A biologický dozor stavby bude zajišťovat kdo? Myslím, že není nutné hádat 3x…
Jarda
1 rok
Nechce delat i „ministra zeleznic“ ten by snad dokazal tu sž s kartely zkrotit.
Karl vB.
1 rok
Závazky ŘSD uvedené ve třech odstavcích bodu 2 „Memoranda“ bych považoval za naprosto samozřejmé obligatorní zásady do jakékoliv smlouvy na dopravní stavbu, nikoliv za něco, čeho je třeba se speciálně domáhat.
No, stačí se cvičně mrknout do starších diskusí, kde se ten rozklad probíral a to byste koukal, jak ČSOP dostal pěkně za uši. A s ním všichni, kterým ten rozklad nepřišel úplně účelový. Tolik k „samozřejmým a obligatorním zásadám“ a jejich místní interpretaci.
Martin Peterka
1 rok
Pánům Mátlovi a Bušinovi dávám palec nahoru, kde je vůle, tam je cesta. No a Patrik nepřekvapil. Minule tu v diskuzi kdosi Děti Země obhajoval, jak jsou obecně nakloněni dohodám. No tak jak se potvrdilo, nejsou. Patrik je pouze psychický nemocný člověk, co se ukájí nad tím, že může ničit cizí úsilí. Ekologie ho vůbec nezajímá.
Joker
1 rok
Bravo ! Jaký rozdíl oproti zemským škůdcům z Dětí země.
Tam je neúměrně víc zájmu. Na silnici jsou priority jasně a na draze vždy přijdou zasloužili vlackari s milionem dementnich a provedeních námitek. Z toho vychází ze dráha se úspěšně ničí sama zevnitř a odnáší to jen potencionální cestující. Takový komunismus s lidskou tváří , taktéž nerealizovatelné. Museli by přijít lidí z venku a víceméně rešit jenom data a absolutně nevnimat názory od dob císaře pana, tzv konzerv . A hlavně si
určit priority a nepokladat život za kazdy pražec.
RHh
1 rok
Pořád nechápu že při příjezdu z Ústí nebo České tam není žádná MÚK .. kudy se tedy máme odshora napojit?
no až jim tam budou proudit ty auta, na které se ptá RHh. Buď to bude cajk a Litomyšl to zvládne s okolníma dědinama, nebo to bude pro ně moc a začnou jednat o MÚK i s případným přivaděčem např od Č. Třebové.
No…, zdejší kolegové jsou zřejmě dnes na diplomatické notě, ale já to řeknu „polopatě“: „Když tam máte místo srdcařů bijící se za práva slabších a méně schopných ve věcech veřejných debily, tak tam holt máte debily.“ Ještě, že ten Radek Mátlovic (byť mám nějaké drobné výhrady /to by jsme snad nemohli být ani v české kotlině/, přinejmenším by mohl v některých případech „kopat“ za míň OK) srdcař je a myslí dopředu, s tím, že tam narafičil služební sjezd/nájezd, který by šel snad v budoucnu za menší peníz proměnit v MUK. Tomu si říká fištrón, proto mne někdy ty OK zamrzí.
Pekne kolem zamku v Litomysli, pak pres mesto a najezdem skoro 3 km za Litomysli. Je to dokonaly priklad toho, kdyz do velke infrastrukturni stavby narodniho vyznamu neprimerene pindaji lokalni politici majici sve uzkoprse zajmy. Nekonecnym paradoxem je, v kritickem obdobi rozhodovani starosta CT prohlasil, ze sjezd mesto nepotrebuje!!!!! +se tomu pridal nimby efekt vsech tech prdeli okolo. Vysledkem je, ze auta tam budou jezdit tak jako tak a budou jezdit prave pres ty vesnice. Jedine pozitivni svetlo na konci tunelu je, ze se sjedem se pocita, nicmene se bude dodelavat jako separatni stavba pozdeji, jelikoz ted uz neni v… Číst vice »
Křižovatka nebude možná nikdy a taky tam měla být odpočívka a ta neprošla tuším o jednoho zastupitele Litomyšle. Ale lepší, pro nás ostatní, dálnice bez křižovatky, než žádná.
Termin pro stavbu sjezdu neni skutecne zadny a naprosto souhlasim s tim, ze je dulezite stavet i bez toho sjezdu, prestoze i me konkretne by se obcas hodil.
