Tohle neschopné vedení letiště by už mělo konečně skončit. Před několika lety Budapešt a Varšava zaostávaly za Prahou, teď je to přesně naopak. Vídeň se Praze vzdaluje stále víc.
Místo aby těch 700 korun z každé letenky, co si pražské letiště účtuje, šlo do rozvoje letiště a zlepšení služeb pro pasažéry, tak oni si budou raději stavět soukromý parkovací dům pro sebe, aby náhodou nemuseli jezdit do práce autobusem jako ostatní lidi.
Takže co konkrétně by se na letišti mělo zlepšit, aby se vám tam více líbilo, jsme se nedozvěděli. Zato už víme, že byste personál nahnal do autobusů. Pozdravujte Nesmrtelnou tetu.
AAAA
2 měsíců
Můžu se zeptat na dotaz trochu mimo, kde nyní parkují zaměstnanci (crew) ČSA a SW.
to sice ano, ale … pokud by se měly realizovat zelené sny místních aktivistů, tak je jeich kapacita zcela nedostačující (v podstatě nulová) vůči potřebným místům.
Aha, tak budete místo toho sedět v plechovce, která otravuje život ostatním. 🤣
Vaše představa života bez auta je opravdu směšná. 🤣🤣🤣 Nicméně nevnucujte ostatním, že je to normální a už vůbec ne to, že by se měli přizpůsobit vašim autíčkářským potřebám.
Doma nesedím, používám veřejnou dopravu, kolo a hlavně nohy. Mám procestovanou republiku. Pokud jde o vnucování něčeho, tak lidi kteří bez auta neumí udělat ani ránu, ti vnucují plechovky na každém kroku.
jinak, vyhazovat lidi z prace kvuli tomu, ze bydli na vesnici a do prace musí autem – to je vskutku naprostý vrchol ohleduplnosti.
proč si nevezmete příklad z vlastních rad zaměstnancům letiště – a pokud vam vadí auta, tak se prostě odstěhujte někam na samotu. máme v republice spoustu míst, kde je aut minimum, pannenská příroda a čistý vzduch.
Vám to odrážení ušima jde asi dobře. 😀
Jste opravdu zoufalá osoba. Divím se, že z toho auta vůbec vylezete ven. Kvůli vám a vám podobným jsou města takhle zaneřáděná, naštěstí se to pomalu obrací. Tuhle bohapustou zábavu si provozujte doma na zahradě. Dělejte si, co chcete, ale na svým a nenuťte to ostatním. 🙂
Netrapte se tím. Naštěstí máme demokracii, kde rozhoduje většina a ne pár extremistických fanatiků. Ti by nejraději za vlastnictví auta rovnou sekali ruce a vrátili by nás přinejmenším do koňky.
popravdě u nás všechny linky typu 300 a vejš jezdí týdnu našlapané a o víkendech je šance, že si nesednete. Kdysi zavedli, že v Praze přejdou do normálního zastávkového módu bez nutnosti ukazovat jízdenku a v rámci pražského pásma do nich kolikrát ani nejde nastoupit. Tak by mě zajímalo, které konkrétní linky jezdí u vás prázdné…
nejezdí jen na metro, ale i na vlak p , netuším kolik z těch lidí končí v Praze a kdo pak jede na letiště 🙂 Příště rovnou napište, že máte na mysli autobusy jezdící na letiště . Pak ještě otázka, oni ti zaměstnanci letiště nejezdí převážně “ z Prahy“ a letiště není součástí Prahy ??
ale zaregistroval, garáže pro zaměstnance letiště a vy si zde píšete o vzduch vozících autobusech 🙂 , čímž se asi snažíte evokovat myšlenku, že Letiště Praha je jediný zaměstnavatel v Praze, kde nepracují pražáci a kam jezdí prázdné autobusy z několika vesnic…
a vite ze i jo .. na kraji jednoho docela velkýho českýho města (toho největšího) bydlím, a v praze se vyskytuju tak nějak denně..
a nevšiml jsem si, že bychom vam zakazovali jezdit na kole, chodit pěšky, že bychom protestovali proti stavbě cyklostezek a další podobné infrastruktury..
takže ano, rozhodně vám život neomezujem.
apropo – mohu pouzit stejny argument, jaky jste tu chtěl na zamestnance letiste aplikovat vy – pokud vam ve meste vadi auta, odstehujte se nekam, kde auta nejsou 🙂
ano, protože by jim jezdila za barákem a dělala kravál.
