LOT 3a leaderboard

Zavřené Běchovice, omezení na D11. Dopravu na východě Prahy čekají těžké měsíce

Mapa uzavírek a objízdných tras v Běchovicích. Foto: TSKMapa uzavírek a objízdných tras v Běchovicích. Foto: TSK

Řidiči, kteří dojíždí do Prahy autem z okolí silnic na Hradec Králové či Kolín, čekají velké dopravní  komplikace. První začaly

Zpět na článek
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
železničář v důchodu

Osobní vlaky na kolínské trati jsou ve špičkách na „troješusové“ soupravy „zralé“ už dávno – to jen SŽDC při modernizaci posledních úseků koridoru zařídila, aby se takové soupravy nevešly k peronům zastávek – takže „smůla“ …

mirekk

Asi bych ten problém viděl opačně: nástupiště mají délku 220 metrů, dopravce s touto délkou musí počítat při objednávání souprav.

MichalT

Takže dopravce by si měl pořídit třípodlažní jednotky?

železničář v důchodu

A to jako měl dopravce (ČD) předvídat před už více než 20 roky při objednávání „ešusů“, že mu za 15 roků SŽDC zkrátí původní přes 250 metrů dlouhé peróny na zastávkách až o třetinu? To je poněkud choromyslné, nemyslíte? Délka perónů 220 metrů není na kolínské trati zdaleka všude: třeba nástupiště v Praze-Kyjích byla při „koridorizaci“ zkrácena pod 200 metrů, i v Úvalech jsou nová nástupiště jen cca dvěstěmetrová, a i to už je na regulérní zastavování „troješusů“ málo – a v Českém Brodu je to nové jednostranné nástupiště u 5. koleje dokonce jen 170 metrů dlouhé. A platí to… Číst vice »

AAA

a v těch se bude jezdit vleže aby se vešli pod dráty 🙂