Taky verim ze ano, protoze neexistence sjezdu k CT a UnO je do nebe volajici hovadina, ktera paradoxne bude dopadat denne na hlavu tech, kteri proti nemu vsemozne brojili.
Ty body v odvolani se tykali samotneho rozhodnuti (chybejici podminky z EIA) a neslo proti stavbe jako takove, takze jsem doufal. U Patrika, bez komentare.
ČSOP je tradiční a užitečná organizace, které jde o skutečnou ochranu přírody. Bylo, jasné, že se rychle dohodnou a ŘSD napraví své chyby v dokumentaci.
Michal R
1 rok
Z článku to není úplně zřejmé, ale pokud vím, tak memorandum se vztahuje jen na obchvat Litomysle. Na usek mezi Opatovcem a Starým Městem se memorandum nevztahuje.
Jaký větší problém? Veřejně dostupné informace zatím na žádný „větší problém“ neukazují. Naopak z nich vyplývá, že SP napadla rozkladem pouze ZO ČSOP Šumperk, tj. stejný subjekt jako Litomyšl, kde se dohoda podařila. Ale je samozřejmě možné, že nechají normálně proběhnout rozklad, který to za 3/4 potvrdí a mezitím se bude připravovat ZAV, tendr atp.
Hoermalmeister
1 rok
Dobrá práce, tomu říkám rozumný, lidský přístup. Kdyby Dětem Země taky šlo o ochranu přírody, asi by neodmítli dohodu s ŘSD jako praví ochranáři
Zvláště, kdy je současné vedení ŘSD přístupné rozumným požadavkům, a je ochotné o nich nejen jednat, ale je i realizovat.
OndraG
1 rok
Snad do toho někdo nehodí vidle …. budu se modlit, aby se se stavbou začalo co nejdříve ….
Kodl
1 rok
Bravo Radku, díky moc! 👍👍👍 Tady jde vidět, že s ekoteroristy se vyjednávat opravdu nedá, protože jim o ochranu přírody prostě nikdy nešlo. Toto buď ultimativním důkazem.
To nic. Patrik by byl schopný do toho rozkladu napsat, že dálniční stavba 1109 ohrožuje ekosystémy oceánů. Jemu už dočista jebe. 🙂
Dan S.
1 rok
Doufám, že tento článek si přečtou všichni zaměstnanci NKÚ, kteří včera vydali zprávu ohledně přípravy stavby D35. A ještě jedna věc, Radek Mátl o tom informoval v 11:50 večer, nevím kolik jiných státních zaměstnanců by se v tu dobu vůbec obtěžovalo. Jinak díky Radku.
A co s tím má společného NKÚ? NKÚ provedl následnou kontrolu, tedy toho, co se již stalo. Na závěrech NKÚ nemůže změnit nic z toho, co se stane v budoucnu. Vaše poznámka je tedy o ničem, pouze zřejmě snaha něco zpochybnit (avšak zcela špatně). A pokud jde o ty státní zaměstnance, tak je vcelku běžně, že vrcholní představitelé různých úřadů a institucí informují i v takových časech. Máte nějakou informaci o tom, kolik zaměstnanců jiných než státních by se v tu dobu vůbec obtěžovalo?
A biologický dozor stavby bude zajišťovat kdo? Myslím, že není nutné hádat 3x…
Nechce delat i „ministra zeleznic“ ten by snad dokazal tu sž s kartely zkrotit.
Závazky ŘSD uvedené ve třech odstavcích bodu 2 „Memoranda“ bych považoval za naprosto samozřejmé obligatorní zásady do jakékoliv smlouvy na dopravní stavbu, nikoliv za něco, čeho je třeba se speciálně domáhat.
No, stačí se cvičně mrknout do starších diskusí, kde se ten rozklad probíral a to byste koukal, jak ČSOP dostal pěkně za uši. A s ním všichni, kterým ten rozklad nepřišel úplně účelový. Tolik k „samozřejmým a obligatorním zásadám“ a jejich místní interpretaci.
Pánům Mátlovi a Bušinovi dávám palec nahoru, kde je vůle, tam je cesta. No a Patrik nepřekvapil. Minule tu v diskuzi kdosi Děti Země obhajoval, jak jsou obecně nakloněni dohodám. No tak jak se potvrdilo, nejsou. Patrik je pouze psychický nemocný člověk, co se ukájí nad tím, že může ničit cizí úsilí. Ekologie ho vůbec nezajímá.