(nesouhlasím s nimi, ale chápu je – stejně, jako někteří místní se cítí obtěžování auty, a zakazovali by je všem, tak holt se pár lidí na P6 cejtí obtěžováno vlakem … proč by nemohli použít stejný přístup k věci?)
To jsou pusté kecy, kde jsem vám zakázal jet autem? Jen jsem reagoval na vaše nedoložená tvrzení o autobusech vozících vzduch.l které jste jako “ fakt “ zatáhl do diskuse.
Vaše metoda diskuse je tedy pouhé nálepkování místo prosté obhajoby “ faktů “ které jste do debaty vnesl….
zkuste prozradit, jakbyste řešil autobusovou dopravu lidí z většího množsžví vesnic, z nichž každýmu začíná šichta jinak?
ano, muzete tam nasáčkovat dvacet linek, které to b udou co hodinu hoblovat, aby to tak nějak objely, ale výsledkem bude, že vám bude jezdit dvacet prázdných busů.
zkuste se prosím nejdřív zamyslet, o čem je řeč, o čem je článek, a pak pochopíte, proč jsem do diskuse vtáhl prázdné autobusy.
arugment, že 300 kové busy z čech do Prahy jsou plné, je v tématu o dopravě zaměstnaců na letiště celkem irelevantní.
– pár (hodně) stovek lidí, pocházející z vesnic kolem
– šichty začínají a končí dost nepravidelně , dle potřeby organizací na letišti (není to práce 9 – 17)
– vesnic je tam spousta, v každý může být třeba 2, 3 lidi, každý s jinou pracovní dobou
U nás (v pohraničí !) máme zastupitelstvo, které se snaží zajistit dobrou dopravní obslužnost. U Prahy jste zjevně v nevýhodných podmínkách. Takže omluva.
Pomůže jim se rozhoudnout, že na letišti už pracovat nechtějí, protože se jim tam špatně jede. Místo nich nastoupí ti, kteří budou mít dobrou dopravní obslužnost tím vlakem nebo trolejbusy.
Říká se tomuto procesu neviditelná ruka trhu.
Zaměstnanci letiště co bydlí někde podél trasy vlaku už nejspíš teď většinou jezdí spíš MHD než autem. Na letišti ale dělá spousta mimopražských – není to jak Amazon, kde se postavila vlaková zastávka, ale nejvíc lidí tam lifrují busy z Kadaně a Klášterce nad Ohří, ale podíl mimopražských je taky vysoký. V případě Kladna ten vlak samozřejmě pomůže, jiné směry ale moc neřeší.
Proč bych jezdil do práce na letiště MHD, když sockou jedu hodinu a patnáct minut, autem dvacet minut? Nechápu proč bych to měl dělat…. to ještě nemluvím o ceně…. sockou 100 Kč denně, autem padesát korun denně….
Nikde není napsáno, že se parkování nezpoplatní či se z něj později nestane placený Parking XY pro turisty. Známe to – nalákat a pak zpoplatnit pod nějakou bohulibou (nejlépe ekologickou) výmluvou.
mi to připadá jak zlý sen…platí se miliardy za veřejnou dopravu aby se nakonec podpořila osobní. Asi by to chtělo nějaké parkoviště zrušit a nasadit větší taxíky…
… říká člověk, který o pár příspěvků výš navrhuje, aby nějakých 40 – 50 autobusů vozilo jednotky lidí … jen prostě proto, že prostě ideologie říká, že auta jsou fuj, a všude nacpem autobus, i když bude vozit jednotky lidí
gratuluji. jste na úrovni eko-aktivistů, co si na konference lítají bizjety.
Nějak se jim to zaseklo. Místo Parkingu A (Smart) už mělo stát dávno něco nového, co by odpovídalo dnešním parametrům a ne rozměrům Š105. Byly i plány na nové parkingy na Habeši…
Přesně, zrušme letiště, dejme tam stojany na kola a ustájení koní. A ekoextrémisti budou slavit. Jen nevím, co by udělali s osobami, co se hůř pohybují (senioři) a rodinami s malými dětmi, kteří to auto prostě potřebují. Asi ukamenovat, holotu…
Vy jako extrémista můžete slavit už teď. Automobilismus se díky vám a vašim kumpánům dostal do takového extrému, že se z něj budeme dlouho vzpamatovávat.
