Zbahnělé úseky, špatná údržba. Vykolejení vlaku odhalilo systémový problém Správy železnic

Stav kolejí mezi Kolínem a Kutnou Horou. Foto: Drážní inspekceStav kolejí mezi Kolínem a Kutnou Horou. Foto: Drážní inspekce

K problémům na stejném místě docházelo několik let.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jaroslav Gregovsky

Kdysi jsme si vyprávěli, že náš tratmistr by se měl zajet podívat do Německa, aby viděl jak má vypadat železniční trať. A německý tratmistr k nám, aby viděl, po čem se dá ještě jezdit.

Dobrá Správa - Odbor výmluv

Kutná Hora – Kolín je prostě zážitkový úsek, kde nám Dobrá správa dopřává plné doušky adrenalinu…

https://youtube.com/shorts/1wC2Tx_jQEo?feature=share

#mynic

N.N.

Vlnobití na pevnině.

Jiří Stančík

Tak hlavně že veleslavná SŽ zažádala třeba o schválení ke snesení výhybek a 3.koleje v Hoříněvsi.
Na trati,kde je 21 let zastaven provoz osobních vlaků.
Zbytečně vyhozené miliony.
Ale MYNIC,že?

cakrtm

nepripomina mi tenhle bordel nejakej stav mostu v Praze? Tvl. delam nejdrazsi souteze v Evrope a nedokazu si opravit trat u Kolina…. ubohost.

Martin

Sice se údržba tratí za poslední léta zlepšila (i když poměru cena / výkon jsem rozpačitý) vůbec si neumím představit, že se tato státní organizace stará o VRT… Dopravci se soutěží na cenu a nikoho v podstatě nezajímá údržba vozidel, ale infrastruktura je pořád černá díra na peníze a vlastně se s tím nedá nic moc dělat…

N.N.

Netuším, co má s případem společného soutěžení osobní dopravy na cenu.
Jednak tady jezdí s Os ČD v přímém zadání, druhak tady jezdí ČD s R rovněž v přímém zadání a zatřetí vykolejily vagony nákladního vlaku.

Tomáš Záruba

Tech 80 km/h nicméně neplatí dokonce ani na SK, a kam se na ně hrabe Hlizov. Takže to asi bude složitější.

Michal

Když se vyhazuji peníze na bezvýznamné údržby zastávek, tak se není čemu divit.

Neznalek

co teprve eskalatory a vytahy, modrá zábradlí

Michal

Někde to má význam, někde ne. Myslel jsem to spíš obecně, že trať by měla být VŽDY prioritou, zastávky/nádraží až něco druhořadého. Bohužel, mimo koridory je spousta tratí, kde se i do menších zastávek „nalilo“ hromady peněz, ale s tratí neudělalo nic.

Filip Jirsák

Opravdu bylo levnější opakovaně to místo flikovat, než to udělat jednou pořádně? Když k tomu připočítáte i to řešení následků nehody, tak to levnější nebylo určitě.

Michal

Promiňte, ale myslel jsem to obecně, že by mělo SŽ v prvé řadě řešit tratě a ne ztrácet čas/peníze rekonstrukcí zastávek.