Záplata na malé autobusy pro Karlovarský kraj. Větší vozidla dodají SOR a Iveco
Nové autobusy pro Karlovarský kraj. Foto: FB Petra Kulhánka
Dvacet nových autobusů by mělo vyjet do konce roku.
Dvacet nových autobusů by mělo vyjet do konce roku.
TVL tak někdo postaví JŘ na mikrobusech po pár dnech se zjistí že kapacita mikrobusů mnohde nevyhovuje a z tendru na doplnění vozidel vylezou dvě tříosy a x dvanáctimetrových (standartních ) vozů. Jako kterej neumětel to psal tu puvodní zadávačku.
Hochu, slyšel jsem, že údajně kapacity vymýšleli jen z dat ze strojků, ale řidiči mnohdy kradli jízdný a nevydávali jízdenky.
Do toho ještě prej nějakej expert vzal počty cestujících na dané lince za den a udělal PRŮMĚR. Když ráno jede 50 lidí a odpoledne 5, průměr je sice 27, ale stále tam ráno potřebuješ nacpat těch 50 lidí…
Řidiči sice kradli, dokonce bych dokázal říct kteří, ale rozhodně ne tolik, aby to z tříosy udělalo dodávku 🙂 Tohle je opravdu naprosto ukázková neschopnost někoho v kanceláři.
Jako sorry. ale taky jsem jezdil s kasou takže vím co je a není možné a o kdyby to udělali průměr cestujících za den tak se nemůžou dostat na takový hausnumera. TVL to by tam ty šoféři museli ukrást 95% tržby.
Asi „nejlepší“ kraj, co s vyhánění lidí z veřejné dopravy týká
A přitom kraje okolo mají naopak VHD na super úrovni, jen nám tady zůstal skanzen, takovej osamocenej ostrůvek, kterej se provozuje, aby měl někdo všimný a na lidi se z vysoka se…
Ale keců o moderní krajské dopravě a podmínkám pro lidi, aby se sem vraceli zpátky, těch je.
A já se teď těším, co udělají s těmi 20 původními SOR/Rošery nakoupenými na dotace…náhradní díly, na posily tam kde to kapacitně nadále nebude stačit?
Fakt náš kraj na co šáhne, to špatně…
To i kdejaký jiný kraj, kraje nemají vůbec být a když už, tak tři – Čechy, Moravskoslezsko a Praha. Odpovídalo by to velikosti krajů/zemí v Německu či v Polsku a ušetřilo by se značně za duplikovanou agendu. Nehledě na to, že by se pro tři kraje našlo více odborníků do řízení.
O SORky není třeba se bát, jsou velké, využijí se. Pokud jde o Rošera, čekal bych, že se s úspěchem využijí jako záloha za to, co je na dílně 🙂 Tyhle malé dodávky nemívají velkou trvanlivost. Čest výjimkám.
Jaký smysl má kupovat 7 dvanáctimetrových busů hybridních a 7 nehybridních?
Jaký smysl má kupovat jenom autobusy o velikosti maximálně 10.5 metrů? Je to Karlovarský kraj, nehledejte logiku v něčem co jí postrádá…
Možná tam, kam se 12m dostává obtížně či se na konečné stěží vytočí. Vzpomeňte na kruháč v Třebíči. Někde je tak málo prostoru trvale, ten v Třebíči byl dočasný.
No tohle rozhodně není ten případ. Prostě specifikaci těch busů psal debil.
Tomu se říká hybridní hybridnost – je to hybridní jen napůl 🙂
Řekl bych, že mají závazek mít do nějakýho roku 50% nízkoemisních autobusu, kam se počítá i ten hybrid. Víc než 50% tedy nepotřebují.
Mildy se do definice hybridnosti nevejdou, pouze pokud mají zásuvku pro externí „napájení“.
Treba se jim podari tam nekam narvat zasuvku ‚na Prazaka‘ … ale pak je rozdeleni pohonu divne. Do kopcu je to malo a na rozjezdy a zastavovani by se to hodilo u vsech.