Píše, že když zaměstnavatel klíčové infrastruktury chce něco udělat pro své zaměstnance, v tomto případě zpříjemnit jim dojíždění do práce, protože stát na to dlouhodobě dlabe a chce si tak stabilizovat kádr, tak je zlý, zlý, ošklivý a nebude si s ním hrát na písku…..
Jeste bych se zeptal, neb uz to po vysvetleni kolegou chapu – parkovaci dum pro zamestnance bude mit citelny dopad na dopravu v cele severni prazske aglomeraci?
To nevymyslis – vsichni jsme si uz zvykli, ze zeleni ideologove maji tendence si vymyslet, ale ze az tak?
Tohle neschopné vedení letiště by už mělo konečně skončit. Před několika lety Budapešt a Varšava zaostávaly za Prahou, teď je to přesně naopak. Vídeň se Praze vzdaluje stále víc.
Místo aby těch 700 korun z každé letenky, co si pražské letiště účtuje, šlo do rozvoje letiště a zlepšení služeb pro pasažéry, tak oni si budou raději stavět soukromý parkovací dům pro sebe, aby náhodou nemuseli jezdit do práce autobusem jako ostatní lidi.
Takže co konkrétně by se na letišti mělo zlepšit, aby se vám tam více líbilo, jsme se nedozvěděli. Zato už víme, že byste personál nahnal do autobusů. Pozdravujte Nesmrtelnou tetu.
Můžu se zeptat na dotaz trochu mimo, kde nyní parkují zaměstnanci (crew) ČSA a SW.
Někteří u Terminálu 3, někdo u APC, jiní kousek od zastávku U Hangáru. Možná jsou ještě další místa, ale o těchto jsem slyšel.
Díky
ČSA má ještě nějaké zaměstnance?
U apc parkuji jen zamestnanci letiste. Crew sw/csa bud v parkingu D nebo u POPu a dojizdi shuttlem.
Diky
Jo, jo. A kdypak se i v Praze dočkáme parkovacích domů a podzemních garáží, jak je zvykem v mnoha civilizovaných zemích?
Tak nečekejte a změňte bydliště, jděte třeba bydlet k hranicím.
Už jsme se dočkali dávno. Jak parkovacích domů, tak pozdemních garáží, je v Praze spousta.
to sice ano, ale … pokud by se měly realizovat zelené sny místních aktivistů, tak je jeich kapacita zcela nedostačující (v podstatě nulová) vůči potřebným místům.
Takže ne, ničeho jsme se nedočkali.
Pokud by se měly realizovat benzínové sny auto aktivistů, byl by každý druhý barák ve městě parkovací dům.
proč? nám stačí ulice.
do parkovacích domů a garaží chcete auta z ulic vystrnadit vy – takže je nejdřív budete muset postavit.
Must postavit? Proč muset? Bez auta neumíte žít?
Neumím, a ani nechci. A stejně jako já i většina lidí.
Pokud chcete sedět zavřenej doma, a nic nedělat – sedte si zavřenej doma, a nic nedělejte.
Ale nevnucujte tento životní styl ostatním.
Aha, tak budete místo toho sedět v plechovce, která otravuje život ostatním. 🤣
Vaše představa života bez auta je opravdu směšná. 🤣🤣🤣 Nicméně nevnucujte ostatním, že je to normální a už vůbec ne to, že by se měli přizpůsobit vašim autíčkářským potřebám.
radi 3 hodiny v plechovce, nez 5 hodin v buse ci vlaku.
nesudte ostatni jen podle sebe.
Zatím bezostyšně posuzujete ostatní podle sebe vy. 😀
Doma nesedím, používám veřejnou dopravu, kolo a hlavně nohy. Mám procestovanou republiku. Pokud jde o vnucování něčeho, tak lidi kteří bez auta neumí udělat ani ránu, ti vnucují plechovky na každém kroku.
klidne se muzete stavet na hlavu a u toho se odrazet usima.
ale kdyz jedu nekam 100km od prahu (nebo taky treba 1000) tak to nepojedu ani na kole, ani pesky.
takze si delejte co chcete, ale nenutte to ostatnim.