Bravo ! Jaký rozdíl oproti zemským škůdcům z Dětí země.
Ano škůdci. Nazvat tyhle ekologickým spolkem, byla by to urážka skutečných ekologů.
Jsou to…, jak to jen nazvat, aby zdejší cenzura byla spokojená? Nemožné v této době, nazývat věci pravými jmény. 😔
Nechtělo by prosím MD poslat lidi ze Správy železnic do ŘSD na školení, jak se to má dělat? Myslím, že by se mohli hodně něčemu přiučit.
Tam je neúměrně víc zájmu. Na silnici jsou priority jasně a na draze vždy přijdou zasloužili vlackari s milionem dementnich a provedeních námitek. Z toho vychází ze dráha se úspěšně ničí sama zevnitř a odnáší to jen potencionální cestující. Takový komunismus s lidskou tváří , taktéž nerealizovatelné. Museli by přijít lidí z venku a víceméně rešit jenom data a absolutně nevnimat názory od dob císaře pana, tzv konzerv . A hlavně si
určit priority a nepokladat život za kazdy pražec.
Pořád nechápu že při příjezdu z Ústí nebo České tam není žádná MÚK .. kudy se tedy máme odshora napojit?
Vysoké Mýto,Opatovec.
Přes Litomyšl. Z nějakého důvodu to tak Litomyšl chtěla (myslím).
Litomyšl v tom není sama. Chtěla to i Česká Třebová.
Výsledek mnohaletého handrkování, zaslepenosti a malosti zastupitelstev okolních měst a obcí a nimbysmu.
Budou tam jen služební sjezdy. Takže předpokládám, že až dostanou v okolí rozum, tak to půjde přestavět na plnohodnotné MÚK.
Kdy? 😀
no až jim tam budou proudit ty auta, na které se ptá RHh. Buď to bude cajk a Litomyšl to zvládne s okolníma dědinama, nebo to bude pro ně moc a začnou jednat o MÚK i s případným přivaděčem např od Č. Třebové.
To mě právě zaráží, obě přeložky mají služební sjezdy..
No…, zdejší kolegové jsou zřejmě dnes na diplomatické notě, ale já to řeknu „polopatě“: „Když tam máte místo srdcařů bijící se za práva slabších a méně schopných ve věcech veřejných debily, tak tam holt máte debily.“ Ještě, že ten Radek Mátlovic (byť mám nějaké drobné výhrady /to by jsme snad nemohli být ani v české kotlině/, přinejmenším by mohl v některých případech „kopat“ za míň OK) srdcař je a myslí dopředu, s tím, že tam narafičil služební sjezd/nájezd, který by šel snad v budoucnu za menší peníz proměnit v MUK. Tomu si říká fištrón, proto mne někdy ty OK zamrzí.
Pekne kolem zamku v Litomysli, pak pres mesto a najezdem skoro 3 km za Litomysli. Je to dokonaly priklad toho, kdyz do velke infrastrukturni stavby narodniho vyznamu neprimerene pindaji lokalni politici majici sve uzkoprse zajmy. Nekonecnym paradoxem je, v kritickem obdobi rozhodovani starosta CT prohlasil, ze sjezd mesto nepotrebuje!!!!! +se tomu pridal nimby efekt vsech tech prdeli okolo. Vysledkem je, ze auta tam budou jezdit tak jako tak a budou jezdit prave pres ty vesnice. Jedine pozitivni svetlo na konci tunelu je, ze se sjedem se pocita, nicmene se bude dodelavat jako separatni stavba pozdeji, jelikoz ted uz neni v… Číst vice »
Křižovatka nebude možná nikdy a taky tam měla být odpočívka a ta neprošla tuším o jednoho zastupitele Litomyšle. Ale lepší, pro nás ostatní, dálnice bez křižovatky, než žádná.
Termin pro stavbu sjezdu neni skutecne zadny a naprosto souhlasim s tim, ze je dulezite stavet i bez toho sjezdu, prestoze i me konkretne by se obcas hodil.
To s časem podá.. jsem v klidu s tím že to jednou bude…
Taky verim ze ano, protoze neexistence sjezdu k CT a UnO je do nebe volajici hovadina, ktera paradoxne bude dopadat denne na hlavu tech, kteri proti nemu vsemozne brojili.
Před pár dny tady bylo možné se dočíst oslavné fráze místních konšelů o tom, jak se v Litomyšli projevuje „politická a vizionářská kontinuita tohoto malého města“, když přirovnali novou lávku přes hlavní silnici ke Karlovu mostu.
