Začněte řídit autobus, dáme vám 80 000, lákají v Brně tramvajáky

Nové uniformy pro zaměstnance Dopravního podniku města Brna. Foto: DPMBNové uniformy pro zaměstnance Dopravního podniku města Brna. Foto: DPMB

V platnosti zůstávají další náborové příspěvky ve výši až 150 000 korun.

Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Bob

Kdo nezná, tak neví. Vždyť to v posledních 30 letech nikdo dělat nechce, fluktuace je obrovská. Těch jednorázových 80K hrubého je závazek na pět let jinak vracíte zpátky.

Noční, víkendy, svátky, přesčasy, kriminalita, drogy, alkohol, zácpy, těžce zvládnutelné časy spojení v online kontrole na hranici porušování předpisů. A mnoho dalšího, dělat to nechce nikdo.

Milan

„“….těžce zvládnutelné časy spojení v online kontrole….““ metele nesmysl – jízdní časy v MHD nejsou maximální, ale minimální = nikdo řidiče MHD nebude trestat za pozdní dojetí do zastávek/cíle, ale vždy jej budou trestat za ujetí cestujícím, proti JŘ nařízenému odjezdu, dřívějším odjezdem ze zastávek při čemž u TRAM je snad (jako v Praze) trochu tolerance – resp. nehlídá se odjezd z každé ale jen 1/4 až 1/2 zastávek na trase jednotlivé linky!

Jan

Co chtějí mladí? Co nejdřív mít sé vlastní bydlení.
Co kdyby toho město využilo (jakožto majitel DPMB) a začalo dávat jako bonus nájmy v podníkovch (městskch) bytech, opce na městské byty/pozemky (s podmínkou toho, že tam dotyčný bude reálně bydlet) apod?

Nose Peak

Aréna bude!

František

By ji mohli zakázat rádio a u klimatizace jim říct, že oni ji v 70-80. letech taky neměli, tak ať si nevymýšlí.

Ares

Nebo klimatizaci na klíček, zapne jí jen vedoucí 😂

Marana_CZE

Lidi nechtěji dělat pro DPMB? To jsem opravdu překvapen! Mizerný plat, o kterém se v každém článku píše. Snaha to vyrovnat JEDNORÁZOVÝM příspěvkem u kterého je několikaletý úpis nemluvě. O tom, že i ten příspěvek je mizernej raději nemluvě. Technika existuje a nějak funguje, starší NBG nebo Urbanwaye jsou zázrak, že ještě jezdí. Směny jsou tak, aby to bylo výhodné pro zaměstnavatele a né zaměstnance. A bonus je, že vám zakážou hudbu! Krom toho peníz se vždycky najde, zvlášť když jde o super důležitou stavbu jako je točna u Pisárek, kvůli nové aréně. Ideální způsob zadlužit město paní Vaňková. Takovej… Číst vice »

Janek

Nástupní plat 164 Kč v kanceláři větší mzda bez rizika jednou nohou v kriminále

Nose Peak

Lidi nejsou a nebudou. Buď začneme dělat věci efektivně a automatizovat, co automatizovat jde, nebo se ten klesající počet lidí zákonitě někde projeví. Nevím, co tu koho překvapuje. Zajímala by mě věková struktura řidičů DPMB…

Nose Peak

Pro mínusáře: nejsilnější populační ročník byl 1974; ti lidé se letos dožívají 50 let. Co se děje s profesionálním řidičem v 50 letech? Musí na prohlídku každý rok. Z dobrého důvodu. Z čehož plyne, že v příštích letech bude počet řidičů klesat. Čím dál rychleji…

Ares

Lidé samozřejmě jsou, ale musíte je zaplatit. Tohle se říkalo před 20 lety, že nebudou strojvedoucí, že stárnou a hle, vlaky jezdí a mladejch fírů potkávám víc než dost.

Nose Peak

Nejsou love, dotujem poštu, aby měli voliči kde stát frontu se složenkama….

liborvavrik82

Brzké nástupy, dělené směny, nepravidelná pracovní doba…to he to co odrazuje mladší lidi řídit autobus MHD. Některé městské DP investují dost peněz do vylepšení zázemí pro řidiče na konečných. To prý má dobrý vliv na množství žen řidiček. Jestli se to děje v Brně nevím.

Frantík

Má ta dělená doba nějaké řešení? Napadají mě tak dva brigádníci, kteří třeba ty 4 hodiny denně udělají jenom jako privydelek.

slsp

No keby som so mal vybrat medzi riadenim elektricky a busu, beriem bus vsetkymi desiatimi aj bez prispevku. Staci mi pozerat videa z kabiny, kde im kazdu chvilu vlezie na kolaje nejaky kreten a mozu akurat brzdit a modlit sa, a uz prichadzam o nervy.
Ale teda hlavne by som si vybral zamestnavatela s pricetnou personalnou politikou, nie sefikov libujucich si v nezmyselnej buzeracii a la zakaz radii.

Jan

Za náborovým příspěvkem se většinou schovává mizerná mzda. Když si rozpočtete takový příspěvek do doby, kterou musíte odpracovat, abyste jej získal, dělá to často jen drobné zvýšení měsíční mzdy a to jen dočasně.

Jiří Kocurek

Vyšší mzdy … řidičům? Vždyť jsou to řidiči! Proti nim se přece vede kampaň.

Karl vB.

„Pokud nedojde ke zvýšení zájmu o tuto profesi, můžeme se…“
Pan generální Havránek by si sám pro sebe mohl zodpovědět otázku:
Co sám DPMB dělá pro to, aby měl dostatel řidičů?
Kromě náborových příspěvků a bonusů za úspěšné doporučení, které zřejmě nenesou očekávané ovoce, před několika málo měsíci prosákly na veřejnost informace o buzeraci řidičů ohledně poslechu rádia, navíc zavedenou dost amatérským způsobem.
https://zdopravy.cz/dpmb-zakazal-ridicum-poslouchat-hudbu-do-zduvodneni-zapletl-nic-netusici-odbory-207480/

Míša

Se zákazem poslouchání hudby souhlasím. Řidič má řídit, ne se věnovat rádiu a už vůbec ne tím otravovat cestující. Mimo jiné je zákaz poslouchání hudby nahlas součást přepravního řádu.

Karl vB.

Vše je o vzájemné ohleduplnosti. Pokud si řidič nastaví normální hlasitost, nemůže to cestující, od kterých je oddělený kukaní s dveřmi, nijak zvlášť rušit. Extrém se samozřejmě může stát, tak ale řešme extrém (pokud na to máme koule) a ne uddělat to nejprimitivnější řešení – generální zarach pro všechny. Analogicky k tomu stejně tupý by byl zákaz provozu aut, protože vznikají dopravní nehody. Stejné to může být i z druhé strany, pokud nějaký/á afektovaný/á cestující v salonu začne nahlas kdákat své veledůležité litanie do telefonu. To zpravidla ruší mnohem víc, než poslech rádia v kabině řidiče. Poslech rádia, nebo audioknihy,… Číst vice »

Gregyros

Díky za názor, posíláme klíčenku 🙂

Ares

Přepravní řád je pro cestující, ne pro řidiče 😂