak k pražským silničním megaprojektům (často i oprávněně) kritický.
Tohle zpoždění jde na triko Hrriba a spol, přitom je to nejdůležitější stavba uvnitř Prahy.
Metro D je určitě důležitější stavba uvnitř Prahy
Vjezdy VRT a trať na letiště též, byť tedy nejsou v kompetenci Prahy.
A dále taky třeba TT Podbaba – Bohnice – Kobylisy.