Zakázky na průzkumné štoly k tunelům na středočeské D3 míří k firmám Porr a Safety Pro
Geotechnický průzkum v koridoru budoucí středočeské D3. Pramen: ŘSD
Průzkumné štoly k tunelům Kamenná Vrata a Luka budou měřit zhruba 1,5 kilometru. Vyjdou skoro na 800 milionů korun.
Porr – to je ta stavební firma, co neumí ani pořádně udělat silnici – viz Veselská mezi Tupolevovou a Beranových v Praze Letňanech?
“ ŘSD počítá s tím, že zhruba za rok by mohlo mít v rukou pravomocné územní rozhodnutí, pak chce zahájit výkupy pozemků.“
A nemělo by to být takhle náhodou obráceně?
Vykopuvat pozemky, když ještě nemáte papír potvrzující umístění stavby (= územní rozhodnutí)?
Bez uzemka tak nějak špatně vyvlastňuje
No právě. Vím, že tam budu chtít stavět? Vím? Vím, že s největší pravděpodobností ta stavba dopadne? Vím . Proč tedy nezačít právě výkupy pozemků? Někdo prodá, jiný ne. S tím co nebude chtít prodat se budu snažit dohodnout a než bude ono územní rozhodnutí budu na to mít více času a když do té doby neprodá holt se to bude řešit cestou o které píšete (bohužel) . Rozhledně však postup výkup -rozhodnutí o stavbě vypadá mnohem lépe než rozhodnutí o stavbě – výkup. Prostě mi to přijde takové nějaké víc férové. No a když stavba náhodou z nějakého důvodu… Číst vice »
Nevím, kde přesně budu stavět, takže nemůžu začít vykupovat.
Bude ta štola využita pří stavbě, podobně jako to bylo u metra D?
Ano
Jsou sice umístěné v profilu tunelu, ale budou se přerážet. V metru D byly průzkumné štoly umístěné tak, aby plnily funkci budoucího primárního ostění ražeb tak, aby se již nemusely přerážet.
To znamená, že budou průměrem menším a pak se při ražbě zvětší na požadovanou velikost?
Že by průzkumnou štolu razili v průměru budoucího tunelu?
Já nevím, proto jsem se ptal, co znamená to přerážení. U déčka ji rovnou udělali tak, aby se dala použít. Proto se na to ptám.
Protoze tunel pro metro ma vyrazne mensi prurez nez dalnicni tunel.
To není pravda, největší profil, který byl vyražen v geologickém průzkumu metra měl přes 130 m2. Dvoupruhový dálniční tunel má okolo 100 m2.
Průzkumné štoly na metru se tak razily, resp, razily se části budoucích profilů.
Ano je to tak.
Díky
Je super , že se to začalo hýbat, ještě před dvěma lety bych na to nevsadil pětník, že se v tomto desetiletí fakt něco začne dít . Ty cesty na jih budou o dost příjemnější jak ten závlek přes Mnichov.
To je opravdu skvělé….nejhezčí část Sázavy bude zničena.
Jak přesně bude kolonie casto načerno postavených chat a budek zničena? Povidejte.
Nějaké konkrétní důkazy o černých stavbách máte a nebo jen tak plácáte do větru?
Mam
Pokud nějaké takové jsou tak budiž, ale nepředpokládám, že by to byly všechny nebo alespoň většina.
To samé lze aplikovat i na ty 2 narativy: „nejhezčí část Sázavy“ a „bude zničena“
A do Třeboně přes Vídeň, já vím. Jasně, že to je „paráda“. Určitě hlavně pro ty co na dovolenou musí někam k moři protože jim rodná hrouda nestačí.Zajímalo by mě kolik z těch co se lepí na silnice nebo polévají umělecká díla různými sajrajty v boji proti ropě nebo automobilové dopravě pak do toho auta sednou a budou jásat jak je ta nová dálnice fajn a co uspoří času.
Společně a okruhem nejdůležitější stavba v ČR tak už aby byla
Okruh jo, ale pak by ho viděl spíše d52
Dobře, tak jsou to dohromady tři nejdůležitější stavby.
Hlavně že se to konečně někam pohlo.
Jestě dostavět D35 z Čech na Moravu.
Jeste urcite D35.
D3 že je nejdůležitější stavba v ČR?
Si děláte legraci ne? To je nesmysl.
Nejdůležitější je dostavba D35 a především D0.