Ze starých vlaků na nejnovější. Rumunsko mění železnici, Alstom přivezl první TRAXX3

Lokomotiva TRAXX 3 pro Rumunsko. Foto: AlstomLokomotiva TRAXX 3 pro Rumunsko. Foto: Alstom

Součástí zakázky je dvacetiletý servis.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondřej

To je škaredá lokomotiva.. je to můj osobní názor.

Ondřej

Díky za mínusy

Juraj

Díky za názor, klíčenky bohužel došly 🙂

A. Mikulka

Pokud jsou ty lokomotivy skutečně určené jen pro vnitrostátní rumunské vlaky, tak nechápu, proč se pořizovaly TRAXX MS a ne TRAXX AC. Ale když to platí z valné části někdo jiný, tak asi není potřeba šetřit.

Kubrt

To je kvůli požadavku na 200 km/h a poměrně rychlé dodání – AC verze na 200 zatím není k dodání (nevím, jestli někdy bude).

Alibaba

A nevíte náhodou jaká trať má být upravena na 200?
Tipmul bych si Bukurešť – Konstanta, protože ostatní oraniště opravují/přeložkují na 120-160km/h.

2101

200 plánují po modernizaci trati Bukurešť – Craiova

David

U nás se jede z dotací opravy 30+ let starých popelnic na ETCS dotace. Konečně někdo pochopil, že je lepší mit novou lokomotivu …by tam někteří od nás mohli jezdit na exkurze.

Šalina na Špilas

Jak co. Takové 460 a 560, dále 81x na koridorech a další skvosty díky ETCS jsou fuč, a jezdí místo nich nové Pantery a 847.

Twix

To jo, v Rumunsku potká člověk Traxx nebo Vectron na každém kroku, kdepak u nás 🙂