Z cesty pro stavbaře bude nová silnice. Praha propojí Lochkov a Slivenec, cena klesla o polovinu
Oprava úseku D0 mezi Lochkovem a Slivencem. Foto: Ondřej Šuch / Skanska

Realizace samotné stavby potrvá 300 dní.
Realizace samotné stavby potrvá 300 dní.
50 milionu za uriznuti znacky mi prijde docela dost. Byl jsem se tam nedavno projet na kole a jedna se skutecne o luxusni komunikaci, se zakazem vyjezdu, uprostred pole a presto v Praze, pusobi celkem surrealisticky. Pro cyklisty je ale krasna, ackoliv technicky vzato ani cyklisti sem nesmi.
Po uriznuti znacky to asi uz tak ruzove nebude, protoze Waze pro silnici dost mozna najde nejaka kreativni vyuziti ze strany objizdecu zacpy.
ty finance jsou za to, aby se tam vůbec dalo bezpečně jezdit. Zase české chytráctví s pivem v ruce že stačí uříznout značku.. Lidé s tímhle názorem by neměli mít volební právo…
Bezpečně se tam dá jezdit zřejmě už teď, jenom by za případné nehody byl popotahován někdo jiný.
Jakožto místní mohu říct, že je toto pouhá formalita. Silnice už teď léta sloužila místním, i přes ten nesmyslný zákaz vjezdu. Silnice je v lepším stavu než kdejaká jiná silnice a navíc poslední rok už je i oficiálně přístupná.
Co má být vůbec předmětem prací? Silnice je široká, povrch v pořádku. Jen doplní značení?
Ještě k odvedení provozu… jakého? Silnice nespojuje Slivenec s Lochkovem, jedná se pouze o napojení na dálnici D0. Proudy které vedou skrze Lochkov a Slivenec to ovlivní minimálně, neboť je silnice už stejně otevřená
Také se podivuju těm vzletným formulacím o přínosu. V tom úseku od okruhu průjezd legální už nějaký pátek je. Z rozšíření legálnosti bude dejme těžit radotínská oblast „Lahovská“, pro niž to přinese větší komfort. Pro Lochkov se nezmění nic, pro Slivenec také ne. Nová zástavba v Lochkově je plánována více přimknutě k obci. Do Chuchle se tudy nesmí: na zákazu pro všechna motorová vozidel trvají vzhledem k šířkovým poměrům o kus dál policajti (dvě auta se tam nevyhnou, motají se tam chodci, kočárky, chodníky bez bourání plotů nemovitostí se tam nevejdou), stejně tak MČ a logicky ti, co tam bydlí… Číst vice »
otevřena myslíte tím, že je tam zákaz vjezdu kteří řidiči a místní smetánka ve služebních octaviích absolutně nerespektuje? Značka není zeď, chápu…sám píšete, že už léta slouží místním… od svého počátku je to pouze stavební komunikace se zákazem vjezdu a místní ji nemají co používat. Ale jsme v Česku, kde zákaz vjezdu nic neznamená a lidé nedodržují pravidla protože dle jejich úsudku absolventa vysoké škole života je třeba zákaz vjezdu nesmyslný (co ale třeba bezpečnost komunikace atd. to už je jim jedno, protože ten podle nich je zákaz jen značka) Všem kdo vjede do zákazu vjezdu bych na místě sebral… Číst vice »
Nechte si prosim ten histericky krik na doma. Pan nad Vami se jen pta proc sundani znacky zakaz vjezdu stoji desitky milionu
ano, protože se nejedná o pouze sundání značky ale o úpravu komunikace tak aby nebyla nebezpečná pro silniční provoz. ale samozřejmě že tomu rozumíte lépe, chápu. a značka zákaz vjezdu tam stále je, tudíž nezměním názor na to, že kdo tam vjede i přes zákaz je idiot
Sobecký úřednický pohled. Nezájem o ztracený čas, palivo a spaliny všech, kteří musí jezdit delší trasou.
Delší trasa bude pro většinu lidí ovšem právě tato, pokud smím soudit podle jejího umístění. 🙂 Pokud tam byl jen zákaz vjezdu a nikoli vstupu, využití nemuselo být nutně ilegální.
Ne, tím, že je otevřena, myslím, že již před dvěma lety byla cesta oficiálně otevřena (byl zrušen zákaz vjezdu), a to kvůli opravám Slivence a D0.
Nevím, proč se k tomu vyjadřujete, když situaci neznáte.
jezdím okolo každý den, takže situaci znám velmi dobře. proto se k ní také vyjadřuji. Nedávno jsem volal hlídku na cyklisty kteří také zákaz ignorují dost pravidelně
. Jak byl prosím zrušen zákaz před dvěma lety? Zde je foto staré 9 měsíců a značka zákaz vjezdu je jasně viditelná!
https://maps.app.goo.gl/WcBNCwJ4jWqZJwzU7
a mimochodem na té fotce máte krásně zachyceno, jak tudy projíždí modré auto i přes viditelnou značku zákaz vjezdu. Zkuste mi prosím opravdu reálně vysvětlit co lidi vede k tomu tuto značku zcela ignorovat a ještě šířit to, že její projetí je legální, protože tím přeci šetřím svůj čas..