Být ohleduplný k okolí je stavění se na hlavu? Proč?
ne, vy nejste ohleduplny k ostatnim.
naopak, jste k ostatnim arogantni, prosazujete jen svou pravdu, a podle svych predstav byste omezoval a narizoval ostatnim, co maji delat.
Jasně.
Nic nenasvědčuje tomu, že byste byl k ostatním ohleduplný.
jinak, vyhazovat lidi z prace kvuli tomu, ze bydli na vesnici a do prace musí autem – to je vskutku naprostý vrchol ohleduplnosti.
proč si nevezmete příklad z vlastních rad zaměstnancům letiště – a pokud vam vadí auta, tak se prostě odstěhujte někam na samotu. máme v republice spoustu míst, kde je aut minimum, pannenská příroda a čistý vzduch.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29
ja vim, je to smutné, když dojedete na váš vlastní argument .)
Svoje argumenty jsem vypsal, nyní nehodlám dále krmit trolla.
Vám to odrážení ušima jde asi dobře. 😀
Jste opravdu zoufalá osoba. Divím se, že z toho auta vůbec vylezete ven. Kvůli vám a vám podobným jsou města takhle zaneřáděná, naštěstí se to pomalu obrací. Tuhle bohapustou zábavu si provozujte doma na zahradě. Dělejte si, co chcete, ale na svým a nenuťte to ostatním. 🙂
diagnoza hezká, ale poněkud mimo. do prahy autem nejezdim, protože není důvod do prahy autem jezdit.
nekdo vám něco nutí? jediný, kdo tady něco někomu nutí jste vy a vaši kolegové.
Netrapte se tím. Naštěstí máme demokracii, kde rozhoduje většina a ne pár extremistických fanatiků. Ti by nejraději za vlastnictví auta rovnou sekali ruce a vrátili by nás přinejmenším do koňky.
Na celététo diskuzi nevidím jeden jediný příklad extremismu. Ukažte kde je co extrémistického.
Nálepka víc než argument?
Ulice nejsou na parkování ani postávání. 😉
Proč by se měly stavět další, když ty stávající zejí prázdnotou?
Ty už v Praze existují. Co tam máte dál?
Snem mistní zelené úderky je zjevně Severní Korea a ty krasné prázdné bulváry bez aut 🤦♂️
Tolik k udržitelné dopravě v Praze a jejím okolí…
vám snad autobusy vozící vzduch a jednoho dva lidi z vesnic v okolí přijdou udržitelnější?
bylo by fajn se někdy podívat za hranice města – život se neodehrává jen v Praze, kde máme kvalitní MHD.
popravdě u nás všechny linky typu 300 a vejš jezdí týdnu našlapané a o víkendech je šance, že si nesednete. Kdysi zavedli, že v Praze přejdou do normálního zastávkového módu bez nutnosti ukazovat jízdenku a v rámci pražského pásma do nich kolikrát ani nejde nastoupit. Tak by mě zajímalo, které konkrétní linky jezdí u vás prázdné…
to je sice hezke, ze u vas 300 linky jezdi plne. ty ale jezdi na metro do mesta a svazi lidi domprqhy.
prectete si muj prispevek nize o tom, jaka je realita práce na letisti.
nejezdí jen na metro, ale i na vlak p , netuším kolik z těch lidí končí v Praze a kdo pak jede na letiště 🙂 Příště rovnou napište, že máte na mysli autobusy jezdící na letiště . Pak ještě otázka, oni ti zaměstnanci letiště nejezdí převážně “ z Prahy“ a letiště není součástí Prahy ??
uff … zaregistroval jste vubec, o cem je clanek, pod kterym diskutejte? 🙂
ale zaregistroval, garáže pro zaměstnance letiště a vy si zde píšete o vzduch vozících autobusech 🙂 , čímž se asi snažíte evokovat myšlenku, že Letiště Praha je jediný zaměstnavatel v Praze, kde nepracují pražáci a kam jezdí prázdné autobusy z několika vesnic…
bohužel, jen potvrzujete, co jsem psal nahoře vašemu kolegovi.
lidem jako vy je vlastni ostatni omezovat, zakazovat, ničit jim životy, a jen protože jste se špatně vyspali, je nutit měnit práci.
víte kam s tím můžete jít?
