Zátopek může konečně jezdit do Německa, ČD tam už ale počítají s vectrony
Lokomotiva 380, D1 Express, Praha hl.n., foto: České dráhy
České dráhy získaly s několikaletým zpožděním všechna potřebná povolení pro provoz lokomotiv řady 380 se svými soupravami v Německu až
Taky vam neprijde jako nahoda, ze se to podarilo schvalit zrovna v momente, kdy je uz jasny, ze tam bude jezdit Vectron a tim padem CD nema potrebu nasazovat tam r. 380?
A také až si ji na stejnou rychlost pořídily DB…
No spíš to souvisí s tou německou verzí lokomotivy, která se testuje docela fest a starší sestře mohla pomoci.
nešťastná lokomotiva… Měla přijít mnohem dříve a v jiných sériích, bohužel se po sametové revoluci dlouho nedělalo nic…
vlastně dělalo, ale pouze manažersky…
škoda má novýho majitele a ti z čd vypadli zlatým padákem. Já bych té lokotce dal šanci, zaměstnává český lidi.
https://www.youtube.com/channel/UCKALSzegyqXD20Fvrr_AqCw?view_as=subscriber
Prej se jim u Břeclavi rozpojil InterPanter. No vlak vyšší kvality kde se ani lamela nevytočí by mohli ukázat v Deutschlandu, jestli to tam nechcou….. Podobnou problémovou investicí byl kdysi Kraken, kterého odstavili hodně hodně brzo. Holt to je tak, když se investuje z cizích zdrojů…..
Rozpojení IP zavinilo zahoření v elektronice ovládání vlivem tepelné destrukce prvku a zkratu. To se může stát u čehokoliv. Je to jen stroj.
Kraken jezdil na „digitální“ prototyp z prototypových nevyráběných dílů docela dost dlouho..
Se divím, že když to mají vyvinuté, že neudělají třeba Cargo verzi na 160 bez uhlíkových komponent. Ale oni raději vyvedli 10 miliard na dividendách, než aby investovali třeba ještě 0,5. Takže se není čemu divit, že Pesa je už dávno dál. A arbitráž možná působí i na jiné potencionální zákazníky.
Celá tahle kauza se vleče ve znamení debility – ČD stanovily naho*no podmínky smlouvy, Škoda je vzala zcela nekorektně na hůl, soud paradoxně podpořil vychcánka a Němci nevím, na co si hrajou..
Už není potřeba lokomotivy na DB, tak už není potřeba zdržovat vydání povolení. Účel to splnilo, podpořil se Siemens, ikdyž je pravda, že mnohem pohodlnější a s lepšími jízdními vlastnostmi.
Spíše se podpořila ta rakouská leasingová firma, od níž je mají ČD pronajaté.
A jimje dal Siemens zadarmo?