Začlenění ITA Airways pod skupinu Lufthansa začíná, značka se má do budoucna zachovat
Letadla skupiny Lufthansa Group a Airbus A350 v barvách ITA Airways. Zdroj: Lufthansa

36 milionů členů věrnostního programu Miles & More již může získávat a uplatňovat míle na všech letech ITA Airways.
Lufthansa je prusvih sama o sobe a skupovani dalsich neprinese zalaznikum nic dobreho.
Škoda, že takhle nedopadly ČSA…
Tyhle stesky… Já nevím koho to ještě baví…
ITA má flotilu 98 letadel z toho 22 widebody a asi 15 mil. cestujících ročně, což je něco čeho si Lufthansa může všimnout. Naopak aerolinka, co ve své době měla jen A319 v počtu co by na prstech hodně nešikovného truhláře napočítal, byla strategicky naprosto nezajímavá. Nikdo je nechtěl koupit a přesto snění zůstává.
Co by prosim Vas delali z aerolinkou z vychodu?
Otázka zda by z Prahy chtěli dělat další velkou bázi, když mají Vídeň, Mnichov a Frankfurt a nefeedovali by si spíš tyto báze jako dnes. Zajímavé by mohlo být IAG. V síti OneWorld je mezi Madridem, Londýnem, Helsinkami a Ammánem velké nic.
Taky by se mohli zbavit toho hnusného livery.
Celobílá varinata (jako A350 EI-IFD) v kombinaci s ocasními plochami jako má A320 EI-DTG by byla zajímavější, než ta tmavě modrá s bílými motory jako pěst na oko.
Hnusné? Celotělová modrá ITA je jedna z těch nejlepších, co jsem v evropě v posledních letech viděl.
Za me, jedny z nejhezcich co ted litaj. Holt co clovek, to jinej vkus.
Pokud má livery sloužit k odlišení se od konkurence a jasné identifikace dopravce, tak výrazná provedení v zářivé barvě plní funkci výborně.