Západní obchvat Krnova získal územní rozhodnutí, stavět se má v roce 2027

Vizualizace západního obchvatu Krnova. Foto: ŘSDVizualizace západního obchvatu Krnova. Foto: ŘSD

ŘSD se s městem dohodlo na stavbě lávky přes obchvat pro pěší a cyklisty.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiřík

Super konečně dojedu do Bruntálu jako člověk

Medvěd

Už aby to bylo hotové. Pak budu převádět srnky a zajíce po těch lávkách…

Pavel Q

Připadá mi, že v zájmu propustnosti krajiny by byly lepší ekodukty než lávky. Také je zvláštní, že lávky má stavět a následně udržovat město a ne ŘSD, které původní trasy přeruší.

Jan z Rokycan

Je nějaký plán s navazující I/45 do Polska? On tam kdovíjak velký provoz není, ale silnice šířky 5 m, která nemá ani středovou dělicí čáru vypadá spíš na III. třídu. Ještě ve staré aleji, kde trpí řidiči i stromy.

Jan z Rokycan

Oprava: Tak on ten provoz je jen slušný, jen ve CSD 2020 i přes veškerou snahu o věrohodnost fixluje omezený přeshraniční provoz.

Jan z Rokycan

Pěkné díky, ale teda UR z roku 2002, to je teda tempo přímo vražedné…

Pepa

Na tento kousek I 45 (ulice Petrovická) čekají Poláci a až poté dostaví obchvat Głubczyc (Hlubčic) mezi ulicemi Raciborska (Ratibořská, DW 416) a Oświęcimska (Osvětimská, DK 38).
https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=17.8299858&y=50.2007101&z=14

t t

asi byla otazka spise na I/57 na Bartultovice. kde se pokud vim uvazuje o narovnani zatacky nekde u Albrechtic….

Jarda Š.

Uspořádání 2+1 v celé délce mi přijde předimenzované s ohledem na to, že půjde o relativně málo vytíženou silnici I. třídy. Stoupací pruh by postačoval jen v tom nejprudším stoupání za mostem přes Jelení potok. Uspořádání křižovatky na jižním konci obchvatu nereflektuje, že místní doprava Bruntál – Krnov dominuje nad tranzitní, hodila by se tam spíš OK s by-passy než styková.

Kebab

Stoupací pruh by měl být na novostavbě silnice první třídy standard.

Jarda Š.

Když je stoupání do 5 procent a jde o silnici s intenzitou dopravy do 8 tis. aut denně, tak se bez stoupacího pruhu obejdete.

Jan M

Tady nám někdo myslí jen na dnešek. A co za 5-10 let?

Adamgolias

To už bude nad minulostí.

X 1

8 tisíc vozidel před deseti roky, letos nebo za 25 let?

Jarda Š.

To území se spíš vylidňuje, než že by tam byl nárůst obyvatelstva a průmyslu. a když bude konečně dobudována dálnice z Brna do Vratislavi, tak tam i tranzitní dopravy ubude, tudíž nemá smysl tu silnici naddimenzovat.

Jiří Kocurek

A není náhodou vylidňování způsobeno tím, že je tam infrastruktura na dvě věci a nic se pořádně nedá přívézt/odvézt, cokoliv vyrábět je lepší jinde?

Frantisek

A nemělo by dostat přednost zlepšení železnice, pokud tedy silnice první třídy nestačí? Je tam hned několik nevyužitých, přerušených či nedostavěných tratí.

Asd

Tak nějak. Je vždy lepší myslet dopředu a trošku velkoryse. Stačí se podívat do Polska.

Wenzel

Jarda Šetřílek