Pokud jsou ty lokomotivy skutečně určené jen pro vnitrostátní rumunské vlaky, tak nechápu, proč se pořizovaly TRAXX MS a ne TRAXX AC. Ale když to platí z valné části někdo jiný, tak asi není potřeba šetřit.
U nás se jede z dotací opravy 30+ let starých popelnic na ETCS dotace. Konečně někdo pochopil, že je lepší mit novou lokomotivu …by tam někteří od nás mohli jezdit na exkurze.
To je škaredá lokomotiva.. je to můj osobní názor.
Díky za mínusy
Díky za názor, klíčenky bohužel došly 🙂
Pokud jsou ty lokomotivy skutečně určené jen pro vnitrostátní rumunské vlaky, tak nechápu, proč se pořizovaly TRAXX MS a ne TRAXX AC. Ale když to platí z valné části někdo jiný, tak asi není potřeba šetřit.
To je kvůli požadavku na 200 km/h a poměrně rychlé dodání – AC verze na 200 zatím není k dodání (nevím, jestli někdy bude).
A nevíte náhodou jaká trať má být upravena na 200?
Tipmul bych si Bukurešť – Konstanta, protože ostatní oraniště opravují/přeložkují na 120-160km/h.
200 plánují po modernizaci trati Bukurešť – Craiova
U nás se jede z dotací opravy 30+ let starých popelnic na ETCS dotace. Konečně někdo pochopil, že je lepší mit novou lokomotivu …by tam někteří od nás mohli jezdit na exkurze.
Jak co. Takové 460 a 560, dále 81x na koridorech a další skvosty díky ETCS jsou fuč, a jezdí místo nich nové Pantery a 847.
To jo, v Rumunsku potká člověk Traxx nebo Vectron na každém kroku, kdepak u nás 🙂