Zdvižné mosty na kanále jsou znovu funkční, zatím na objednávku předem
Vraňansko-hořínský kanál, zdvižný železniční most, Lužec. Pramen: ŘVC
Kapitáni musejí podat žádost o zdvižení mostů do 15 hodin předchozího dne.
Kapitáni musejí podat žádost o zdvižení mostů do 15 hodin předchozího dne.
Mě spíš děsí, co vše máme za instituce spojené s vodou SPS, ŘVC, Povodí. Na těch pár řek by snad stačilo Povodí a hotovo.
To by ale nebyly manažerská místa pro kamarády… Takže je jednodušší zrušit starosty než orgány státní správy..
Zvedací most se nakonec nejvíc využije jako atrakce pro cestující Cyklohráčku..dá se to zvedat i s vlakem?
Jako pouťová atrakce za 500,- osoba 20 min? Dobrý plán ..
Oba ty mosty v Lužci by mohly klidně zůstat nahoře natrvalo a nic by se nestalo. A nemuselo se vymýšlet provizorium, Vraňanský lze ovládat místně.
Celkem by mě zajímalo, kdy někomu docvakne, že nasypat násep bude nakonec z dlouhodobého hlediska výhodnější a jednodušší než současná šaráda se zvedáním…
A že na těch pár nemtrech fakt nevadí větší stoupání, ne nepodobné svážnému pahrbku. Ani případnému nákladnímu vlaku.
Jak případnému nákladnímu vlaku?
Zajímalo by mě které lodě jsou považovány za „odůvodněné případy“ a kdo rozhoduje o jejich „odůvodněnosti“…
Podle toho, jestli je loď vybavena děly
Řečeno slovy básníka…:
Zvedneme si most –
– jeden vlak a dost…🤪