MHD zdarma kde to jsme?? Jezdí vždy a všude!! Proč není v centru parkování zdarma?? Naopak stát by měl dotovat i pohonné hmoty a zdanit dopravní podniky, není možné aby měl řidič MHD větší mzdu než živnostník závislý na svém vozidle!!
Tak pokud to volič chtěl, tak ať si to užijí. Pokud na to město má peníze,tak ať.
Ale jak Frankfurt znám, tak si myslím, že tohle město má úplně jiný problém, vlastně celé Německo.
Michal Bartoníček
2 hodin
Zase se autíčkářům leze do zadku. Opět, znovu a pořád. A ostatní uvědomělí občané zase utřou, ti nedostanou nic za to, že zbytečně neucpávají město. Snad Němci přijdou na nějaké lepší řešení.
I v Praze by bylo pro nás všechny levnější přestat dotovat parkování a zábor veřejného prostoru a zároveň MHD, dotovat jen tu MHD. A také přestat dotovat kamionům průjezd po silnicích druhé a třetí třídy. Pak by byly prachy na dostavbu silnic i železnic.
Zakon kaze
2 hodin
Fakt jen Deutschland Ticket? To nedava smysl bez RMV zdarma minimalne v zone 50.
Ruku na srdce, RMV mozna fajn, ale bez ICE k denni dojizdeni k nicemu. A to je problem D-ticketu obecne.
BC100 je super, navic integruje vsechny hlavni mestske. Tu dat za 2000€ misto 4800€ ci kolik dnes stoji. Ta dava smysl. Je nejbliz k “I don’t care ticketu” za rocni fix.
Nevim jak v DE, ale u nás bych si to netroufl, jako provozovateli Vám hrozí nepěkné věci zvlášť, když vůz nemáte pod svou „kontrolou“, navíc kvůli něčemu jako je roční jízdenka na MHD pro příbuzného..
Ono se v Nemecku nerozlisuje mezi „vlastnik“ a „provozovatel“? (Nevim, ptam se. U nas je samozrejme mozne byt provozovatelem vozidla, ktere nevlastnim. Typickym scenarem je auto na lizacku, ale jiste lze operovat i s vlastnikem v podobe duveryhodne osoby blizke, pricemz provozovatelem zustavam.)
Oni ho mohou normálně prodat. Ale i tak mi přijde, že je to hodně mimo. Já mám auto i lítačku a autem jezídm tehdy, když moji potřebu uspokojit pomocí veřejné dopravy nejde, respektive by to bylo mnohem komplikovanější / pomalejší.
MHD zdarma kde to jsme?? Jezdí vždy a všude!! Proč není v centru parkování zdarma?? Naopak stát by měl dotovat i pohonné hmoty a zdanit dopravní podniky, není možné aby měl řidič MHD větší mzdu než živnostník závislý na svém vozidle!!
Troll, kterého už nikde nechtěli? K tomu alkohol? 😉
Ne, jen naštvaný živnostník
Prodejte vozidlo, budete mít víc peněz. Logické.
Tak pokud to volič chtěl, tak ať si to užijí. Pokud na to město má peníze,tak ať.
Ale jak Frankfurt znám, tak si myslím, že tohle město má úplně jiný problém, vlastně celé Německo.
Zase se autíčkářům leze do zadku. Opět, znovu a pořád. A ostatní uvědomělí občané zase utřou, ti nedostanou nic za to, že zbytečně neucpávají město. Snad Němci přijdou na nějaké lepší řešení.
Uvědomělí občané…😃
není to povinné
I v Praze by bylo pro nás všechny levnější přestat dotovat parkování a zábor veřejného prostoru a zároveň MHD, dotovat jen tu MHD. A také přestat dotovat kamionům průjezd po silnicích druhé a třetí třídy. Pak by byly prachy na dostavbu silnic i železnic.
Fakt jen Deutschland Ticket? To nedava smysl bez RMV zdarma minimalne v zone 50.
D-Ticket platí v celém RMV
Ruku na srdce, RMV mozna fajn, ale bez ICE k denni dojizdeni k nicemu. A to je problem D-ticketu obecne.
BC100 je super, navic integruje vsechny hlavni mestske. Tu dat za 2000€ misto 4800€ ci kolik dnes stoji. Ta dava smysl. Je nejbliz k “I don’t care ticketu” za rocni fix.
Ruku na srdce. To je blábol co jste napsal.
Němcům už fakt hrabe.
Jenom rok?
Ten výprask ve volbách zjevně nestačil.
Znevýhodnění těch, kteří auto neměli.
No a jestli existuje někdo, kdo by vyměnil vlastní auto za roční jízdné je taky dost diskutabilní.
Přepíše ho na příbuzného bydlícího mimo město.
Takový typický čecháčkovský způsob
Vsadil bych se s Vámi, že to jejich tureckou menšinu napadne taky a ještě si na tom založí byznys 😀
Nevim jak v DE, ale u nás bych si to netroufl, jako provozovateli Vám hrozí nepěkné věci zvlášť, když vůz nemáte pod svou „kontrolou“, navíc kvůli něčemu jako je roční jízdenka na MHD pro příbuzného..
Ono se v Nemecku nerozlisuje mezi „vlastnik“ a „provozovatel“? (Nevim, ptam se. U nas je samozrejme mozne byt provozovatelem vozidla, ktere nevlastnim. Typickym scenarem je auto na lizacku, ale jiste lze operovat i s vlastnikem v podobe duveryhodne osoby blizke, pricemz provozovatelem zustavam.)
kdyz mate auto na lizacku, je majitelem i provozovatelem leasingovka.
600 eur za rok, tedy necelé 2 eura denně. Směšná motivace.
Oni ho mohou normálně prodat. Ale i tak mi přijde, že je to hodně mimo. Já mám auto i lítačku a autem jezídm tehdy, když moji potřebu uspokojit pomocí veřejné dopravy nejde, respektive by to bylo mnohem komplikovanější / pomalejší.
A když zrovna jedete tou MHD, tak auto parkuje na vašem vlastním pozemku/garáži, nebo na veřejné komunikaci?
a to je nejak dulezite?