Západní obchvat Krnova získal územní rozhodnutí, stavět se má v roce 2027

Vizualizace západního obchvatu Krnova. Foto: ŘSDVizualizace západního obchvatu Krnova. Foto: ŘSD

ŘSD se s městem dohodlo na stavbě lávky přes obchvat pro pěší a cyklisty.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiřík

Super konečně dojedu do Bruntálu jako člověk

Medvěd

Už aby to bylo hotové. Pak budu převádět srnky a zajíce po těch lávkách…

Pavel Q

Připadá mi, že v zájmu propustnosti krajiny by byly lepší ekodukty než lávky. Také je zvláštní, že lávky má stavět a následně udržovat město a ne ŘSD, které původní trasy přeruší.

Jan z Rokycan

Je nějaký plán s navazující I/45 do Polska? On tam kdovíjak velký provoz není, ale silnice šířky 5 m, která nemá ani středovou dělicí čáru vypadá spíš na III. třídu. Ještě ve staré aleji, kde trpí řidiči i stromy.

Jan z Rokycan

Oprava: Tak on ten provoz je jen slušný, jen ve CSD 2020 i přes veškerou snahu o věrohodnost fixluje omezený přeshraniční provoz.

Jan z Rokycan

Pěkné díky, ale teda UR z roku 2002, to je teda tempo přímo vražedné…

Pepa

Na tento kousek I 45 (ulice Petrovická) čekají Poláci a až poté dostaví obchvat Głubczyc (Hlubčic) mezi ulicemi Raciborska (Ratibořská, DW 416) a Oświęcimska (Osvětimská, DK 38).
https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=17.8299858&y=50.2007101&z=14

t t

asi byla otazka spise na I/57 na Bartultovice. kde se pokud vim uvazuje o narovnani zatacky nekde u Albrechtic….

Jarda Š.

Uspořádání 2+1 v celé délce mi přijde předimenzované s ohledem na to, že půjde o relativně málo vytíženou silnici I. třídy. Stoupací pruh by postačoval jen v tom nejprudším stoupání za mostem přes Jelení potok. Uspořádání křižovatky na jižním konci obchvatu nereflektuje, že místní doprava Bruntál – Krnov dominuje nad tranzitní, hodila by se tam spíš OK s by-passy než styková.

Kebab

Stoupací pruh by měl být na novostavbě silnice první třídy standard.

Jarda Š.

Když je stoupání do 5 procent a jde o silnici s intenzitou dopravy do 8 tis. aut denně, tak se bez stoupacího pruhu obejdete.

Jan M

Tady nám někdo myslí jen na dnešek. A co za 5-10 let?

Adamgolias

To už bude nad minulostí.

X 1

8 tisíc vozidel před deseti roky, letos nebo za 25 let?

Jarda Š.

To území se spíš vylidňuje, než že by tam byl nárůst obyvatelstva a průmyslu. a když bude konečně dobudována dálnice z Brna do Vratislavi, tak tam i tranzitní dopravy ubude, tudíž nemá smysl tu silnici naddimenzovat.

Jiří Kocurek

A není náhodou vylidňování způsobeno tím, že je tam infrastruktura na dvě věci a nic se pořádně nedá přívézt/odvézt, cokoliv vyrábět je lepší jinde?

Frantisek

A nemělo by dostat přednost zlepšení železnice, pokud tedy silnice první třídy nestačí? Je tam hned několik nevyužitých, přerušených či nedostavěných tratí.

Asd

Tak nějak. Je vždy lepší myslet dopředu a trošku velkoryse. Stačí se podívat do Polska.

Wenzel

Jarda Šetřílek