kmax

Ze svahu u Jablonova odstranili vůz havarovaného vlaku, o dalším osudu lokomotivy se teprve rozhodne

Odstranění poškozeného vozu ze svahů u Rožňavy. Zdroj: ZSSKOdstranění poškozeného vozu ze svahů u Rožňavy. Zdroj: ZSSK

Vagon vyprostily dva měsíce po nehodě speciální jeřáby.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pitrys

Známe typ vozu, který to odnesl? Podle některých neověřených zpráv Apeer.

a8n

Na fotce vidím Bdteer.

Juraj

Stačí se podívat na fotky z nehody, žádný Apeer se na scéně nevyskytoval, ani tam žádný není plánovaný (Gemeran obvykle nevozí 1. třídu).

Je taky vidět, že ten vagon na svahu byl Bdteer 21-00.257 a zatím tam zůstává mašina 757.005.

Na druhém vlaku je zničená 757.006 a vůz Bdgteer.

Patrick

Apeer bol zničený pri druhej nehode v Pezinku

Tomáš Záruba

Tak předpokládám, že osud lokomotivy je zcela jasný, jen se rozhoduje o způsobu likvidace (vyprostit nebo rozřezat na místě apod).

Jirka

Na hřbitově lokomotiv v České Třebové je dost odstavených Brejlovců, které nehoda nepotkala. Určitě by z havarovaného slovenského Brejlovce a nějakého odstaveného šlo lokomotivu zprovoznit. Záleží se dohodnout na ceně a pokud vůbec má Železniční společnost Slovensko zájem tu lokomotivu opětovně zprovoznit.

petr

Co s lokomotivou a kterou?asi jediné do smelce

Ginaja

Ty, Hujere, Šlajs ví o lokomotivě … A ta kdyby se dala do sběru ….

Cestující

Jediným řešením jsou ta magická čtyři písmena, která na Slovensku asi nikdo nikdy neslyšel — ETCS.

Kamil

Proč ETCS .Stačí být zodpovědný , pozorný , soustředěný , znalý k vykonávané práci a trpět samomluvou a opakovat si barvu,která byla na návěstidle a nařizuje mi snížení rychlosti.

N.N.

Být pečlivý jako Němci … kteří mají PZB snad všude?

Pavel

Taky ho tam za slovenského štátu 39-44 snad chystali… 44 je schválně, protože to, že v blavě bylo sssr armáda v květnu 45 neznamená, že Košice nebyly už v 1944

Jeffer

No tam asi ťažko, keďže oblasť patrila za vojny Maďarsku a úsek Turňa nad Bodvou–Rožňava s tunelom sa otváral až 1955.

Jozef

A hlavne neriešiť poruchy za jazdy, vždy najskôr zastaviť.

Vendelín

„Stačí být zodpovědný , pozorný , soustředěný , znalý k vykonávané práci a trpět samomluvou a opakovat si barvu,která byla na návěstidle a nařizuje mi snížení rychlosti.“

To by jste chtěl po jednom člověku moc.

To radši fakt výhradní ETCS L2

Sociální jistota

Jasně Kamile, dejte si do rovnice lidskou psychologii, problémy v rodině atp. a můžete si celou tu svou myšlenku strčit víte kam.

dzejejc

Chyby se děly, dějí a dít budou.

Okoloidúci

Oh wow. Že to pred tým nikoho nenapadlo (než začali vyvíjať veci ako ETCS či PZB)…

Ivan_pha

Vy nikdy neuděláte chybu? Ona totiž stačí jedna blbá chyba za život.
A někdy jsou návěstidla skutečně tak nevhodné umístěna…

Y.K.

Ne, to fakt nestačí. Chcete říct, že kdyby výpravčí byli pozorní mohlo se dodnes jezdit na telegraf, k čemu co komplexní stavědla když stačí sešit a paměť? I sebepozornější a nejpečlivějších člověk může udělat chybu. Nikdo není dokonalý, ani vy ne. Proto ETCS (resp jakýkoliv zabezpečovač se schopností vlak zastavit při nerespektování návěsti).

RadoR

ale slysel…..L1 tam je uz dost rokov aj L2…samozrejme nie v rozsahu ako v CR.

Jeffer

A to ma zaujíma, kde na Slovensku je L2? A L1 je len od Bratislavy po Žilinu, ale nie vo výhradnej prevádzke. Preto sa mohol stať Pezinok.

Jozef BA

Žilina/Budatín – Čadca ?