Ti, co používají auta ostatním život neomezují? byl jste někdy v nějakém městě?
a vite ze i jo .. na kraji jednoho docela velkýho českýho města (toho největšího) bydlím, a v praze se vyskytuju tak nějak denně..
a nevšiml jsem si, že bychom vam zakazovali jezdit na kole, chodit pěšky, že bychom protestovali proti stavbě cyklostezek a další podobné infrastruktury..
takže ano, rozhodně vám život neomezujem.
apropo – mohu pouzit stejny argument, jaky jste tu chtěl na zamestnance letiste aplikovat vy – pokud vam ve meste vadi auta, odstehujte se nekam, kde auta nejsou 🙂
elementary, mr. watson
No pardon, ale zrovna občané (případně jejich zástupci) Prahy dlouhodobě bojkotují trať do Kladna (teda i odbočku na letiště)
ano, protože by jim jezdila za barákem a dělala kravál.
(nesouhlasím s nimi, ale chápu je – stejně, jako někteří místní se cítí obtěžování auty, a zakazovali by je všem, tak holt se pár lidí na P6 cejtí obtěžováno vlakem … proč by nemohli použít stejný přístup k věci?)
To jsou pusté kecy, kde jsem vám zakázal jet autem? Jen jsem reagoval na vaše nedoložená tvrzení o autobusech vozících vzduch.l které jste jako “ fakt “ zatáhl do diskuse.
Vaše metoda diskuse je tedy pouhé nálepkování místo prosté obhajoby “ faktů “ které jste do debaty vnesl….
co jsem zatáhl do diskuse?
zkuste prozradit, jakbyste řešil autobusovou dopravu lidí z většího množsžví vesnic, z nichž každýmu začíná šichta jinak?
ano, muzete tam nasáčkovat dvacet linek, které to b udou co hodinu hoblovat, aby to tak nějak objely, ale výsledkem bude, že vám bude jezdit dvacet prázdných busů.
zkuste se prosím nejdřív zamyslet, o čem je řeč, o čem je článek, a pak pochopíte, proč jsem do diskuse vtáhl prázdné autobusy.
arugment, že 300 kové busy z čech do Prahy jsou plné, je v tématu o dopravě zaměstnaců na letiště celkem irelevantní.
…“jaka je realita práce na letisti.“
Tak asi je v praze málo pracovních příležitostí.
Spíš jde o udržitelnou zaměstnanost.
Kdyby raději tlačili na dostavbu železnice k letišti a pak zaměstnancům koupili jízdenky….
a ti, co bydlí někde, odkud se na letiště v rozumném čase na letiště nedostanete?
na letišti dělá spousta lidí, kteří bydlí ve vesnicích kolem … těm ta železnice pomůže prosím jak?
Autobus?
Dobře .. vstupní podmínky:
– pár (hodně) stovek lidí, pocházející z vesnic kolem
– šichty začínají a končí dost nepravidelně , dle potřeby organizací na letišti (není to práce 9 – 17)
– vesnic je tam spousta, v každý může být třeba 2, 3 lidi, každý s jinou pracovní dobou
jak to tím autobusem budete realizovat?
U nás (v pohraničí !) máme zastupitelstvo, které se snaží zajistit dobrou dopravní obslužnost. U Prahy jste zjevně v nevýhodných podmínkách. Takže omluva.
aha – nepochopil jste.
treba casem 🙂
Nepochopil jste Vy moji ironii. Měl jsem to ale vysvětlit.
Pomůže jim se rozhoudnout, že na letišti už pracovat nechtějí, protože se jim tam špatně jede. Místo nich nastoupí ti, kteří budou mít dobrou dopravní obslužnost tím vlakem nebo trolejbusy.
Říká se tomuto procesu neviditelná ruka trhu.
🤦 to muselo dat hodne prace vymyslet…
Vám ještě víc to pochopit. Praha má co do pracovních příležitostí možnosti o kterých se jinde ani nezdá.
uzasny.
a jak to souvisi s tim, ze letiste pro sve zamestnance rozsiri parkovani?
