Závada na hodinu zastavila veškerou železniční dopravu na východě Rakouska
Railjet na nádraží ve Vídni. Foto: ÖBB / Harald Eisenberger
Zpoždění nabírají i mezinárodní vlaky Českých drah.
Zpoždění nabírají i mezinárodní vlaky Českých drah.
To by se v Rakousku nebo Nemecku nestalo. Aha, to bylo v Rakousku…
Ve druhých hlavních zprávách na ORFměla událost titulek Lok-down.
Kéž by se i u nás za dlouhý čas zastavila doprava kvůli poruše na 1 hodinu, aby o tom musela psát česká a zahraniční masmédia.
Tak si říkám, jestlipak tam také strhávají hákovnice tak často. Staveb a výluk tam mají taky hodně.
Hákovnice nestrhávají, neb je nemají. 🙂
Top co se u nás děje tak nějak obden, tak jim se stane 3 x do roka… a už je z toho DRAMA 🙂
Každý den by tu mohli psát o berounském koridoru, o I. koridoru.. uzlu Praha atd.
Nejabsurdnější je, že ÖBB měli zrovna dneska marketingovou akci „Pünktlichkeitstag“ (den dochvilnosti).
Představa že vyhlásí den solární energie … a trefí zatmění.
PZB se rozbilo? 🙂
PZB není centralizované
Asi nemáš představu jak PZB funguje, že ne?
To je něco jiného. Ale slyšel jsi o tom.
Tohle jsou stejně zajímavé věci … porucha “jednoho” stavědla rozbije provoz v tak velké oblasti …
Když je porucha na „stavědle“ třeba Praha hl.n., Brno… také to postihne velkou oblast okolo
Nebylo to něco jako CDP?
jo, to by smysl dávalo.
Ale když se řekne stavědlo – nemůžu si pomoct, představím si věž na jednom či druhém konci stanice, , odkud se řídí dané zhlaví 😀
Nemusí. Dnes se pojem „stavědlo “ vztahuje na celý systém řízení stanice. Zkratka ESA znamená Elektronické Stavědlo AŽD.
Není to tak dávno, co vypadla elektrika v České Třebové.
Nekdo omylem vyhodil jistic..
Kam ho vyhodil ?
do povětří, proto taková výluka
Do sběru. To se tak dělá, je pak na chlast a cigára.
nebo káva v klávesnici