A teď takový kix s přivaděčem na novou dálnici???
Tak jsem z toho vážně jelen…
https://zdopravy.cz/premiera-dopravni-stavby-v-soutezi-architektu-lavka-v-litomysli-ziskala-ceskou-cenu-za-architekturu-183809/
U zámku.
Mátl je zřejmě skvělý vyjednavač. Ten by snad dokázal zařídit i klid zbraní v Gaze.
Stručně řečeno, dobrá zpráva! Tak nějak jsem tušil, že s ČSOP se půjde dohodnout, na rozdíl od pana Patrika
Ty body v odvolani se tykali samotneho rozhodnuti (chybejici podminky z EIA) a neslo proti stavbe jako takove, takze jsem doufal. U Patrika, bez komentare.
Možná si D35 spletl s jinou dálnicí na „Slovensko“, kde se už angažuje.
ČSOP je tradiční a užitečná organizace, které jde o skutečnou ochranu přírody. Bylo, jasné, že se rychle dohodnou a ŘSD napraví své chyby v dokumentaci.
Z článku to není úplně zřejmé, ale pokud vím, tak memorandum se vztahuje jen na obchvat Litomysle. Na usek mezi Opatovcem a Starým Městem se memorandum nevztahuje.
Usek Opatovec do Stareho Mesta ma vetsi problem nez jen napadnute SP a cas jeste ma.
Jaký větší problém? Veřejně dostupné informace zatím na žádný „větší problém“ neukazují. Naopak z nich vyplývá, že SP napadla rozkladem pouze ZO ČSOP Šumperk, tj. stejný subjekt jako Litomyšl, kde se dohoda podařila. Ale je samozřejmě možné, že nechají normálně proběhnout rozklad, který to za 3/4 potvrdí a mezitím se bude připravovat ZAV, tendr atp.
Dobrá práce, tomu říkám rozumný, lidský přístup. Kdyby Dětem Země taky šlo o ochranu přírody, asi by neodmítli dohodu s ŘSD jako praví ochranáři
Zvláště, kdy je současné vedení ŘSD přístupné rozumným požadavkům, a je ochotné o nich nejen jednat, ale je i realizovat.
Snad do toho někdo nehodí vidle …. budu se modlit, aby se se stavbou začalo co nejdříve ….
Bravo Radku, díky moc! 👍👍👍 Tady jde vidět, že s ekoteroristy se vyjednávat opravdu nedá, protože jim o ochranu přírody prostě nikdy nešlo. Toto buď ultimativním důkazem.
Čímž myslím, že tomuto spolku evidentně o zlepšení oceány šlo a domluva byla možná. Že se s ŘSD nedá vyjednávat a domluvit jsou tady pohádky a lži.
OMG.. oceány mělo být původně přírody…😂👍 Not my day today😂
To nic. Patrik by byl schopný do toho rozkladu napsat, že dálniční stavba 1109 ohrožuje ekosystémy oceánů. Jemu už dočista jebe. 🙂
Doufám, že tento článek si přečtou všichni zaměstnanci NKÚ, kteří včera vydali zprávu ohledně přípravy stavby D35. A ještě jedna věc, Radek Mátl o tom informoval v 11:50 večer, nevím kolik jiných státních zaměstnanců by se v tu dobu vůbec obtěžovalo. Jinak díky Radku.
A jen doplním, že v 6:30 okamžitě reagoval na mé dotazy k této problematice.
On tím fakt žije, což je pro věc dobře.
Ale otázka je, jak dlouho může toto nasazení vydržet.
Stačí ještě 10 let, a bude páteřní síť dálnic hotová :-), pak může klidně jít do důchodu na SŽ, tam si odpočine…
Tak,že ve 23.50.
A co s tím má společného NKÚ? NKÚ provedl následnou kontrolu, tedy toho, co se již stalo. Na závěrech NKÚ nemůže změnit nic z toho, co se stane v budoucnu. Vaše poznámka je tedy o ničem, pouze zřejmě snaha něco zpochybnit (avšak zcela špatně). A pokud jde o ty státní zaměstnance, tak je vcelku běžně, že vrcholní představitelé různých úřadů a institucí informují i v takových časech. Máte nějakou informaci o tom, kolik zaměstnanců jiných než státních by se v tu dobu vůbec obtěžovalo?
Vánoce jsou letos brzo!