> Jak byl prosím zrušen zákaz před dvěma lety?
u exitu D0
koukal jste se na mnou vložený odkaz nebo tu značku zákaz vjezdu prostě ignorujete? jsou tam u metadata kdy byla fotka pořízena a není to zrovna dávno.
Po parcích slídím, hraju hlídače,
nechtěje, abych ňákou slízl,
já nosím hrdé jméno práskače
a moje přijmení je fízl.
Kdo nejde s námi, ten je rozvraceč,
kdo proti nám, je lump a břídil,
Jsme s vámi; špicl, špeh a donašeč,
konfident, informant a slídil!
jestli je podle vás vyžadování dodržování zákona fízlování, tak je mi vás osobně dost líto. Až totiž toho cyklistu srazí nějaký z místních frajírků v oktávce ( co tam taky nemá co dělat ) kteří rozhodně 50 km/h nejedou (pořád je to silnice na území obce a rychlost zde i před zákaz vjezdu není nijak upravena tudíž i tak by platila padesátka, tak třeba změníte názor. není to veřejná komunikace a ta se z ní teprve stane. Opravdu zdejší diskuzi nechápu (veřejné obhajování porušování zákazu vjezdu – který tam skutečně stále přes ignoraci většiny je a můžete se o tom… Číst vice »
Neobhajuji porusovani pravidel, ale bonzaky na urovni prislusniku Pomocne straze VB proste nemusim.
a co si třeba přečíst i oficiální informace magistrátu, kde je uvedeno, že silnice opravdu pro veřejnost otevřena není a jsou tam popsané i důvody a informace o realizaci zakázky uvedené v článku
https://praha.eu/w/mene-kolon-vice-klidu-praha-propoji-lochkov-a-slivenec-novou-moderni-silnici-a-usetri-22-milionu-korun
A dřív tu silnici nešlo zprovoznit pro běžný provoz?!? Těch let co tam už stojí, uplynulo fakt hodně…
Radni pro dopravu asi mel jine priority…
Těch radních s jinými prioritami asi bylo víc, protože ta silnice tam je minimálně od roku 2007…
neslo, protože ani původně pro provoz určena nebyla a stále není. Neodpovídá normám pro provoz pozemní komunikace, šlo jen o přístup techniky na staveniště. To že tam reálně auto projede neznamená, že je ta komunikace určena k provozu. Jen pitomci z místního okolí si myslí, že jsou dopravní experti a experti na dopravní stavby a podle nich je provozuschopná, což reálně vůbec není a v současném stavu tam auta pustí jen naprostý blázen.
Jel jsem tam párkrát na kole a ta silnice má lepší parametry než naprostá většina trojek v okolí Prahy. Takže ano, je tam zákaz vjezdu, auta tam nemají co dělat, ale v těch Vašich vyjádřeních bych se trochu mírnil… A ano, postavíme silnici, ale pro jistotu tam zakážeme lidem jezdit. Stejná logika jako ano, máme tady silnici, ale radši ji nebudeme opravovat, aby tam náhodou nezačalo jezdit víc aut.
Až na tu poslední větu… Příčina neopravování je zjevně jinde, například v upřednostňování novostaveb, kde si mohou politici rozstříhat pásky ‚na prvočinitele‘. Také stavební konzum si tam užije více. Pouhým zalátáním zase tolik aut navíc nepřitáhnete, bych řekl. Respektive, ne tolik, jako úplně novou kapacitou, případně.
není co mírnit, zákaz vjezdu tam je a to že někdo obhajuje jeho porušování mi prostě už z principu vadí. Za druhé, ta silnice se ani nestavěla s vidinou toho, že tam někdy někdo bude jezdit autem, ale jako čistě stavební silnice pro účely stavby a údržby okruhu a ani její projekt nepočítal s provozem. Tudíž to není tak, že stát postaví silnici a zakáže po ní jezdit jako někde v Kocourkově. Má to důvod. Trasa je nepřehledná, nejsou upravené křižovatky, chybí značení, nejsou nájezdy, místy je tak úzká, že se dvě osobní auta proti sobě nevejdou a i proto… Číst vice »
Idiot je pouze ten, který tvrdí, že zprovoznit silnici pro běžný provoz nešlo dříve. Je nad slunce jasné, že to bude pár milionů stát, ale ta investice se dala realizovat už před dvaceti lety.
Brzdi, ta investice do přeměny stavební silnice na veřejnou komunikaci se dala provést prakticky hned po dokončení stavebních prací. Co na tom zase nechápeš?!? Nejspíš nikdo tu netvrdí, že to mohlo být jen tak bez dalších úprav.