Zátopek může konečně jezdit do Německa, ČD tam už ale počítají s vectrony

Lokomotiva 380, D1 Express, Praha hl.n., foto: České dráhyLokomotiva 380, D1 Express, Praha hl.n., foto: České dráhy

České dráhy získaly s několikaletým zpožděním všechna potřebná povolení pro provoz lokomotiv řady 380 se svými soupravami v Německu až

Zpět na článek
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomas

Taky vam neprijde jako nahoda, ze se to podarilo schvalit zrovna v momente, kdy je uz jasny, ze tam bude jezdit Vectron a tim padem CD nema potrebu nasazovat tam r. 380?

Roman

A také až si ji na stejnou rychlost pořídily DB…

Michal

No spíš to souvisí s tou německou verzí lokomotivy, která se testuje docela fest a starší sestře mohla pomoci.

vagonář

nešťastná lokomotiva… Měla přijít mnohem dříve a v jiných sériích, bohužel se po sametové revoluci dlouho nedělalo nic…

vagonář

vlastně dělalo, ale pouze manažersky…

petr

škoda má novýho majitele a ti z čd vypadli zlatým padákem. Já bych té lokotce dal šanci, zaměstnává český lidi.

Jan Sova

Prej se jim u Břeclavi rozpojil InterPanter. No vlak vyšší kvality kde se ani lamela nevytočí by mohli ukázat v Deutschlandu, jestli to tam nechcou….. Podobnou problémovou investicí byl kdysi Kraken, kterého odstavili hodně hodně brzo. Holt to je tak, když se investuje z cizích zdrojů…..

Karel

Rozpojení IP zavinilo zahoření v elektronice ovládání vlivem tepelné destrukce prvku a zkratu. To se může stát u čehokoliv. Je to jen stroj.

Elb

Kraken jezdil na „digitální“ prototyp z prototypových nevyráběných dílů docela dost dlouho..

Jan

Se divím, že když to mají vyvinuté, že neudělají třeba Cargo verzi na 160 bez uhlíkových komponent. Ale oni raději vyvedli 10 miliard na dividendách, než aby investovali třeba ještě 0,5. Takže se není čemu divit, že Pesa je už dávno dál. A arbitráž možná působí i na jiné potencionální zákazníky.

Roman Srp

Celá tahle kauza se vleče ve znamení debility – ČD stanovily naho*no podmínky smlouvy, Škoda je vzala zcela nekorektně na hůl, soud paradoxně podpořil vychcánka a Němci nevím, na co si hrajou..

Petr

Už není potřeba lokomotivy na DB, tak už není potřeba zdržovat vydání povolení. Účel to splnilo, podpořil se Siemens, ikdyž je pravda, že mnohem pohodlnější a s lepšími jízdními vlastnostmi.

František

Spíše se podpořila ta rakouská leasingová firma, od níž je mají ČD pronajaté.

Martin

A jimje dal Siemens zadarmo?