Vysvětlil Vám to už Tomáš. Odmítl jste to bez argumentu, tak nevím.
vy lidem na letisti zavidite, ze tam pracuji? nebo proc se je odtamtud snažíte vystrnadit?
koukam, ze touha nicit lidem zivoty, zakazovat a omezovat je, je vlastni vetsine ideologů .
to si kompenzujete nejaky vlastni neuspech z mladi, nebo .. proc jste vsichni tak agresivní, negativní a nepřející ?
Já naopak přeji lidem méně smradu, hluku z aut, méně nehod a méně záboru místa.
a nechcete to tedy nechat na těch lidech?
a ti, kteri z tim maj zasadni problem, se muzou odstehovat nekam, kde ta auta nebudou.. a budou mit klid.
Zelený komunisti, co byste chtěl…
Jakým lidem to přejete? Nějakým, co vám o to přání stojí? Mohl bych je prosím vidět?
Čerstvý vzduch máte přát sám sobě a vyrazit do lesa, místo vymýšlení zákazů údajně „pro dobro druhých“.
Letecký mechanik určitě půjde pracovat mimo letiště jen protože, je v Praze spoustu jiných nabídek práce.
To je jeho věc, ale není to důvod k tomu, aby daňový poplatník financoval individuální dopravu.
jak danovy poplatnik financuje stavbu parkoviste financovanou letistem z jeho prijmu?
jen se ptam, pro kamarada.
Opravdu jste tak naivní?
Zaměstnanci letiště co bydlí někde podél trasy vlaku už nejspíš teď většinou jezdí spíš MHD než autem. Na letišti ale dělá spousta mimopražských – není to jak Amazon, kde se postavila vlaková zastávka, ale nejvíc lidí tam lifrují busy z Kadaně a Klášterce nad Ohří, ale podíl mimopražských je taky vysoký. V případě Kladna ten vlak samozřejmě pomůže, jiné směry ale moc neřeší.
A těch 10 let než to bude tam ti zamestnanci budou spát v hale na zemi a domu jezdit jen na víkendy?
jasně, všichni co pracují na letišti bydlí skoro v centru Prahy, vlak se jim jistě bude hodit. 😀
…a já bych zrušil přistávací a handling poplatek zaměstnancům, co by dolítavali do práce vlastním letadlem přímo na Ruzyni 🙃😉👍
Proč bych jezdil do práce na letiště MHD, když sockou jedu hodinu a patnáct minut, autem dvacet minut? Nechápu proč bych to měl dělat…. to ještě nemluvím o ceně…. sockou 100 Kč denně, autem padesát korun denně….
to by mě docela zajímal pohon vašeho auta …
Nikde není napsáno, že se parkování nezpoplatní či se z něj později nestane placený Parking XY pro turisty. Známe to – nalákat a pak zpoplatnit pod nějakou bohulibou (nejlépe ekologickou) výmluvou.
Propukne vnitropodnikový boj o místa?
Kdy bylo to bylo formou arény a třeba do první krve, tak bych si ten streaming asi zaplatil
tomu se říká podpora veřejné dopravy
To je podpora zaměstnanců a díky bohu za tohle.
Všichni zaměstnanci letiště nepracují 9-17 a nebydlí jenom v Praze.
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-na-kladensku-vykolejil-vlak-najel-do-stromu-40487201
Tak ony vlaky na Kladensku jezdí, o tom, žádná, jen by asi mohly jezdit častěji, aby ten strom v kolejích nestačil vyrůst….
Nikde není psáno, že parkování bude zdarma…
Kolipa tam budou zaměstnanci platit? To bude pro všechny zaměstnance na LePra nebo to bude jen pro zaměstnance LePra?
No, a nový větší parking pro cestující by taky docela pomohl 🙂
mi to připadá jak zlý sen…platí se miliardy za veřejnou dopravu aby se nakonec podpořila osobní. Asi by to chtělo nějaké parkoviště zrušit a nasadit větší taxíky…
zlý sen jsou lidi jako vy – kteří mají jen svou dogmaticky vnímanou ideologii, vidí jen jednu omezenou věc, a širší kontext a souvislosti jim unikají.
