Zdržení až 30 minut a dlouhá objížďka. Dopravu v Praze zasáhne uzavírka Karlovarské, tramvaje pojedou jen na Vypich
Pražská Karlovarská ulice a tramvajová konečná zastávka Bílá Hora. Zdroj: Mapy.cz

Klíčová výpadovka na západ z centra bude mimo provoz celé prázdniny. DPP toho využije k opravě smyčky a trati.
Maí jty uzavírky skvěle koordinované – Plzeňská, Karlovarská, celé Jihozápadní město bude v pr…
„Cílem opravy v Karlovarské ulici je výrazné zlepšení stavu vozovky, zvýšení bezpečnosti a komfortu pro všechny účastníky silničního provozu.“
Fakt všechny, jo? Tak se pochlubte a přehánějte, jak se tento úsek vylepší pro cyklisty? Samostatná cyklostezka? Dánské pásy? Vyhrazený cyklopruh? Ochranný cyklopruh? Nebo zase jen blbé piktogramy? Nebo ani to ne?
Tak to pak potom prosím netvrďte, že tu pro všechny bude nějaké vylepšení, ju?
Cyklista je účastník silničního provozu. Pokud nutně potřebuje jet po Karlovarské v té největší špičce, nikdo mu nebrání. Já bych to nedělal, protože se jí dá celkem pohodlně a bezpečně vyhnout jízdou po okolních komunikacích.
Myslím, že ve výsledku bude úplně celkem jedno, jak OMH straší přehrazením místních ulic citybloky. Západ na mnoha místech zkolabuje a teď jde jen o to, kam až to bude mít dosah a kde to co ovlivní. Jistě již namodelováno, co přinesou souběžné (!) úplné uzavírky a další výživná omezení v této oblasti. Rád bych se mýlil, ale něco mi říká, že největší průsery nastanou v Motole, v Radlické a na napojení barrandovské radiály na (taktéž rozvrtaný) okruh. Náměstka pro dopravu si začnou předhazovat média, snad i taková, která si poradí s tou jeho lehkou arogancí a floskulemi, jež rád… Číst vice »
V pohodě, to se objede po Radlické radiále. I když….moment…
Nechápu, proč je Malý Břevnov trestán výlukou na celou dobu prázdnin. Klidně mohl být kaliforňan někde mezi MB a BH, busy protaženy z BH na MB. Jízda NAD s přestupem na tram na Vypichu je fakt pro masochisty…
OMH říkal, že DPP zas nemá obousměrné tramvaje.
Dle mě by nákup nových prospěl nejen kvantitě, ale i kvalitě této části vozového parku.
Zároveň si ale myslím, že problém je řešitelný tím, že by třeba obousměrná X25 jezdila jenom na Malovanku, a dál by už pokračovala 25 jednosměrná tramvaj. Akorát by to zase mělo nevýhodu v podobě nutného přestupu od Vypichu.
Ukáže to rozšíří na čtyři pruhy plus odbočovací?
Asi úplně (vůbec) nerozuměla jazyk Váš kmen?
Chtělo by to přesunout na přímý úsek, nebezpečné nástupní zastávky ve vnějším oblouku, ve smyčce…
Takže věc na 10 dní se bude zase dělat 2 měsíce? Ve tři odpoledne tam nebude živé duše, stejně jak o víkendu tam bude akorát spící hlídač? Hnus.
Jak malej Jarda… Jen ta studená recyklace na místě má technologickou přestávku 7 dní…
A kdy zasypou příkop a rozšíří ten chybějící cca 1 kilometr na 2+2, aby bylo důstojnější spojení mezi Blankou a letištěm/Pražským okruhem? Když už se kašle na Břevnovskou radiálu a toto rozšíření je dlouhodobě v územním i metropolitním plánu.
To Praha 6 nechce.
A není v tom územním plánu i prodloužení tramvaje? Ne že by to bylo nutné kvůli Jivinám samotným, ale hodil by se přestup na páteřní autobus 225, který tudy projíždí. Smyčka bude i po opravě předpokládám nadále bariérová, protože v tom prostoru se to jinak udělat nedá.
Já mám ve svém šotovýkresu pražských tramvajových linek trať ze Západního Města, přes metro Stodůlky, Jeremiášovu, Slánskou, rovně z kopce okolo OBI na Drnovskou, zastávka Ruzyně a na Dlouhou Míly, k tomu by se propojka z Divoké Šárky rovnou nabízela 😀 jsou to sice malůvky z dlouhého zimního večera, ale tohle by mě smysl dávalo k tangenciálnímu spojení západu města a radiálních linek metra i železnic. Doufám že na tohle jsou dojde, na západě města ty tangenciály fakt chybí
*pardon, z Bílé Hory, Divoká Šárka už je vyřešená 😀
No a nebo i tak 🙂 I když zatím to vypadá že se první postaví tangenta z Motola na Vypich, odtud by se pořád do té Ruzyně přes Bílou horu dalo pokračovat, akorát mimo Řepy. Přijde mi dost škoda mluvit o „pražském tramvajovém okruhu“ a vést ho přes Malostranskou.
Jj, ty plany na „okruh“ jsou pro nas z leveho brehu dost vysmech…
Celkově se na náš levý břeh dost kašle, ono by si kolejové spojení zasloužilo větší množství městských částí obvodů 5 a 6. Třeba taková lanovka ze Sídliště Barrandov na Nové Butovice by po dostavbě všech bytů na Barrandově též smysl dávala a dalo by to absolutně na frak IAD, které to dnes může vzít po okruhu mimo špičku doslova za pár minut.
Vy tu lanovku zaplatíte?
Kdyby se chtělo, tak mohli silnici rozšířit na 2+2 pruhy. Ani by se nemusely bourat budovy, pouze by nová silnice byla místo křoví.
Z obou konců opravovaného úseku silnice 2+2 je.
Jenže se bohužel nechce. Ale ono je to jedno, protože na Malém Břevnově máte přimo stejně jen jeden pruh a na Vypichu též, takže by místo tří „špuntů“ byly jen dva.