Ze svahu u Jablonova odstranili vůz havarovaného vlaku, o dalším osudu lokomotivy se teprve rozhodne
Odstranění poškozeného vozu ze svahů u Rožňavy. Zdroj: ZSSK

Vagon vyprostily dva měsíce po nehodě speciální jeřáby.

Vagon vyprostily dva měsíce po nehodě speciální jeřáby.
Známe typ vozu, který to odnesl? Podle některých neověřených zpráv Apeer.
Na fotce vidím Bdteer.
Stačí se podívat na fotky z nehody, žádný Apeer se na scéně nevyskytoval, ani tam žádný není plánovaný (Gemeran obvykle nevozí 1. třídu).
Je taky vidět, že ten vagon na svahu byl Bdteer 21-00.257 a zatím tam zůstává mašina 757.005.
Na druhém vlaku je zničená 757.006 a vůz Bdgteer.
Apeer bol zničený pri druhej nehode v Pezinku
Tak předpokládám, že osud lokomotivy je zcela jasný, jen se rozhoduje o způsobu likvidace (vyprostit nebo rozřezat na místě apod).
Na hřbitově lokomotiv v České Třebové je dost odstavených Brejlovců, které nehoda nepotkala. Určitě by z havarovaného slovenského Brejlovce a nějakého odstaveného šlo lokomotivu zprovoznit. Záleží se dohodnout na ceně a pokud vůbec má Železniční společnost Slovensko zájem tu lokomotivu opětovně zprovoznit.
Co s lokomotivou a kterou?asi jediné do smelce
Ty, Hujere, Šlajs ví o lokomotivě … A ta kdyby se dala do sběru ….
Jediným řešením jsou ta magická čtyři písmena, která na Slovensku asi nikdo nikdy neslyšel — ETCS.
Proč ETCS .Stačí být zodpovědný , pozorný , soustředěný , znalý k vykonávané práci a trpět samomluvou a opakovat si barvu,která byla na návěstidle a nařizuje mi snížení rychlosti.
Být pečlivý jako Němci … kteří mají PZB snad všude?
Taky ho tam za slovenského štátu 39-44 snad chystali… 44 je schválně, protože to, že v blavě bylo sssr armáda v květnu 45 neznamená, že Košice nebyly už v 1944
No tam asi ťažko, keďže oblasť patrila za vojny Maďarsku a úsek Turňa nad Bodvou–Rožňava s tunelom sa otváral až 1955.
A hlavne neriešiť poruchy za jazdy, vždy najskôr zastaviť.
„Stačí být zodpovědný , pozorný , soustředěný , znalý k vykonávané práci a trpět samomluvou a opakovat si barvu,která byla na návěstidle a nařizuje mi snížení rychlosti.“
To by jste chtěl po jednom člověku moc.
To radši fakt výhradní ETCS L2
Jasně Kamile, dejte si do rovnice lidskou psychologii, problémy v rodině atp. a můžete si celou tu svou myšlenku strčit víte kam.
Chyby se děly, dějí a dít budou.
Oh wow. Že to pred tým nikoho nenapadlo (než začali vyvíjať veci ako ETCS či PZB)…
Vy nikdy neuděláte chybu? Ona totiž stačí jedna blbá chyba za život.
A někdy jsou návěstidla skutečně tak nevhodné umístěna…
Ne, to fakt nestačí. Chcete říct, že kdyby výpravčí byli pozorní mohlo se dodnes jezdit na telegraf, k čemu co komplexní stavědla když stačí sešit a paměť? I sebepozornější a nejpečlivějších člověk může udělat chybu. Nikdo není dokonalý, ani vy ne. Proto ETCS (resp jakýkoliv zabezpečovač se schopností vlak zastavit při nerespektování návěsti).
ale slysel…..L1 tam je uz dost rokov aj L2…samozrejme nie v rozsahu ako v CR.
A to ma zaujíma, kde na Slovensku je L2? A L1 je len od Bratislavy po Žilinu, ale nie vo výhradnej prevádzke. Preto sa mohol stať Pezinok.
Žilina/Budatín – Čadca ?