Zbahnělé úseky, špatná údržba. Vykolejení vlaku odhalilo systémový problém Správy železnic
Stav kolejí mezi Kolínem a Kutnou Horou. Foto: Drážní inspekce

K problémům na stejném místě docházelo několik let.

K problémům na stejném místě docházelo několik let.
Kdysi jsme si vyprávěli, že náš tratmistr by se měl zajet podívat do Německa, aby viděl jak má vypadat železniční trať. A německý tratmistr k nám, aby viděl, po čem se dá ještě jezdit.
Kutná Hora – Kolín je prostě zážitkový úsek, kde nám Dobrá správa dopřává plné doušky adrenalinu…
https://youtube.com/shorts/1wC2Tx_jQEo?feature=share
#mynic
Vlnobití na pevnině.
Tak hlavně že veleslavná SŽ zažádala třeba o schválení ke snesení výhybek a 3.koleje v Hoříněvsi.
Na trati,kde je 21 let zastaven provoz osobních vlaků.
Zbytečně vyhozené miliony.
Ale MYNIC,že?
nepripomina mi tenhle bordel nejakej stav mostu v Praze? Tvl. delam nejdrazsi souteze v Evrope a nedokazu si opravit trat u Kolina…. ubohost.
Sice se údržba tratí za poslední léta zlepšila (i když poměru cena / výkon jsem rozpačitý) vůbec si neumím představit, že se tato státní organizace stará o VRT… Dopravci se soutěží na cenu a nikoho v podstatě nezajímá údržba vozidel, ale infrastruktura je pořád černá díra na peníze a vlastně se s tím nedá nic moc dělat…
Netuším, co má s případem společného soutěžení osobní dopravy na cenu.
Jednak tady jezdí s Os ČD v přímém zadání, druhak tady jezdí ČD s R rovněž v přímém zadání a zatřetí vykolejily vagony nákladního vlaku.
Tech 80 km/h nicméně neplatí dokonce ani na SK, a kam se na ně hrabe Hlizov. Takže to asi bude složitější.
Když se vyhazuji peníze na bezvýznamné údržby zastávek, tak se není čemu divit.
co teprve eskalatory a vytahy, modrá zábradlí
Někde to má význam, někde ne. Myslel jsem to spíš obecně, že trať by měla být VŽDY prioritou, zastávky/nádraží až něco druhořadého. Bohužel, mimo koridory je spousta tratí, kde se i do menších zastávek „nalilo“ hromady peněz, ale s tratí neudělalo nic.
Opravdu bylo levnější opakovaně to místo flikovat, než to udělat jednou pořádně? Když k tomu připočítáte i to řešení následků nehody, tak to levnější nebylo určitě.
Promiňte, ale myslel jsem to obecně, že by mělo SŽ v prvé řadě řešit tratě a ne ztrácet čas/peníze rekonstrukcí zastávek.