Zbavte se auta, veřejnou dopravu budete mít rok zdarma. Frankfurt nabídl lidem netradiční bonus

Vlaky ve Frankfurtu. Foto: Deutsche BahnVlaky ve Frankfurtu. Foto: Deutsche Bahn

Podmínkou je rok nevlastnit auto.

Odebírat
Upozornit na
guest
28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tofifee

MHD zdarma kde to jsme?? Jezdí vždy a všude!! Proč není v centru parkování zdarma?? Naopak stát by měl dotovat i pohonné hmoty a zdanit dopravní podniky, není možné aby měl řidič MHD větší mzdu než živnostník závislý na svém vozidle!!

M19

Troll, kterého už nikde nechtěli? K tomu alkohol? 😉

Tofifee

Ne, jen naštvaný živnostník

Daniel

Prodejte vozidlo, budete mít víc peněz. Logické.

Honza

Tak pokud to volič chtěl, tak ať si to užijí. Pokud na to město má peníze,tak ať.
Ale jak Frankfurt znám, tak si myslím, že tohle město má úplně jiný problém, vlastně celé Německo.

Michal Bartoníček

Zase se autíčkářům leze do zadku. Opět, znovu a pořád. A ostatní uvědomělí občané zase utřou, ti nedostanou nic za to, že zbytečně neucpávají město. Snad Němci přijdou na nějaké lepší řešení.

Kebab

Uvědomělí občané…😃

asdfasdfasdf

není to povinné

Daniel

I v Praze by bylo pro nás všechny levnější přestat dotovat parkování a zábor veřejného prostoru a zároveň MHD, dotovat jen tu MHD. A také přestat dotovat kamionům průjezd po silnicích druhé a třetí třídy. Pak by byly prachy na dostavbu silnic i železnic.

Zakon kaze

Fakt jen Deutschland Ticket? To nedava smysl bez RMV zdarma minimalne v zone 50.

M.Z.

Ruku na srdce, RMV mozna fajn, ale bez ICE k denni dojizdeni k nicemu. A to je problem D-ticketu obecne.

BC100 je super, navic integruje vsechny hlavni mestske. Tu dat za 2000€ misto 4800€ ci kolik dnes stoji. Ta dava smysl. Je nejbliz k “I don’t care ticketu” za rocni fix.

M19

Ruku na srdce. To je blábol co jste napsal.

Kuneš

Němcům už fakt hrabe.

Ares

Jenom rok?

Metro

Ten výprask ve volbách zjevně nestačil.

P_V

Znevýhodnění těch, kteří auto neměli.

Matěj

No a jestli existuje někdo, kdo by vyměnil vlastní auto za roční jízdné je taky dost diskutabilní.

P_V

Přepíše ho na příbuzného bydlícího mimo město.

Berhof

Takový typický čecháčkovský způsob

Martas

Vsadil bych se s Vámi, že to jejich tureckou menšinu napadne taky a ještě si na tom založí byznys 😀

Matěj

Nevim jak v DE, ale u nás bych si to netroufl, jako provozovateli Vám hrozí nepěkné věci zvlášť, když vůz nemáte pod svou „kontrolou“, navíc kvůli něčemu jako je roční jízdenka na MHD pro příbuzného..

mimochodem

Ono se v Nemecku nerozlisuje mezi „vlastnik“ a „provozovatel“? (Nevim, ptam se. U nas je samozrejme mozne byt provozovatelem vozidla, ktere nevlastnim. Typickym scenarem je auto na lizacku, ale jiste lze operovat i s vlastnikem v podobe duveryhodne osoby blizke, pricemz provozovatelem zustavam.)

Air Traveller

kdyz mate auto na lizacku, je majitelem i provozovatelem leasingovka.

Průvodce původní Aleš

600 eur za rok, tedy necelé 2 eura denně. Směšná motivace.

L.

Oni ho mohou normálně prodat. Ale i tak mi přijde, že je to hodně mimo. Já mám auto i lítačku a autem jezídm tehdy, když moji potřebu uspokojit pomocí veřejné dopravy nejde, respektive by to bylo mnohem komplikovanější / pomalejší.

libcha

A když zrovna jedete tou MHD, tak auto parkuje na vašem vlastním pozemku/garáži, nebo na veřejné komunikaci?

Air Traveller

a to je nejak dulezite?