Chovat se ohleduplně není ideologie, ale slušnost. Podpora individuální dopravy s ohleduplností nemá nic společného.
… říká člověk, který o pár příspěvků výš navrhuje, aby nějakých 40 – 50 autobusů vozilo jednotky lidí … jen prostě proto, že prostě ideologie říká, že auta jsou fuj, a všude nacpem autobus, i když bude vozit jednotky lidí
gratuluji. jste na úrovni eko-aktivistů, co si na konference lítají bizjety.
Dejte sem data a pak pište něco o ideologii.
Vidíte jen svou auto ideologii a zbytek je vám ukradený. O unikajících souvislostech nemluvě. 👎
ano? jsem snad někde proti hromadné dopravě? prosím, kde konkrétně?
Jen hromadné? 😄
A aspoň tušíte, co v tom spojení hromadná doprava znamená to slovo hromadná ?
Já ano. A vy? 🙂
A vlak na letiště už máme? Ne? Tak kde je ta podpora veřejné dopravy?
Na letiště přeci už brzy, psali… ne každý chce trávit život čekáním….
Nějak se jim to zaseklo. Místo Parkingu A (Smart) už mělo stát dávno něco nového, co by odpovídalo dnešním parametrům a ne rozměrům Š105. Byly i plány na nové parkingy na Habeši…
Jo tam jsem postavil Insignii a po příletu lezl do auta kufrem 😀
Dalo se čekat, že vám ty současné parkoviště a parkovací domy nebudou stačit. Chcete víc a víc. 😄
A letiště další dráhu. Co tak komplet zrušit letiště? Bude to v souladu se zelenými cíli…
Přesně, zrušme letiště, dejme tam stojany na kola a ustájení koní. A ekoextrémisti budou slavit. Jen nevím, co by udělali s osobami, co se hůř pohybují (senioři) a rodinami s malými dětmi, kteří to auto prostě potřebují. Asi ukamenovat, holotu…
Vy jako extrémista můžete slavit už teď. Automobilismus se díky vám a vašim kumpánům dostal do takového extrému, že se z něj budeme dlouho vzpamatovávat.
Pro Vás tam bude i cyklostojan, nebojte 🙂
Bát se nemusím, na letiště na kole na rozdíl od vás nejezdím. 🙂
My jsme prostě kouzelná země. Na postavení parkhausu za vyšší stovky milionů máme. Na nadávání na kolony a nemožnost zaparkovat ve městě taky.
Na cyklostezky vedoucí na letiště z okolních obcí (z Kněževse podél D7, z Prahy 6 podél K Letišti) už nemáme. A to teď neřeším, z kterého měšce.
No, ale tím řešením, z kterého měšce .. jste měl začít. To je totiz to zásadní.
Letiště si platí parkoviste ze svého. Je to jeho investice a jeho volba.
Cyklostezky at si staví město/kraj/města.
Ne, není, protože to není ryze soukromá společnost.
Kromě toho i kdyby byla, bude to mít citelný dopad do dopravy v celé severní pražské aglomeraci -> regulace je ve veřejném zájmu.
Tudíž budou z pracovního poměru vyřazeni ti, kterým vlak/bus na letiště v rozumném čase nejede?
ufff… at se snazim sebevic, tak teda mic nechapu, co se nam snazite rict.
Píše, že když zaměstnavatel klíčové infrastruktury chce něco udělat pro své zaměstnance, v tomto případě zpříjemnit jim dojíždění do práce, protože stát na to dlouhodobě dlabe a chce si tak stabilizovat kádr, tak je zlý, zlý, ošklivý a nebude si s ním hrát na písku…..
Ach so. Ted uz to chapu. Melo
me to napadnout uz na zacatku.
Jeste bych se zeptal, neb uz to po vysvetleni kolegou chapu – parkovaci dum pro zamestnance bude mit citelny dopad na dopravu v cele severni prazske aglomeraci?
To nevymyslis – vsichni jsme si uz zvykli, ze zeleni ideologove maji tendence si vymyslet, ale ze az tak?
Pokud se pak pár zelených fanatiků přilepí k silnici, tak bude dopad fakt vysoký.
Nejdřív práce, potom zábava.